ایرباس برای انتقال سنگ‌های مریخ به زمین، کشتی باری فضایی می‌سازد تعطیلی کارخانه تولید رایانه سامسونگ در چین عامل ایرانی‌تبار بزرگترین هک تاریخ توئیتر بازداشت شد + تصاویر دو متهم فیلترینگ «تیک تاک» قربانی جدید ترامپ اعلان‌ها را با اپ NotificationHistory هرگز از دست ندهید دستاورد‌های دانش‌بنیان‌ها مورد حمایت کمیسیون کشاورزی مجلس قرار می‌گیرد معرفی بازی موبایلی Clash Of Kings (نبرد پادشاهان) + دانلود مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی برق برای نخستین بار از مواد عادی عبور کرد ترامپ: برنامه موبایلی چینی«تیک تاک» را مسدود می‌کنم تهیه واکسن مبتنی بر RNA برای محافظت درون ساختار نانوذره‌ای فراهم شدن اینترنت پرسرعت برای سراسر جهان معرفی بازی موبایلی Final Fantasy XV A New Empire + دانلود همه چیز درباره نرم افزار Replika روسیه پرداخت با رمز ارز را ممنوع کرد آغاز سفر مریخ‌نورد "استقامت" به سوی سیاره سرخ معرفی بازی موبایلی Asphalt 8 Airborne + دانلود نقد و بررسی بازی Call of Duty Warzone بازسازی خیره کننده GTA: San Andreas در آنریل انجین ۴ احتمال تأخیر در عرضه آیفون 5G
خبر ویژه
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
برچسب ها: جیمیل ایمیل گوگل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
توجه : نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمیشود.
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}