برخورد قطار با دختر ۱۷ ساله+ جزییات تصادف کامیون و پژو در مشهد ۱۰ مصدوم بر جای گذاشت (۲ تیرماه ۱۴۰۳) محدوده جغرافیایی ثبت‌نام مدارس تغییر کرد عمل جراحی خارج‌کردن ساچمه از مغز مامور نیروی انتظامی با موفقیت انجام شد دستگیری شرور عربده کش در خیابان پاسداران (۲ تیرماه ۱۴۰۳) بازداشت ۷ متهم در خصوص گروگان‌گیری ۱۴ میلیاردتومانی | آدم‌ربایان جسد مقتول را مثله کردند! کدام غذاها عامل اضطراب هستند؟ رفع توقیف هشت هزار خودرو متخلف در زمینه کشف حجاب سلاخی زن و مرد جوان مقابل چشمان فرزند سه ساله به دست مرد همسایه (۲ تیر ۱۴۰۳) سیلاب راه ارتباطی ۱۴ روستا در خراسان رضوی را مسدود کرد (۲ تیر ۱۴۰۳) قتل خونین برادر در رختخواب| قاتل روانی با پلیس تماس گرفت تنور داغ خرید در صفحات اینستاگرامی استاد دانشگاهی که تبدیل به سارق معتاد شد! قبل از عمل‌های زیبایی از نظام پزشکی استعلام بگیرید یک شرکت هرمی در مشهد شناسایی شد| دستگیری ۱۱ متهم (۲ تیر ۱۴۰۳) با این کار‌ها صد سال عمر کنید اگر تنها زندگی می‌کنید مراقب این چند مورد باشید کاشت رایگان حلزون شنوایی برای دو هزار کودک در دولت سیزدهم نرخ باروری در کشور‌های ثروتمند چه میزان است؟ فرمانده مرزبانی انتظامی از پایش اپتیکی و الکترواپتیکی مرز‌های کشور به صورت شبانه‌روزی خبرداد
سرخط خبرها

قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد

  • کد خبر: ۲۲۹۰۲۳
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد
مرد جوانی که ۲۰ سال قبل همسر خود را به قتل رسانده و مخفیانه به سوئد فرار کرده بود، پس از ۲۰ سال به ایران بازگشت و در فرودگاه توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اواخر سال ۱۳۸۲، کشف جسد زن جوانی در خانه‌اش در شهرستان‌های اطراف کرمانشاه به پلیس گزارش داده شد که با اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل حادثه شدند و با جسدی مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت، مقتوله به‌خاطر اختلافات شخصی به دست شوهرش به قتل رسیده و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس پا به فرار گذاشته است.

اقدامات اطلاعاتی نیز نشان می‌داد، مرد جنایتکار کشور را به صورت قاچاق ترک کرده و قبل از اینکه دست به مهاجرت غیرقانونی بزند با پدرزنش تماس گرفته و به صورت ضمنی تایید کرده که مقتول را به قتل رسانده است.

دستگیری پس از ۲۰ سال

۲۰ سال از فرار متهم از ایران گذشته بود تا اینکه جمعه ۲۸ اردیبهشت، مأموران فرودگاه امام خمینی (ره) هنگام ورود مسافران کشور سوئد به ایران، متوجه حضور مرد مشکوکی شدند که اخیراً به خاطر ارتکاب جرم از آن کشور اخراج و به ایران برگشته بود.

ماموران هنگامی که مشخصات مرد میانسال را در سیستم پلیس وارد کردند متوجه شدند که وی همان متهمی است که در سال ۸۲ همسرش را به قتل رسانده است که همین موضوع کافی بود تا متهم توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ بازداشت شود.

انکار قتل در کرمانشاه

متهم خیلی زود هدف بازجویی قرار گرفت و در جریان تحقیقات ابتدایی گفت: من با همسرم و خانواده‌اش اختلافاتی داشتم، اما دست به جنایت نزدم؛ پس از این حادثه ترسیدم تا بی‌گناه دستگیر شوم بخاطر همین موضوع کشور را شبانه ترک کردم و به سوئد رفتم.

وی ادامه داد: در آنجا مجدداً ازدواج کردم و کار‌های متفرقه‌ای از جمله خلاف انجام دادم که توسط پلیس دستگیر و نهایتاً پس از سال‌ها زندگی از سوئد اخراج و به ایران بازگشتم.

 با قرار عدم صلاحیت از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده به دادسرای کرمانشاه اعزام شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->