برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت شهدای خدمت در مشهد تشکیل قرارگاه راهبری و تحول در مدیریت منابع مالی شهرداری مشهد درباره فروش قدیمی‌ترین میدان شهر مشهد | روزی که میدان ارگ را فروختند کشف یک میلیارد ریال داروی قاچاق از عطاری‌های خواف خراسان رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) بازاری در ساحل شلوغ دریا ناصحی: مشکلات ترافیک مشهد با تکمیل پروژه‌های معابر حل می‌شود شهردار مشهد مقدس: می‌توانیم صادرکننده خدمات مهندسی در حوزه مترو باشیم + فیلم عضو کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مسائل شهر چه کوچک و چه بزرگ برای ما فرق نمی‌کند | افتتاح رسمی فاز یک خط۳ مترو با حضور رئیس‌جمهور بهره‌برداری از دوربرگردان تقاطع سه‌سطحی شهید فهمیده مشهد | معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد: گره‌های ترافیکی با افتتاح دوربرگردان شهید فهمیده کاهش می‌یابد هوای مشهد همچنان آلوده است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) نخستین جلسه ستاد برگزاری دیدار ایران و کره شمالی در مشهد برگزار شد درباره یکی از کوچک‌ترین روستا‌های اطراف مشهد قدیم | عطر فراموشی در کوچه‌های «قریه عطار» قلندرشریف: ۹۰ درصد زائران و شهروندان از خدمات شهرداری مشهد رضایت داشته‌اند گزارش ویژه فیفا از دختران فوتسال ایران روابط‌عمومی‌ها؛ بهره‌گیری هنرمندانه از همه ابزار‌ها و شیوه‌های تعامل پیشرفت ۲۸‌ درصدی میان‌گذر جنوبی مشهد نمایشگاه مشهد اینوکس- فاینکس، نقطه عطفی در مسیر جذب سرمایه‌گذاری و تعامل با ارکان بازار مالی احیای تاریخ شهر مشهد، به همت مدیریت شهری کاهش ۴۳ درصدی بارندگی در مشهد نسبت‌به سال قبل | احتمال جیره‌بندی آب در تابستان ۱۴۰۴ دبیر شورای امنیت ملی در دیدار با همتای ارمنی خود: بیگانگان علاقه‌ای به آرامش در منطقه ندارند افزایش ۵ برابری بودجه فرهنگی و ورزشی در مشهد| ۱۱۰ مجموعه ورزشی تا پایان دوره مدیریت شهری احداث می‌شود
سرخط خبرها

۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد

  • کد خبر: ۲۷۲۶
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
۳۸ کیلومتر خط ریلی مترویی در مشهد
مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: در حال حاضر دو خط مترویی یک و دو، خط یک با ۲۵ کیلومتر طول و خط دو با ۱۳ کیلومتر طول مجموعا به طول ۳۸ کیلومتر خط ریلی با ۳۴ ایستگاه در حال خدمت رسانی به زائران و مجاوران مشهد مقدس هستند
وحید مبین مقدم در گفتگو با شهرآرا نیوز بااعلام این خبر افزود: ایستگاه شهید کاوه نیز تا زمان افتتاح رسمی جابه جایی مسافر را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: سر فاصله رسیدن قطار به عبارتی زمان انتظار مسافربین ۴ تا ۸ دقیقه در خط یک متغیر است اگر خط شلوغ‌تر باشد سر فاصله رسیدن قطار را به ۴ دقیقه می‌رسانیم. در خط دو زمان و سر فاصله رسیدن قطار ۱۰ دقیقه است.
وی با بیان اینکه در سه روز از سال مصوبه شورا برای افزایش ساعت خدمات دهی وجود دارد افزود: برای افزایش ساعات کار برای روز‌های خاص، سه روز در سال را مصوبه داریم و برای سایر روز‌ها بستگی به رصد وضعیت شلوغی و مسافر ساعات کار را افزایش می‌دهیم.
وی در خصوص اینکه خطوط مترو با توجه به استاندارد‌های بین المللی ساخته شده است ادامه داد: برای همه بحران‌ها واتفاقات احتمالی نیرو‌های ما آموزش دیده اند علاوه بر آن در طول سال ما مانور‌های متعددی در این حوزه انجام می‌دهیم و تجهیزات مناسب هر بحرانی اعم از سیستم اعلام حریق در تمام اتاق‌ها و ایستگاه و سیستم اطفای حریق را داریم.
وی در خصوص فرهنگسازی برای استفاده بیشتر مسافران از این نوع حمل و نقل عمومی خاطر نشان کرد: مترو خواصش همراه خودش است، اولین و مهم‌ترین مزیت ان برنامه ریزی زمان بدون ترافیک است.
وی ادامه داد: اگربهعنوان مثال شهروندی یک مسیر را هر روز ظرف ۲۲ دقیقه طی می‌کند این دقایق برای هر روز همین است
وی گفت: زمان با سفر مترویی قابل برنامه ریزی است و همین عامل به تنهایی کامل‌ترین دلیل برای برنامه ریزی سفر با مترواست
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->