بی عدالتی در محاسبه ۲ سال پایانی خدمت برای مستمری بازنشستگان | راهکار‌های متناسب‌سازی عادلانه حقوق بازنشستگان چیست؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به وزارت کار ابلاغ شد (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می‌شود؟ میانگین نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی ۱۴۰۳ اعلام شد| قبولی با نمرات ناپلئونی! تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳ افزوده‌شدن قطار پنج‌ستاره همدان-مشهد به شبکه ریلی کشور (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) در مورد کمردرد چه می دانید؟| آیا کودکان هم کمردرد می شوند؟ ابلاغ طرح استقبال از مهر به استانداران ابلاغ دریافت عوارض ۱۰ یورویی از مسافران پرواز‌های خارجی بخشی از کسری بارش پاییز و زمستان گذشته در بهار امسال جبران شد گلایه معاون آموزش‌وپرورش از اجرایی‌نشدن مواد حمایتی قانون تأسیس مدارس غیردولتی شتاب ۲.۵ برابری سوادآموزی در ایران نسبت به جهان هزینه‌های بیمارستان‌ها باید توسط روسا و مدیران مراکز درمانی مدیریت شود سالانه چندنفر براثر خودکشی در ایران جان خود را از دست می‌دهند؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳) | کاهش دمای هوا تا صبح چهارشنبه در استان ادامه دارد نجات جان بیمار جوان، با اقدام بموقع و هماهنگ کادر درمان بیمارستان قائم(عج) اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید  (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) معاون زنان و خانواده رئیس جمهور: صدای زنان در دولت چهاردهم شنیده خواهد شد آبله میمونی چه تفاوت‌هایی با کرونا دارد؟ محمد نبی شهیکی معاون وزیر علوم شد + سوابق تأکید وزیر آموزش‌وپرورش بر احیا و اجرای مراسم صبحگاهی در مدارس ۱۳۱ قلم محصول آرایشی غیر مجاز شناسایی شدند محکومیت حسین سلاح‌ورزی به ۶ ماه حبس و پرداخت جزای نقدی
سرخط خبرها

توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی چقدر جریمه دارد؟

  • کد خبر: ۲۴۲۵۸۷
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
توقف در ایستگاه اتوبوس و تاکسی چقدر جریمه دارد؟
از اواخر تیرماه امسال، مبالغ جرائم رانندگی با ابلاغ محمد مخبر، سرپرست وقت ریاست جمهوری، افزایش یافت. افزایشی که هدف از آن پیشگیری و کاهش وقوع تصادفات رانندگی و همچنین ارتقاء نظم ترافیکی عنوان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، «توقف وسایل نقلیه در ایستگاه وسایل نقلیه عمومی» از جمله تخلفاتی است که هم موجب از بین رفتن نظم و اخلال در ترافیک شده و هم می‌تواند جان مسافران این وسایل را به خطر انداخته و تصادفات غیرقابل جبرانی را رقم بزند. از این رو برای تخلف جریمه رانندگی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس هرگونه توقف وسایل نقلیه در ایستگاه‌های تاکسی یا اتوبوس در کلانشهرها، مراکز استان‌ها، جاده‌های بین شهری و مناطق آزاد تجاری - صنعتی۹۰ هزار تومان جریمه خواهد داشت. مبلغ جریمه این تخلف در سایر شهر‌ها ۶۰ هزار تومان و در روستا‌ها نیز ۳۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

این تخلف هم به وسیله ماموران و هم به وسیله دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی ثبت می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->