یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع) نور بی‌خاموشی
سرخط خبرها

مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۲۳۵۲۹۸
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
مشارکت ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در نماز‌های جماعت حرم مطهر رضوی
۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در برگزاری مراسم اقامه نماز در حرم مطهر رضوی مشارکت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس اداره نماز حرم مطهر رضوی گفت: روزانه قریب به ۲ هزار و ۵۰۰ خادم از خدام بارگاه منور رضوی از یک ساعت و نیم قبل از اذان صبح به زائران و نمازگزاران خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام بیناباجی گفت: این خادمان وظایفی همچون فرش‌اندازی، نظم‌دهی به صفوف نمازو توزیع مهر و پاسخگویی به سوالات شرعی نمازگزاران را بر عهده دارند.

وی همچنین از حضور ۶۰۰ مکبر نوجوان و جوان در حرم مطهر رضوی برای اقامه اذان و اقامه نماز خبر داد و گفت: این نوجوانان و جوانان با گذراندن دوره‌های آموزشی، آمادگی لازم را برای مکبری در حرم مطهر رضوی کسب کرده‌اند.

رئیس اداره نماز به فعالیت‌های مرکز تخصصی نماز در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و افزود: این مرکز با هدف ارتقای سطح آگاهی و دانش دینی زائران و نمازگزاران در زمینه نماز در شبستان نهاوندی مسجد جامع گوهرشاد، فعالیت می‌کند.

بیناباجی بیان کرد: از جمله برنامه‌های این مرکز می‌توان به بیان ثواب و فضیلت نماز، برگزاری نماز با نوافل، کارگاه‌های تصحیح قرائت نماز، مشاوره نماز و پرسمان نماز اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: مرکز تخصصی نماز برنامه‌های ویژه‌ای برای تشویق نوجوانان و جوانان به نماز دارد. این برنامه‌ها شامل کارگاه‌های آموزشی، مسابقات فرهنگی و مذهبی، و جلسات مشاوره‌ای است که با هدف جذب جوانان به نماز و ارتقای سطح دینی آنها، برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->