ایلان ماسک کارمند ایرانی شرکت تسلا را اخراج کرد + علت هک بیش از صد سایت فعال رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری ابابیل+تصاویر هدست اپل ویژن پرو در اتاق کولونوسکوپی به پزشکان در تشخیص سرطان کمک می‌کند سامسونگ از ارزان‌ترین ایرباد خود با نام Galaxy Buds Core رونمایی کرد + مشخصات آیا اینستاگرام رفع فیلتر شده است؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اختلال گسترده در مکان‌یاب اپلیکیشن‌‌های کاربران | آیا GPS در ایران قطع شده است؟ آیا قرار است تلگرام رفع فیلتر شود؟ (۴ تیر ۱۴۰۴) اینترنت بین‌الملل در تمام اپراتور‌ها وصل شد (۴ تیر ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در «محور مالی و اقتصادی» نخستین لیگ خلاقیت کلان‌شهر‌ها رتبه دوم را کسب کرد اطلاعیه جدید نوبیتکس | همه چیز را به حالت عادی برمی گردانیم حملات سایبری ایران در کمین آمریکا و اسرائیل استفاده از واتساپ روی تمام دستگاه‌های مجلس نمایندگان آمریکا ممنوع شد زمان رفع محدودیت‌های اینترنت بین‌الملل بعد از آتش‌بس میان ایران و رژیم صهیونیستی ویدئو انفجار ورودی زندان اوین، غیرواقعی و ساختۀ هوش مصنوعی است! + عکس دارایی‌های رمزارزی صرافی‌ها به کیف‌پول‌های سرد منتقل شد | امکان برداشت رمزارز وجود ندارد مکالمه نامحدود و رایگان تلفن ثابت تا پایان تیرماه ۱۴۰۴ تفاوت راکتور هسته‌ای و مرکز غنی‌سازی اورانیوم چیست؟ | بمباران کدام‌یک خطرناک‌تر است؟ همه‌چیز درباره بمب‌افکن B‑2، مشخصات آن و مأموریت‌هایش + عکس و جدول فعال استرالیایی حمایت گوگل از صهیونیست‌ها را افشا کرد آیا پلتفرم «رمزینکس» هک شده است؟ توضیحات جدید مدیرعامل «نوبیتکس» درباره حمله هکری اخیر (۳۱ خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->