کشف بیش از هزار کیلو موادمخدر و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در یزد حمله «گرگ‌های آدمخوار» در هند ۸ کشته و ۲۵ مصدوم برجای گذاشت+فیلم همسر شهید رجایی مستأجر است چهار کشته و یک مصدوم در حادثه واژگونی سمند در مسیر سبزوار به نیشابور (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) چاقوکشی در کارناوال لندن و جان باختن دو شهروند انگلیسی (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی اتوبوس در آمریکا با ۷ کشته و ۳۷ مصدوم (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) علت آتش‌سوزی در نمایشگاه بین المللی تهران چه بود؟ (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی طی هفته گذشته ۱۸۶ عملیات اطفای حریق انجام داده‌اند (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) افزایش ۱۱ درصدی ظرفیت قطارهای منتهی به مشهد در ایام شهادت امام رضا(ع) فروش بخش دوم بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از امشب (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) مسافرکشی با تاکسی سرقتی در مشهد (۱۰ شهریور ۱۴۰۳) دانش‌آموز مشهدی رتبه ۲ کنکور انسانی: در مسیر کنکور خسته شدم، اما هیچ وقت ناامید نشدم پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۰ شهریور ۱۴۰۳) | وزش باد، پدیده غالب جوی در استان دانش‌آموز مشهدی رتبه ۵ کنکور سراسری زبان‌های خارجه: شناخت درست از توانمندی و علایق، رمز موفقیت من در کنکور سراسری بود راهکارهای مقابله با حسادت در کودک چیست؟ دانش‌آموز مشهدی رتبه اول کنکور هنر: رمز موفقیت من در استمرار، تمرکز و تلاش حداکثری در راه کنکور بود پرونده عملیات اربعین ۱۴۰۳ با جابه‌جایی هوایی بیش از نیم میلیون زائر بسته شد دستور وزیر آموزش و پرورش برای روشن شدن جهت‌گیری‌های کلان مدارس غیر دولتی پیشگیری و کنترل دیابت از دیدگاه طب ایرانی و مکمل دانش‌آموز مشهدی رتبه ۹ کنکور سراسری ریاضی: تلاش فرد مهم است نه تبلیغات پر زرق و برق موسسات کنکوری از خوردن زیتون غافل نشوید فعالیت ۱۲ مرکز درمان اعتیاد ویژه بانوان در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

کشف بیش از هزار کیلو موادمخدر و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در یزد

  • کد خبر: ۲۴۸۴۵۴
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۵
کشف بیش از هزار کیلو موادمخدر و هلاکت دو قاچاقچی مسلح در یزد
فرمانده انتظامی استان یزد از درگیری مسلحانه با بزرگترین باند قاچاقچیان مواد مخدر، هلاکت ۲ نفر از سوداگران مرگ در این درگیری و کشف حدود یک‌هزار و ۲۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع شیشه، تریاک و هرویین خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد عصر شنبه دهم شهریورماه با اعلام این خبر افزود: با توجه به دریافت اخبار و اطلاعاتی از طریق یگان عملیاتی استان‌های یزد و کرمان مبنی بر اینکه قاچاقچیان موادمخدر قصد حمل محموله سنگین مواد مخدر از طریق جاده‌های «ساغند» استان یزد و انتقال آن به دیگر نقاط کشور را دارند، بررسی این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی و کار عملیاتی و مشترک بسیار خوب استان‌های یزد و کرمان و با کمک دستگاه اطلاعاتی استان یزد این باند که اقدام به حمل و جابه‌جایی ماده مخدر «شیشه» در کویر می‌کرد پس از درگیری مسلحانه متلاشی شد.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در این عملیات ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر به هلاکت رسیدند و یک‌هزار و ۱۳۵ کیلوگرم شیشه، ۸۸ کیلوگرم هرویین و ۴۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار بهدانی‌فرد افزود: همچنین یک قبضه سلاح کلاشینکف، یک قبضه تیربار گرینف و حدود سه هزار فشنگ از سوداگران مرگ کشف و یک دستگاه خودرو تویوتا وانت توقیف شد.

این مقام ارشد انتظامی یزد تصریح کرد: این باند که بزرگترین باند حمل مواد مخدر صنعتی به‌صورت مسلحانه در کویر بود و قصد انتقال مواد مخدر از شرق کشور به استان‌های مرکزی را داشت مورد ضربه ماموران پلیس استان یزد قرار گرفت که این میزان کشفیات در سالیان اخیر کم‌سابقه است.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: با کار خوب اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یزد و کرمان، دستگاه‌های اطلاعاتی و یگان‌های عملیاتی پلیس یزد و بدون هیچ‌گونه تلفاتی این باند بزرگ حمل مواد مخدر منهدم شد که امیدواریم بتوانیم در ادامه نیز همچنان با این پدیده خانمان‌سوز برخورد جدی و محکمی داشته باشیم.

سردار بهدانی‌فرد با اشاره به متلاشی شدن ۲۲ باند حمل مواد مخدر در استان یزد در سال جاری، افزود: به قاچاقچیان مواد افیونی هشدار می‌دهیم چرا که با برخورد قاطعانه یگان‌های عملیاتی پلیس مواجه خواهند شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->