برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد رونمایی از پوستر اولین رویداد هفته خلاقیت و نوآوری شهری | اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد در هفته خلاقیت فرجام کلنل میهن پرست؛ روایت شش ماه آرمانگرایی نویافته های باستان شناسی «کشف رود» مشهد رونمایی شد شهروند خبرنگار| شهریه مدارس غیردولتی و دغدغه والدین در مشهد مبارزه با جوندگان شهری با راهکارهای جدید شهرداری مشهد برای نخستین بار در کشور ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد اختصاص داده شد | سهم هر محله ۱۵ میلیارد تومان سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: گسترش ورزش در مناطق کم‌برخوردار این شهر الگویی مناسب برای کشور است کوره‌پزخانه‌ها در مشهد احیا می‌شود تاکید استاندار خراسان رضوی بر فراهم شدن زمینه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت امداد اورژانسی به آثار میراثی | رئیس کمیسیون اصل‌۹۰: با احضار وزیر میراث‌فرهنگی، متخلفان تخریب سنگ‌نگاره‌های تاریخی دیزدر را به دستگاه قضایی معرفی می‌کنیم ترافیک صبحگاهی مشهد سنگین و پرحجم است (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: پاسخ پاسداران به رژیم صهیونیستی، دل هر ایرانی که دل در گرو استقلال کشور دارد را شاد کرد تقاطع غیرهمسطح شاهنامه، گامی مؤثر در جهت توسعه منطقه منفصل توس مدیریت آلودگی هوا با توسعه زیر ساخت های مراکز معاینه فنی شهرداری مشهد پروژه های گره‌گشا در اولویت مدیریت شهری | رضایت مردمی از پروژه تازه افتتاح شده پل دهرود مشهد + فیلم بازار شیرخشک دوباره بحرانی می‌شود؟ | بدهی بیمه به داروخانه‌ها، بازار شیرخشک را تحت تاثیر قرار می‌دهد استاندار خراسان رضوی از افزایش یک متری سرانه فضای آموزشی در مشهد خبرداد + فیلم
سرخط خبرها

واکنش اینستاگرامی رئیس و عضو شورای شهر مشهد به استعفای معاون شهردار

  • کد خبر: ۳۲۷۹۱
  • ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
واکنش اینستاگرامی رئیس و عضو شورای شهر مشهد به استعفای معاون شهردار
محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد و بتول گندمی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با انتشار مطالب جداگانه‌ای در صفحه اینستاگرام خود به استعفای شهریار آل شیخ معاون برنامه ریزی شهرداری مشهد واکنش نشان دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، در پست اینستاگرامی حیدری آمده است: در حالی که مدیریت شهری مشهد شرایط طاقت‌فرسایی را که پیش‌آمد‌های ناشی از کرونا آن را تشدید کرده، تحمل می‌کند و تلاش دارد تا در همین شرایط توسعه و عمران شهر را در ابعاد مختلف شتاب ببخشد؛ در روز‌هایی که با تمام توان تلاش داریم تا بر عهد خود برای خدمت حداکثری و ایجاد امید و اعتماد در ابعاد مختلف عمل کنیم و میل آن را نداریم که با بیان برخی شرایط و واقعیات کام مردم خسته از نارسایی‌ها را تلخ‌تر کنیم؛ در شرایطی که دم همگان سرد است و بر طبل نومیدی و بی‌اعتمادی می‌کوبند، شایسته نیست که با برخی برخورد‌ها و روش‌ها موجبات بی‌انگیزگی مدیران، انصراف آنان از مسئولیت و محافظه‌کاری آنان در انجام امور را فراهم آورید.
 
هیچ اندیشیده‌اید که در نهایت دود این رخوت و نومیدی‌های به وجود آمده به چشم مردمی خواهد رفت که خسته و درمانده‌تر از هر زمان دیگری هستند؟ محروم کردن مدیران خلاق و توانمند درحوزه برنامه‌ریزی شهرداری مشهد اتفاق ناگواری است، آمران و مجریان آن چه پاسخی به افکارعمومی و مردم دارند؟»
 

همچنین در بخشی از پست اینستاگرامی بتول گندمی نیز آمده است: «سنگ محک و داوری اگر بخواهد عملکرد را بسنجد به خوبی می‌بیند که چه تحویل گرفتیم و چه کردیم. همین معاون شهردار ما که امروز دیگر در مسئولیت خود نیست و با فرسایشی‌شدن فشار‌ها استعفا کرد، عملکرد متفاوتی نسبت به گذشتگانش و اَسلافَش داشته است.
 
اما با او چه کردند؟ به اذعان دوست و دشمن، او موفق‌ترین معاون برنامه‌ریزى شهردارى‌هاى کلان‌شهر‌ها در همین دوره بوده است. شهرداری را در سال ۸۲ با ۵۰۰۰ نفر نیرو تحویل دادیم و در ۹۶ با ۱۵ هزار نیرو تحویلش گرفتیم. محک‌ها کجایند که بگویند چطور ۵۰۰۰ به ۱۵۰۰۰ نیرو بدل شده و کسی صدایش در نیامده؟ در دوران گل و بلبل و درآمد‌های افسانه‌ای شهر را اداره کردن هنر نمی‌خواهد که دوستان پیشا ۹۶ به آن افتخار کنند. اما کجا بود سنگ محک؟......
 
گویا اصولگرایان و تعامل‌گرایان و جماعت هواشناس، زرهی نامرئی دارند که حتی نوک پیکان نظارت را در سال ۹۴ منحرف می‌کند و بسته‌شدن قرارداد مستقیم و خلاف قانونِ بعضی افراد خاص را در شهرداری نادیده می‌گیرد. انگار فقط باید مدیرانی که جسورند، کار تازه می‌کنند، کارشان را بلدند، فقط و فقط، این‌ها باید به داوری گذاشته شوند. تعامل، مسیر خوبی است. اما گویا در این شهر، جواب نمی‌دهد. بخشی از دوستان همراه ما در این سه سال، به تعامل روی آوردند. اما دیدیم نتیجه آن را. ما اصلاح‌طلبیم و اصلاح‌طلبی تاوان دارد... شهریار آل‌شیخ و همه یاران جوانی که چند ماهی است در کنار خود نداریم‌شان و به‌اجبار از مجموعه رفته‌اند، همگی تاوان اصلاح‌اند. مهم این است که سرشان بالاست.»
 
منبع: خراسان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->