جزئیات جدیدی از گلکسی S۲۵ اج سامسونگ متا مدل‌های هوش مصنوعی‌اش را با کتاب‌های دانلودشده از تورنت آموزش داده است خرید یوسی پابجی موبایل | فروشگاهG4A4 ارزان، سریع و مطمئن واکنش سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی به شایعه رفع فیلتر تلگرام و یوتیوب معرفی ۵ مادربرد گیمینگ امسال [⚡از دستش نده!] گوگل، موتور جستجویش را به دستیار هوش مصنوعی تبدیل می‌کند مصرف چند تخم‌مرغ در هفته برای سلامتی مفید است؟ | پژوهشگران پاسخ می‌دهند ویدئو | دیپ سیک چطور ظهور کرد و صنعت هوش مصنوعی را به هم ریخت؟ ویدئو | نظر مخاطبان درباره انیمیشن «پسر دلفینی ۲» کافه شهر | ویژه برنامه جشنواره فیلم فجر - قسمت سوم | نقد انیمیشن «ژولیت و شاه» و فیلم «ماریا» + نظرات مردمی راهکارهای مرکز شتاب ایده برای مدیریت انرژی | هم نوآوری، هم محرومیت زدایی ممنوعیت استفاده از هوش مصنوعی دیپ‌سیک در استرالیا امضای تفاهم‌نامه توسعه ترانزیت داده بین ایران و عمان شکست هوش مصنوعی دیپ‌سیک در آزمایش‌های ایمنی! رشد نگران‌کننده تعداد موش‌ها در شهر‌های بزرگ به دلیل افزایش گرمای زمین شتاب شوق برانگیز علمی کوشش شرکت های پارک علم و فناوری خراسان رضوی در مسیر خودکفایی | رونق تولید با توان دانش بنیان‌ها پرفروش‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۴ | آیفون ۱۵ در صدر گروه بیتلز با کمک هوش مصنوعی برنده جایزه گرمی شد آیفون ۱۶ ترخیص شد (۱۵ بهمن ۱۴۰۳) برتری‌های هوش مصنوعی Deepseek به ChatGPT | پشتیبانی از لهجه‌ها و اصطلاحات محلی فارسی!
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->