اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها تولیت آستان قدس رضوی در آئین دومین کنگره جهانی شهدای مقاومت در حرم امام‌رضا (ع): مبارزه با مستکبران، آموزه مکتب اهل‌بیت (ع) است خدمت‌رسانی ۵۵۰ خادم حرم امام‌رضا(ع) در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ آیت‌الله علم‌الهدی: حضور مردم در انتخابات، نشانه پایمردی ملت پای کار انقلاب است | ملت ایران، صاحب بصیرت است تولیت آستان قدس رضوی رأی خود را در صندوق انداخت (۸ تیر ۱۴۰۳) | حجت‌الاسلام مروی: ملت ایران شایسته خدمت عزتمندانه است آغاز فرایند اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) (۸ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر همسر شهید رئیسی: مردم با بصیرت می‌توانند اقامه عدل کنند+ویدئو تدریس حضرت آیت‌الله سبحانی در مدرسه تابستانی «دارالعلم» درباره جواد اسدا... زاده یکی از شهدای مشهدی بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی عبدی صالح که زینت مجتهدین بود بررسی سیره اخلاقی موسی‌بن‌جعفر(ع)| فقیر نواز و گره‌گشا، امام هفتم شیعیان استقرار ۲۸ صندوق رأی در حرم مطهر برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام ویژه برنامه‌های میلاد امام موسی‌بن جعفر(ع) در حرم امام رضا(ع) مراسم بزرگداشت شهدای ۷ تیرماه در مشهد برگزار می‌شود تبعیت از ولایت فقیه، تنها راه وصول به سعادت در عصر غیبت است مهم‌ترین آرمان غدیر، حکومت صالحان و شایستگان است
سرخط خبرها

اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در سوریه برگزار شد

  • کد خبر: ۲۳۲۶۴۹
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» در سوریه برگزار شد
آیین افتتاحیه نهمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت»، با شعار «نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت» در دمشق برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این مراسم که جمعی از خانواده شهدای خدمت، تنی چند از نمایندگان مجالس ایران، لبنان، سوریه و عراق، نمایندگانی از گروه‌های مقاومت اسلامی، نماینده مقام‌معظم رهبری در سوریه، سفیر جمهوری اسلامی در دمشق، و فعالان سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای کشور‌های حوزه مقاومت حضور داشتند، از خدمات و تلاش‌های ارزشمند و خالصانه مجاهدان در غربت به‌ویژه شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان در حمایت و تقویت جبهه مقاومت تقدیر شد.

در ابتدای این نشست، دکتر حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی در سوریه با خیر مقدم به حضار، این اجلاسیه را پاسداشت مجاهدان در غربت و به‌ویژه امیر دیپلماسی مقاومت، شهید حسین امیرعبداللهیان، خواند.

در ادامه این نشست، دکتر سیدمحمد حسینی مشاور فرهنگی‌اجتماعی رئیس‌جمهور شهید، در سخنانی، آرمان قدس را هدف غایی مجاهدین در غربت خواند.

دکتر حسن عزالدین، نماینده مجلس لبنان، هم با تجلیل از شهدای جبهه مقاومت و مجاهدت و خدمات شهید امیرعبداللهیان در حمایت از جبهه مقاومت در عرصه‌های بین‌المللی، از مقاومت مظلومانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی در ۸ ماه اخیر تجلیل کرد و آنان را مجاهدان و قهرمانان واقعی در عصر حاضر خواند که هر روز مظلومانه، در سکوت حاکمان و رسانه‌های غربی‌ها به شهادت می‌رسند.

در ادامه، طلا ناجی، دبیرکل جبهه خلق فلسطین، هم با بزرگداشت یاد و مقام شهدای خدمت به‌ویژه شهید آیت‌الله رئیسی و شهید دکتر امیرعبداللهیان در حمایت از جبهه مقاومت، از مقاومت مظلومانه مردم فلسطین در نوار غزه مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی تجلیل کرد.

در ادامه این جلسه، آقایان حسین العامری، نماینده مجلس عراق و هادی المشهدانی، نماینده مجلس سوریه در سخنان کوتاهی از نقش و هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در تقویت و حمایت همه‌جانبه ایشان از جبهه مقاومت تقدیر کردند.

سخنرانان از نقش‌آفرینی مؤثر سیاسی و تلاش‌های دیپلماسی شهید دکتر امیرعبداللهیان در مجامع جهانی در حمایت از جبهه مقاومت تجلیل کردند.

در پایان این مراسم، لوح یادبود اجلاسیه مجاهدان در غربت به خانواده شهید امیرعبداللهیان اهدا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->