سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳) از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران

  • کد خبر: ۲۳۶۶۳۵
  • ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران
ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت فرد شروری را که اقدام به نگهداری اسلحه گرم و سرد و اقلام مسروقه در واحد صنفی خود کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران چندی پیش از حمل و نگهداری سلاح از سوی مالک یکی از واحد‌های صنفی در خیابان دماوند تهران با خبر شده و برای رسیدگی به موضوع وارد عمل شدند.

در همین راستا نیز تیمی از ماموران این پایگاه به همراه ماموران پلیس آگاهی پس از اخذ دستور قضایی به واحد صنفی مراجعه کرده و اقدام به بازرسی از آن کردند.

در جریان بازرسی انجام شده از این واحد صنفی یک قبضه سلاح گرم، مقادیری مشروبات الکلی، دو قبضه سلاح سرد و ۱۰ عدد پلاک مسروقه خودرو کشف و ضبط شد.

در همین راستا نیز واحد صنفی توسط ماموران پلمب و مالک آن که از اشرار سابقه دار بود به همراه اقلام کشف شده و برای انجام تحقیقات بیشتر به مقر انتظامی منتقل شد.

متهم در مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت و پس از آن به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->