ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت تصویب آیین‌نامه فضای مجازی خراسان رضوی با تأکید بر چابک‌سازی قوانین و ارتقای سواد دیجیتال دانشمندان روشی کاملاً جدید برای نگهداری مواد غذایی در یخچال اختراع کردند احتمال افزایش قیمت گوشی‌های هوشمند، بعد از گران‌شدن چیپ‌های حافظه
سرخط خبرها

گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید

  • کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید
هلدینگ «هزاردستان» به‌تازگی و بر اساس قراردادی که دیروز امضا شده، مالکیت «کافه بازار» را به گروه تپسل واگذار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  کافه بازار قدیمی‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در ایران و البته از محصولات مهم گروه هزاردستان بود و در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران آن به بیش از ۵۵ میلیون رسید.

به جر تپسل دو شرکت «یکتانت» و «صباایده» هم در حال مذاکره برای خرید کافه بازار بوده‌اند، اما در نهایت این قرارداد با تپسل امضا شد. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته، «گوگل پلی» رفع فیلتر شد و مشخص نیست این موضوع چقدر بر تصمیم دیگر شرکت‌ها اثرگذار بوده است.

همچنین، گروه هزاردستان پیش‌تر از سهامداری خود در مسیریاب «بلد» نیز خارج شده بود که نشان‌دهنده تغییر استراتژی این مجموعه در تمرکز بر حوزه‌های دیگر است. ظاهراً تمرکز اصلی هزاردستان قرار است هر چه بیشتر روی پلتفرم دیوار قرار بگیرد.

حال باید دید تپسل به عنوان یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال چگونه می‌تواند از پلتفرمی مانند کافه بازار برای بهبود اکوسیستم تبلیغاتی خود استفاده کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در اکوسیستم فناوری ایران، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر این قرارداد و اهداف استراتژیک دو گروه تپسل و هزاردستان به زودی از طریق بیانیه‌های رسمی منتشر شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->