سامسونگ: آپدیت امنیتی گوشی‌های گلکسی را همین حالا نصب کنید (۲۴ شهریور ۱۴۰۴) اولین تصاویر واقعی از جعبه آیفون ۱۷ و آیفون ایر منتشر شد توافق اولیه آمریکا و چین بر سر تغییر مالکیت تیک‌تاک پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن مجلس برای تشکیل سازمان ملی هوش مصنوعی چگونه از چت‌جی‌پی‌تی در دانشگاه استفاده کنیم که تقلب محسوب نشود؟ آیا آیفون ۱۷ پرو و ۱۷ پرو مکس از شارژ فوق‌سریع پشتیبانی می‌کنند؟ آخرین خبر از پرونده قاچاق آیفون: ۱۱ مدیر متخلف ممنوع‌الخروج شدند سند هوش مصنوعی خراسان رضوی تدوین می‌شود تلاش آمریکا برای حل بحران مسکن با چاپ سه‌بُعدی! رمزارزها در آستانه آلت‌سیزن | پیش‌بینی‌ها برای ۲۰۲۵ همراه اول، اولین‌ اپراتوری که از فناوری سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) در ایران پشتیبانی می‌کند همه چیز درباره eSIM یا سیم کارت الکترونیکی: مزایا، معایب و کاربردها مشکل کاهش بازدید استوری‌های متوالی اینستاگرام حل شد کاهش علاقه دانش‌اموزان به رشته ریاضی تهدید جدی برای تربیت متخصصان هوش مصنوعی در کشور کودکان نابغه‌ ایران چرتکه انداختند رشته «هوش مصنوعی» برای دوره دوم متوسطه ایجاد می‌شود والدین چطور می‌توانند بر استفاده فرزندانشان از کنسول پلی‌استیشن نظارت کنند؟ نتیجه تحقیقات جدید: سرعت پیرشدن سلول‌های بنیادی انسان در فضا افزایش می‌یابد کابل شارژ هم از جعبه ایرپاد پرو ۳ حذف شد! آیفون ۱۷ پرو مکس، قدرتمندترین گوشی اپل، رونمایی شد + مشخصات و قیمت اپل از آیفون ۱۷ پرو رونمایی کرد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->