۲۸ متهم در پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد دستگیر شدند (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) زمان احتمالی برگزاری عمره و ثبت‌ نام جدید حج ویدئو | آتش سوزی یک ساختمان نیمه کاره در خیابان ولیعصر تهران (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) چگونه با فرسودگی شغلی مبارزه کنیم؟ کاهش ذخایر خونی استان خراسان رضوی به دلیل گرمای هوا هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم کاهش ۱۲ درصدی عملیات حریق آتش نشانی مشهد در سال ۱۴۰۳ استفاده از هوش مصنوعی برای مشاوره به دانش‌آموزان و انتخاب رشته در سال تحصیلی آینده تشکیل شورای پرستاری در مشهد | پیگیری خواسته‌ها و مطالبات پرستاران خوردن پیاز برای چه کسانی توصیه نمی‌شود؟ غربالگری گوش و شنوایی یک میلیون و ۳۰۰ هزار نوزاد در کشور تست‌های SPF ضدآفتاب در فضای مجازی علمی است؟ افتتاح سالن انتظار همراهان بیماران در بیمارستان قائم(عج) مشهد که با همت خیرین ساخته شد تکمیل ظرفیت ۱۰۰ درصدی واحد‌های اقامتی مشهد در دهه پایانی صفر شرایط جذب امریه سربازی اعزام آبان ۱۴۰۳ توسط دانشگاه تهران اعلام شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) | روند نسبی افزایش دما تا روز‌های پایانی هفته جاری تقاضای سفر از مرز‌های زمینی اربعین ۱۶ درصد افزایش یافت بازگشت رایگان زائران اربعین به مرز مهران قتل مادرزن جوان زیر چرخ‌ خودروی داماد در مشهد اطلاعیه ستاد اربعین: زائران در صورت مفقودی گذرنامه، با شماره ۱۲۸ تماس بگیرند انتقاد وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش از رتبه‌بندی ناقص معلمان؛ «کام معلمان شیرین نشد» درگیری مرگبار در زندان قزلحصار کرج
سرخط خبرها

هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم

  • کد خبر: ۲۴۶۱۳۰
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۶
هلال احمر: هیچ فوتی به علت گرمازدگی در بین زائران اربعین نداشتیم
نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین گفت: در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون مورد فوتی در زمینه گرمازدگی نداشتیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند با ارایه گزارشی از آخرین وضعیت خدمات درمانی ارایه شده به زائران اربعین اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از مرز چذابه وارد کشور عراق شده‌اند که بخش اعظم آنها زوار خارجی هستند.

وی افزود: با سایبان‌ها و تونل‌های هوای سرد و همچنین درمانگاه‌های هلال احمر که برای زائران تعبیه شده است، شرایط خوبی را در خدمات‌رسانی به مردم داریم.

کولیوند بیان کرد: درمانگاه‌های هلال احمر در داخل خاک ایران و عراق مستقر شده‌اند و رضایت‌مندی مردم بسیار خوب است. مشکلی که اکنون با آن مواجه هستیم، برخی از اتباع خارجی هستند که مجوز ندارند و در پشت مرز منتظر هستند، اما طرف عراقی اجازه ورود به آنها را نمی‌دهد.

نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید اعلام کنند که اتباعی که مجوز ندارند اقدام به سفر نکنند؛ چراکه طرف عراقی اجازه ورود نمی‌دهد. در داخل خاک عراق خدمات بهداشتی درمانی مناسبی به زائران ارائه می‌شود و تاکنون تلفاتی در زمینه گرمازدگی نداشته‌ایم.

وی با بیان اینکه ازدحام جمعیت در ساعات پایانی روز بیشتر بوده و نشان‌دهنده تاثیرگذاری آموزش‌های ارائه شده به مردم است، عنوان کرد: مردم به این مسئله آگاه شده‌اند که نباید در طول روز که گرمای هوا به اوج می‌رسد، اقدام به پیاده‌روی کنند.

نماینده رئیس‌جمهور در ستاد اربعین همچنین امروز از مرکز درمانی «شیب» در خاک کشور عراق بازدید و بر ارائه هرچه بهتر خدمات به زائران بیمار تاکید کرد. «شیب» مرکز درمانی مشترک جمعیت هلال احمر و حشدالشعبی در نقطه صفر مرزی، بعد از مرز چذابه و در خاک کشور عراق است که تیم‌های درمانی هلال احمر به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->