همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت مقایسه قیمت آیفون ۱۷، آیفون ۱۷ ایر، آیفون ۱۷ پرو و آیفون ۱۷ پرو مکس اپل واچ سری ۱۱ معرفی شد + مشخصات و قیمت ایرپاد پرو ۳ اپل معرفی شد + مشخصات و قیمت آیفون ۱۷ اپل رونمایی شد + مشخصات و قیمت Nothing Ear 3 چه زمانی رونمایی می‌شود؟ سامسونگ تا ۲۰۳۰ نود درصد محصولاتش را به هوش مصنوعی مجهز می‌کند OpenAI می‌خواهد با هوش مصنوعی، انیمیشن بلند بسازد سهم کاربران اینترنت سیار ایران از شبکه 4G و 5G چقدر است؟ بانک مرکزی پیش‌نویس ضوابط فعالیت صرافی‌های رمزارزی را منتشر کرد بودجه یک میلیون دلاری دولت برای حمایت از فناوری‌های جدید
سرخط خبرها

گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید

  • کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید
هلدینگ «هزاردستان» به‌تازگی و بر اساس قراردادی که دیروز امضا شده، مالکیت «کافه بازار» را به گروه تپسل واگذار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  کافه بازار قدیمی‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در ایران و البته از محصولات مهم گروه هزاردستان بود و در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران آن به بیش از ۵۵ میلیون رسید.

به جر تپسل دو شرکت «یکتانت» و «صباایده» هم در حال مذاکره برای خرید کافه بازار بوده‌اند، اما در نهایت این قرارداد با تپسل امضا شد. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته، «گوگل پلی» رفع فیلتر شد و مشخص نیست این موضوع چقدر بر تصمیم دیگر شرکت‌ها اثرگذار بوده است.

همچنین، گروه هزاردستان پیش‌تر از سهامداری خود در مسیریاب «بلد» نیز خارج شده بود که نشان‌دهنده تغییر استراتژی این مجموعه در تمرکز بر حوزه‌های دیگر است. ظاهراً تمرکز اصلی هزاردستان قرار است هر چه بیشتر روی پلتفرم دیوار قرار بگیرد.

حال باید دید تپسل به عنوان یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال چگونه می‌تواند از پلتفرمی مانند کافه بازار برای بهبود اکوسیستم تبلیغاتی خود استفاده کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در اکوسیستم فناوری ایران، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر این قرارداد و اهداف استراتژیک دو گروه تپسل و هزاردستان به زودی از طریق بیانیه‌های رسمی منتشر شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->