سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نقش آفرینان خدمت و پاکیزگی شهر

  • کد خبر: ۲۲۹۶۴
  • ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰
نقش آفرینان خدمت و پاکیزگی شهر
حسین عبدا... زاده شهردار منطقه ۵
به نام خدای بهار آفرین. آغاز سال۱۳۹۹ و فصل رویش و بهار را خدمت شهروندان محترم به‌ویژه همشهری‌های گرامی در منطقه۵ تبریک عرض می‌کنم و از همراهی و همدلی آنان در رعایت نکات بهداشتی و تلاش برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا تشکر می‌کنم. با توجه به شرایط خاصی که در آن به سر می‌بریم، در ابتدا برای همگی آرزوی سلامتی می‌کنم و ان‌شاءا... در سایه الطاف امام مهربانی‌ها و با رعایت نکات لازم هر چه زودتر بتوانیم به شرایط عادی برگردیم.
امروز اهمیت رعایت مسائل زیست‌محیطی و بهداشتی و نقش پررنگ اقدامات شهرداری دراین‌باره بر کسی پوشیده نیست. از این رو بر خود لازم می‌دانم از زحمات تلاشگران حوزه‌های اجرایی از جمله فضای سبز، خدمات شهری، ترافیک و عمران (پاکبانان، کارگران، پیمانکاران، کارشناسان و ناظران) منطقه۵ که در این ایام با وجود ویروس کرونا برای افزایش مسائل بهداشتی و قطع زنجیره این بیماری شبانه‌روزی زحمت کشیده‌اند و اجازه ندادند که منطقه زیبایی و پاکیزگی خود را از دست بدهد، تشکر کنم. این افراد کسانی هستند که می‌توان آن‌ها را مدافعان خدمت و پاکیزگی شهر نامید. این تلاشگران در این روز‌ها پابه‌پای مدافعان سلامت و دیگر نیرو‌های امدادی و... به خدمت‌رسانی در جای‌جای منطقه مشغول هستند.
در این راستا شهرداری منطقه‌۵ از بدو شروع بیماری کرونا، همگام با دستورالعمل‌های ابلاغی اقدامات گسترده‌ای از جمله آماده‌سازی بسته‌های بهداشتی و فرهنگی و توزیع آن، ضدعفونی و گندزدایی گسترده اماکن، ابنیه عمومی و پرتردد، مراکز درمانی و معابر منطقه، نصب بنر و تراکت‌های اطلاع‌رسانی، ممانعت از ورود به پارک‌ها در روز طبیعت، همراهی و همکاری با بسیج و نیرو‌های خودجوش مردمی و شورای اجتماعی مناطق انجام داده است که این امور متناسب با نیاز تا رفع کامل این بیماری ادامه خواهد داشت.
با توجه به برنامه‌ریزی‌ها و در راستای نام‌گذاری سال۹۹ از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال «جهش تولید»، در سال پیش رو  اقدامات شهرداری به ویژه در عرصه فعالیت‌های عمرانی، خدمت‌رسانی و فرهنگی  شتاب بیشتری نیز خواهد گرفت. همچنین تلاش می‌کنیم بستر‌های لازم برای ایجاد یک منطقه توسعه‌یافته را فراهم کنیم تا به منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه جامه عمل بپوشانیم. علاوه بر تکمیل طرح‌های در دست اقدام، چندین طرح مختلف عمرانی، خدماتی و اجتماعی، نقطه روشنی در بهینه‌سازی فضای شهری و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای رسیدن به تحقق توسعه پایدار در سال آینده رقم خواهد خورد.
شهرداری منطقه ۵ در سال گذشته با یاری خدای مهربان و با حمایت شهردار محترم، اعضای محترم شورای اسلامی شهر، اعضای محترم کمیته نظارتی شورا و همراهی و همکاری کارمندان توانمند خود توانست گام‌های مؤثری را در حوزه‌های زیربنایی و روبنایی، توسعه و عمران شهری به‌ویژه در محلات کم برخوردار در راستای توسعه متوازن شهری بردارد و پروژه‌های خود را در حوزه‌های مختلف در کم برخوردارترین نقاط این منطقه آماده بهره‌برداری کند. امیدواریم با تحولات زیرساختی و عمرانی در این منطقه بتوانیم سال۹۹ در سایه امام‌هشتم (ع) خدماتی ارزنده و درخور به مجاوران و زائران رضوی ارائه دهیم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->