آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته
سرخط خبرها

ممنوعیت جیغ کشیدن حین ترن سواری در شهربازی‌های ژاپن + ویدئو

  • کد خبر: ۳۳۶۵۵
  • ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
ممنوعیت جیغ کشیدن حین ترن سواری در شهربازی‌های ژاپن + ویدئو
طبق گزارش نشریه وال استریت ژورنال مدیران شهربازی‌های ژاپن در خبری اعلام کرده اند افرادی که سوار ترن‌های هوایی می‌شوند اجازه جیغ کشیدن یا فریاد زدن حین سواری را ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز، آنچه قرار است در این خبر بخوانید شاید یکی از بزرگ ترین چالش های دوران شیوع کرونا ویروس باشد و حتی میتوان گفت برای خیلی ها از پوشیدن ماسک هم دشوارتر است.

ویدیویی چهار دقیقه‌ای که اخیرا در ژاپن منتشر شده و سر و صدای زیادی به پا کرده است دو مدیر ارشد شهربازی Fuji-Q Highland به نام‌های Daisuke Iwata و Koichiro Horiuchi را سوار بر ترن هوایی نشان می‌دهد که لباس‌هایی رسمی بر تن کرده اند و در حالی که ماسک به چهره دارند با سرعت ۱۲۸ کیلومتر بر ساعت مسیر پر پیچ و خم ترن هوایی فوجی یاما را بالا و پایین می‌روند.
 
 
این دو نفر با انتشار ویدیوی خود درس آرامش را به مردم ژاپن می‌دهند تا از این پس وقتی سوار ترن‌های هوایی می‌شوند چندان هیجان زده نشوند که کرونا در کمین است. یکی از آن‌ها در حین سواری موهایش را مرتب می‌کند و دیگر ماسک خود را صاف می‌کند. آن‌ها محکم با هر دو دست میله‌های ایمنی را چسبیده اند و بدن هایشان مرتبا در مسیر‌های سرازیر و سربالا به جلو و عقب حرکت می‌کند و در پیچ‌ها با شدت زیاد به طرفین کشیده می‌شوند، اما یک مساله را فراموش نمی‌کنند؛ اینکه مبادا صدایی از آن‌ها بلند شود. آن‌ها مانند دو بچه گربه که خوابیده باشند در طول مسیر کاملا ساکت و بی صدا هستند.

به لحاظ علمی شاید این ایده بسیار عقلانی و صحیح باشد، اما مساله اینجاست که سرگرمی دلهره و بعضا تهوع آوری مانند ترن هوایی کاری با تمهیدات بهداشتی ندارد و فریاد زدن در آن اجتناب ناپذیر است. البته بازدیدکنندگان از این شهربازی به روزنامه‌ها گفته اند که تلاششان را می‌کنند تا از قانون جدید پیروی کنند، اما ظاهرا از اینکه در یکی از لحظات دلهره آور سواری صدایی از آن‌ها بلند شود ترسی در چشمانشان دیده نمی‌شود.

علت هم این است که ممنوعیت جیغ کشیدن در ترن هوایی شهربازی‌های ژاپن داوطلبانه است و خاطیان جریمه نخواهند شد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->