آیپد پرو M5 معرفی شد + مشخصات و قیمت نسخه جدید اپل ویژن پرو معرفی شد: تراشه M5 و شارژدهی بهتر نتفلیکس و اسپاتیفای با پادکست ویدیویی به جنگ یوتوب می‌روند لبوبو، هدیه ویژه چینی‌ها به تیم کوک، مدیرعامل اپل + عکس مالیات بر رمزارزها، راهکار دولت برای شفاف‌سازی اقتصاد دیجیتال ایران نسل جدید پردازنده‌های سریع و کم‌مصرف: چیپ مغزی مایکروویوی رجیستری گوشی آیفون ۱۷ پرو در گمرک فعال شد + هزینه رجیستری (۲۳ مهر ۱۴۰۴) سلاحی نو در برابر سرطان | پلاسمای سرد سلول‌های پنهان تومور را نابود می‌کند اینستاگرام «حساب‌های کاربری نوجوانان» را محدودتر می‌کند | الگوگیری از سیستم درجه‌بندی سنی فیلم‌ها مایکروسافت از اولین هوش مصنوعی مولد تصویر خود رونمایی کرد آشفتگی در بازار‌های جهانی | رمزارز‌ها در سراشیبی و طلا در اوج سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد دلاری گوگل در هند برای ساخت دیتاسنترهای هوش مصنوعی راهنمای جامع نصب ChromeOS Flex روی لپ‌تاپ و کامپیوتر‌های قدیمی شرکت TP-Link تکنولوژی جدید اینترنت وای‌فای را آزمایش کرد کشف ناسا: نیم‌کره شمالی زمین کم‌نورتر و ناپایدارتر از نیم‌کره جنوبی است آپدیت One UI ۸ Watch برای گلکسی واچ ۷ منتشر شد بالا بردن مهارت به جای افزایش تعداد کشته‌ها در بازی ویدیویی | چگونه «جمله نهایی» انقلابی در سرگرمی و یادگیری ایجاد می‌کند همه‌چیز درباره نمایشگاه جیتکس دبی ۲۰۲۵ + تاریخ، مکان برگزاری و بخش‌های مهم تأثیر هوش مصنوعی بر بازار کار در سال ۲۰۲۵ | کدام مشاغل در خطر نابودی هستند؟ همه چیز درباره One UI ۸.۵ سامسونگ: تاریخ انتشار، دستگاه‌های واجد شرایط، ویژگی‌ها و آخرین اخبار گفتاری درباره آتش‌بس غزه و آینده جنگ
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->