حجت الاسلام مروی: باید ارزش‌های زندگی ائمه(ع) را در زندگی خود نهادینه کنیم نامه‌ای برای امروز منت‌دار دستگاه اهل بیت (ع) هستم ودیعه الهی برای حرکت از معاش به معاد بررسی فضایل امیرالمؤمنین (ع) از ورای لیله‌المبیت همت هیئات مذهبی در شهادت امام رضا (ع) ویدئو| تعویض پرچم گنبد حرم امام حسین علیه السلام با حلول ماه ربیع الاول مسن‌ترین و کوچک‌ترین زائر پیاده امام رضا(ع) چند ساله بودند؟ اعمال مخصوص ماه ربیع الاول و اعمال شب اول ماه | دعای اول ماه ربیع‌الاول ویدئو| مراسم شمع گردانی خدام حرم رضوی در شام شهادت امام رضا(ع) ویدئو | آیین چهارپایه خوانی روز شهادت امام رضا علیه‌السلام در حرم مطهر رضوی مشهدالرضا، کانون دل‌های ارادتمندان به آل‌الله + فیلم ویدئو | برپایی موکب امام‌رضا(ع)؛ موقعیت شهید رئیسی + فیلم حضور آیت‌الله حاج شیخ مهدی مروارید در موکب خدمت‌رسانی جبهه روحانیت مردمی انقلاب اسلامی + فیلم من آمدم به سویِ حریمت، سلام شاه! | روایت حال و هوای حرم مطهر رضوی در روز شهادت امام رضا(ع) + فیلم بازگشت کاروان انصارالحسین(ع) از کربلا به مشهد؛ پس از ۷۲ روز پیاده‌روی «سلطانی»؛ موکبی در شأن سلطان سریر ارتضا آیت‌الله علم‌الهدی: طولانی‌ترین شهادت در بین ائمه(ع)، شهادت امام‌رضا(ع) است | امام‌رضا(ع) نقشه مأمون در «ادغام جریان خلافت و امامت» را باطل کرد حفظ روحیه مردمی، عدالتخواهی و ولایتمداری رئیس جمهور می‌‎تواند بسیاری از امور ملت را حل کند
سرخط خبرها

حجت الاسلام مروی: باید ارزش‌های زندگی ائمه(ع) را در زندگی خود نهادینه کنیم

  • کد خبر: ۲۴۹۳۶۲
  • ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
حجت الاسلام مروی: باید ارزش‌های زندگی ائمه(ع) را در زندگی خود نهادینه کنیم
تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اهمیت حفظ پیوند با ائمه اطهار(ع) در طول سال گفت: حفظ پیوند با امام حسین(ع) و امام رضا(ع) پس از محرم و صفر به معنای پیاده سازی سیره، فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت(ع) در زندگیمان است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام احمد مروی پنجشنبه در آیین تجلیل از موکب داران دهه پایانی ماه صفر افزود: باید اخلاق امام و ارزش‌هایی که برای آنها شهید شدند، خوبی‌ها و فضیلت‌‎هایی که داشتند را در زندگی خویش نهادینه سازیم و این ارتباط عملی را استمرار بخشیم.

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از سخنان خود اساس دین را بر محبت نسبت به رسول الله (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و اظهار کرد: محبت نسبت به اهل بیت (ع) گوهری نفیس است که خداوند آن را مزد پیامبری و هدایتگری رسول الله (ص) قرار داده است؛ اگر چیزی گرانبهاتر از محبت به ائمه طهار (ع) وجود داشت، خداوند آن را مزد رسول اکرم (ص) قرار می‌داد.

حجت الاسلام مروی خدمات موکبداران به زائران را تجلی ابراز محبت به اهل بیت (ع) دانست و بیان کرد: خدمت رسانی موکبداران به زائران جلوه‌ای از جوشش محبت نسبت به اهل بیت (ع) در قلوب محبان ائمه اطهار (ع) است؛ این خدمات همچنین موجب افزایش محبت اهل بیت (ع) در دل‌های مردم می‎شود.

وی افزود: اربعین جلوه‌ای زیبا از لطف، محبت و احسان مردم نسبت به یکدیگر در پناه ولایت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و دهه پایانی ماه صفر صحنه‌ای زیبا و بی‌نظیر از محبت و نیکی مردم به یکدیگر در پناه ولایت امام رضا (ع) است.

حجت الاسلام مروی گفت: موکب‌داران با خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) دل این امام رئوف را شاد می‌کنند و خشنودی ایشان را بدست می‌آورند؛ خشنودی و رضایت امام رضا (ع) در حقیقت خشنودی و رضایت خداوند است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->