مشاهده یوزپلنگ در محدوده حفاظت مشارکتی یوز کنام پل ابریشم پرتقاضاترین مرز برای خروج در اربعین ۱۴۰۳ کدام است؟ واکسنی که از زوال عقل پیشگیری می‌کند چگونه گرما ما را می‌کشد؟ تحویل گذرنامه‌های زیارتی اینترنتی چقدر زمان می‌برد؟ مبلغ حق پرستاری و کمک هزینه پرداختی بهزیستی به مراکز غیردولتی ابلاغ شد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) اربعین نزدیک است | آغاز عاشقانه‌ترین پیاده‌روی دنیا کاهش ۸۰ درصدی قاچاق سوخت از مرز دوغارون به افغانستان قتل مدیر موقوفه عادل شاهی در مشهد + عکس میانگین سن ازدواج در زنان و مردان ۵ سال افزایش یافته است عواملی که کاهش وزن را برای شما سخت‌تر می‌کند پیش دیابت را جدی بگیریم ترافیک پرحجم در خیابان‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع)، بولوار هفت‌تیر و اطراف میدان استقلال در مشهد (۱۰ مرداد ۱۴۰۳) بازنگری الزامات اساسنامه نهضت سوادآموزی در  خراسان رضوی چند نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند؟ فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی زائران اربعین برای سفری راحت این نکات را رعایت کنند ضعف آماری؛ چالش اصلی حمایت از اقشار نیازمند آتش نشانی: تنها ۲ شهربازی مشهد تأییدیه ایمنی دارند اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین در خصوص فعالیت موکب‌ها واکسیناسیون هپاتیت ۳۵ میلیون نوزاد ایرانی | آمار پائین هپاتیت در ایران
سرخط خبرها

فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۴۲۲۵۰
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
فرسودگی ۶۷ درصد از ماشین آلات راهداری خراسان رضوی
رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مجموع ماشین آلات این اداره کل ۷۰۹ دستگاه است که ۶۷ درصد از آنها فرسوده و مستهلک است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی قنبری اظهار داشت: میانگین سن مجموع ۷۰۹ ماشین آلات راهداری خراسان رضوی ۲۹ سال است که مطابق استاندارد‌های موجود، ماشین آلات سنگین با بیش از ۲۵ سال عمر و ماشین آلات سبک با بیش از ۱۵ سال عمر، فرسوده محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ۶۷ درصد ماشین آلات موجود در راهداری خراسان رضوی فرسوده شده است که ۱۴ درصد از این میزان نیاز به تعمیر، بازسازی و نوسازی دارند و هفت درصد نیز از رده خارج شده اند.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: از ۷۰۹ دستگاه ماشین آلات ۵۳ دستگاه از رده خارج محسوب می‌شوند که از این تعداد ۹ ستگاه خودرو سبک، ۱۱ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۳۳ دستگاه از ماشین آلات سنگین و غیرقابل تعمیر و بازسازی هستند.

قنبری با اشاره به این که هم اکنون ۶۵۶ دستگاه از ماشین آلات ذکر شده فعال هستند اضافه کرد: از این تعداد ۱۰۸ دستگاه خودرو سبک، ۲۵۹ دستگاه نیمه سنگین و ۲۸۹ دستگاه ماشین آلات سنگین هستند که در عملیات‌های راهداری و راهسازی به کار گیری می‌شوند.

وی افزود: با توجه به فرسودگی بیش از حد ناوگان راهداری و نبود قطعات یدکی اصلی ماشین آلاتی که فرسوده شده اند در عمل صرفه اقتصادی برای بازسازی آنها وجود ندارد.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: برای نوسازی ناوگان راهسازی و خرید ماشین آلات مورد نیاز در این استان ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است.

قنبری افزود:راهداری با توجه به حجم و نوع فعالیت، باید بهترین و به روزترین ماشین‌آلات را داشته باشد تا بتواند به ماموریت ذاتی خودش که برقراری تردد آسان و ایمن جاده‌ای به‌ویژه در ایام سرد سال است عمل کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->