تشرف ۵۰ هزار زائر اردوزبان به حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر ماجرای وقف مدرسه میرزا جعفر برای حرم امام‌رضا(ع) سرباز شهید حادثه تروریستی میرجاوه یکشنبه (۲۵ شهریور ۱۴۰۳) در شهر دولت‌آباد تشییع می‌شود سعی کنیم به چشم امام زمان (عج) بیاییم برگزاری اجتماع مردمی بیعت با امام زمان (عج) در مشهد مقدس + فیلم (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) امید همراه با اقدام، بیعتی تا همیشه | مروری بر راه‌های تجدیدعهد با امام عصر (عج) پیکر مرزبان شهید مشهدی به خانه بازگشت + زمان تشییع پیکر شهید برگزاری جشن سربازان کوچک امام زمان (عج) در مشهد + زمان و مکان جشن قاریان قرآن حرم مطهر رضوی به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی‌عصر (عج) اجرای ویژه‌برنامه «آقا، مبارک است ردای امامتت» در حرم مطهر رضوی هم‌زمان با آغاز امامت امام‌زمان(عج)، کدام مناطق مشهد نورافشانی می‌شوند؟ برگزاری بزرگ‌ترین محفل قرآنی جهان در حرم امام رضا(ع) پدر شهید سبزیکار حقیقی دار فانی را وداع گفت آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود به شیرینی مهربانی اقیانوسی از ایمان و ایده | درباره مرحوم دکتر علی محمد برادران رفیعی، از مدیران اثرگذار در آستان قدس رضوی ویژگی‌های امام مهدی (عج) در بیان امام حسن عسکری (ع) شبکه‌سازی شیعیان برای عصر غیبت ویژه‌برنامه‌های سوگواری شهادت امام حسن عسکری (ع) در حرم امام‌رضا (ع) + جزئیات آیت الله شیخ عباس محفوظی درگذشت + بیوگرافی و سوابق
سرخط خبرها

آغاز سال تحصیلی مهدالرضا(ع) با بیش از ۱۱ هزار نوآموز قرآنی

  • کد خبر: ۲۵۰۷۴۹
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
آغاز سال تحصیلی مهدالرضا(ع) با بیش از ۱۱ هزار نوآموز قرآنی
مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی از آغاز سال تحصیلی جدید نوآموزان قرآنی مهد الرضا (ع) هم زمان با ماه مهر خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۱ هزار و ۵۰۰ نوآموز در مشهد، آموزش قرآن را به روش قصه و بازی فرامی‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان در گردهمایی بزرگ مربیان مهد الرضا (ع) که با حضور جمعی از مربیان مهد الرضا (ع) در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، گفت: خادمی قرآن بالاترین نعمتی در عالم است که خداوند به ما عطا کرده است. از این دیدگاه هیچ‌چیز عزیزتر، زیباتر و خدایی‌تر از خادمی قرآن نیست و همواره باید شکرگزار این نعمت بود.

وی افزود: سال تحصیلی جدید با همراهی مربیان قرآنی و نوآموزان با خلاقیت، نوآوری و اجرای برنامه‌های جدید همراه خواهد بود که تمام تلاش ما در مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی توسعه، ترویج و بالندگی طرح نورانی مهد الرضا (ع) است.

حجت‌الاسلام میریان با اشاره به استقبال خوب مردم و خانواده‌ها از اجرای طرح مهدالرضا (ع) عنوان کرد: افزایش کیفیت و شیوه آموزش قرآن نسبت به سایر مراکز قرآنی از جمله امتیازات مهدالرضا (ع) محسوب می‌شود که توانسته در این سال‌ها جمع زیادی از خانواده‌ها را با خود همراه کند.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲۸ دوره آموزشی مهد الرضا (ع) در مشهد و سراسر کشور برگزار شده وهر ساله این طرح با تغییراتی، اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام میریان افزود: تولید اقلام مهدالرضا (ع) باکیفیت خوب، توزیع این اقلام به نحو احسن در میان نوآموزان، تهیه کتاب‌های آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی تربیت مربی، افزایش امکانات آموزشی با همراهی و تلاش شبانه‌روزی مربیان اتفاقات خوبی است که در طول این سال‌ها رقم خورده است، اما نباید به این حد بسنده کرد.

وی اضافه کرد: در سال تحصیلی جاری، ۵۶۰ کلاس آموزشی مهد الرضا (ع) در ۱۵۰ مسجد، حسینیه و مرکز قرآنی برگزار می‌شود و در میان خانواده‌ها اقشار مختلف از مدیران استانی، آستان قدس رضوی، خانواده‌های فرهنگیان، دانشگاهی و عموم مردم دیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->