واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

قیمت طلای جهانی ریزش کرد

  • کد خبر: ۳۵۱۳۹
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
قیمت طلای جهانی ریزش کرد
قیمت طلا در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر رشد ارزش دلار آمریکا کاهش پیدا کرد، اما نگرانی‌ها نسبت به افزایش موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا و تاثیر آن بر اقتصاد جهانی، مانع افت بیشتر بهای این فلز ارزشمند شد.
به گزارش شهرآرانیوز، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد افت کرد و به ۱۸۰۷ دلار و ۵۵ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش، در ۱۸۰۸ دلار و ۳۰ سنت ایستاد. بهای طلا هفته گذشته حدود ۰.۵ درصد افزایش داشت که ششمین افزایش هفتگی متوالی بود.

به گفته مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد شرکت سی ام سی مارکتس، نشانه‌های تکنیکال از احتمال قویتر شدن ارزش دلار حکایت دارند و این مسئله ممکن است رشد قیمت‌ها در بازار طلا را محدود کند. هیچ تردیدی وجود ندارد که بازار طلا در میانه روند صعودی میان مدت است. به نظر می‌رسد عده‌ای از سرمایه گذاران هنوز نسبت به احیای سریع اقتصادی مجاب نشده اند و این دسته هستند که در حال خرید طلا هستند.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارز‌های رقیب ۰.۲ درصد رشد کرد و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی گرانتر کرد.

شمار موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا همچنان رو به افزایش است و به نگرانی‌ها نسبت به روند احیای اقتصاد جهانی از تبعات پاندمی ویروس کرونا که بیش از ۱۴ میلیون نفر را در سراسر جهان آلوده کرده است، افزوده است.

آمار وزارت دارایی ژاپن نشان داد صادرات ژاپن در ژوئن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶.۲ درصد سقوط کرد که منعکس کننده پیامد‌های شیوع این بیماری است.

بر اساس گزارش رویترز، بازار‌ها منتظر نتیجه نشست اتحادیه اروپا هستند که سران آن در خصوص اعتبار ۷۵۰ میلیارد یورویی برای احیای اقتصاد‌های منطقه هنوز به توافق نرسیده اند.

تحلیلگران شرکت فیلیپ فیوچرز در یادداشتی نوشتند: بازار‌های طلا به تدابیر محرک مالی گسترده که از سوی بانک‌های مرکزی اعلام شده و نقدینگی زیادی را فراهم می‌کنند، اعتیاد پیدا کرده اند. اگر بانک‌های مرکزی نشانه‌های تورم یا پیشرفت اقتصادی را مشاهده کنند، ممکن است سرمایه گذاران طلا را ناامید کنند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، در ۲۰۲۴ دلار و ۴۰ سنت ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ۰.۶ درصد سقوط کرد و به ۸۳۳ دلار و ۱۳ سنت رسید. هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد کاهش، ۱۹ دلار و ۲۵ سنت معامله شد.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->