تولیت آستان قدس: کسی را انتخاب کنیم که به مواضع امامین انقلاب نزدیک باشد «غدیر» شناسنامه و هویت شیعه است | گفت‌و‌گوی شهرآرانیوز با سه کارشناس مسائل دینی درباره معارف عید غدیر شروع مهمانی کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر در تهران (۵ تیر ۱۴۰۳) تصاویر زیبا از اهتزار پرچم غدیر در آسمان نجف اشرف فراخوان چهارمین جشنواره رسانه‌ای امام رضا (ع) منتشر شد + جزئیات تجلی معنویت در ورزش موجب تسری ارزش‌ها در جامعه است درباره میرزا احمد آشتیانی| واله‌ای در وادی دلدادگی علی (ع)، نامزدی از سوی خدا ولایت امیرالمؤمنین (ع) شرط ورود به بهشت است غدیر یعنی خدا ما را رها نکرده است | بررسی فلسفه و عظمت غدیر در گفتگو با حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی عیدا... الاکبر بزرگ‌ترین عید خدا وصیت نامه شهید آیت الله آل هاشم منتشر شد | می دانم شهید می شوم مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی بخوان سرود ولایت که عید اهل ولاست | اعمال و آداب جشن روز عید غدیر مشهدالرضا(ع) آماده برگزاری جشن‌های باشکوه عید غدیرخم | جشن بزرگ عید غدیر در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود جشن ازدواج ۱۱۴ زوج دانشجوی مشهدی در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد مردم و  خواص در  منطق حکومتی امام علی (ع) کتاب «عیدگاه» منتشر شد | بازسازی فضای تاریخی و بومی مشهد ویژه مخاطب نوجوان تبلور اندیشه‌های شریعتی، فراتر از ایران گفتاری از دکتر علیرضا واسعی در تحلیل وضعیت اجتماعی و سیاسی دوران امام علی‌النقی(ع)
سرخط خبرها

برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۴۹۲۱
  • ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
برگزاری ۵۰۰ جشن غدیر با همکاری مردم در مشهد
معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی گفت: در دهه ولایت دو برنامه با نیت ترویج سنت اطعام به مومنین، با همکاری مجموعه‌های مردمی اجرا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جعفر رئیسیان‌زاده با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ایام دهه ولایت برنامه‌ای با عنوان «ایران خانه حضرت رضا علیه السلام» با هدف کمک گرفتن از ظرفیت مجموعه‌های مردمی مثل محافل خانگی، روضه خواهران و برادران، مساجد و بعضی از منازل که آمادگی برگزاری جشن دارند، اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: شیوه کار بدین صورت است که برخی از اقلام غذایی را ما به آنان می‌رسانیم تا به طبخ غذا و اطعام به مناسبت عید غدیر بپردازند و سپس جشنی را در سطح محله خود، برگزار کنند.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: کسانی که تمایل دارند می‌توانند اطعام خود را برای برگزاری جشن به مناطق حاشیه شهر مشهد، هدیه کنند.

رئیسیان زاده، افزود: ۵۰۰ محفل در این برنامه و پویش مشارکت خواهند داشت و روز شنبه اقلام غذایی برای برگزاری مراسم جشن در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه بین ان‌ها توزیع خواهد شد.

برپایی سفره‌های علوی

وی در ادامه گفت: محور دوم برنامه ما سفره‌های علوی است، که نیت اصلی بحث ترویج سنت اطعام به مومنین در عید غدیر می‌باشد.

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی افزود: این برنامه نه تنها در مشهد بلکه در سطح ملی برگزار شده و پیش‌بینی ما این است که یک میلیون وعده غذایی در بین گروه‌های ویژه اجتماعی، توزیع شود.

رئیسیان زاده در پایان، گفت: ما در دبیرخانه، بخشی از اقلام مانند گوشت را به مجموعه‌های مردمی تحویل می‌دهیم تا با کمک خیرین و ناذرین، برنج و اقلام دیگر تهیه شده و غذای طبخ شده به عنوان تبرکی امام رضا (علیه السلام) بین گروه‌های ویژه اجتماعی مانند سالمندان، بیماران و افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد، توزیع شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->