قابلیت جدید تلگرام رونمایی شد | برای حرف زدن با من پول بدهید! (۲۴ اسفند ۱۴۰۳) هوش مصنوعی احتمالا تا یک سال دیگر جای برنامه‌نویسان را بگیرد چطور آیفون‌های واردشده پیش از آزادسازی را رجیستر کنیم؟ + آموزش ویدئو | پشتک‌ رو به جلوی ربات انسان‌نمای چینی آیا چرت روزانه برای مغز مفید است؟ | محققان پاسخ می‌دهند جزئیات جدیدی از قابلیت جست‌وجوی هوش مصنوعی گوگل + فیلم چنددرصد مردم ایران سابقه سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارند؟ + گزارش سالانه ارزدیجیتال چرا تعرفه‌های ترامپ باعث آشوب در بازار سهام شده است؟ آیا قیمت گوشی سال آینده (۱۴۰۴) چندبرابر می‌شود؟ چرا امروزه تعداد هسته‌ پردازنده‌ها دیگر اهمیتی ندارد؟ هزینه هر ساعت پرواز با اولین تاکسی هوایی ایران چقدر است؟ وزیر ارتباطات به نمایندگان درباره رجیستری گوشی و قیمت اینترنت توضیحاتی داد (۲۱ اسفند ۱۴۰۳) اولین صندوق قابل معامله بیت کوین در ایران، تأسیس خواهد شد مایکروسافت در حال کار بر روی تجربه‌ بازی‌های سه‌بعدی برای هوش مصنوعی Copilot است ساخت یک بازی‌ رایانه‌ای با موضوع سبک زندگی و امر به معروف و نهی از منکر کدام گوشی‌های سامسونگ تا ۶ سال آپدیت اندروید دریافت می‌کنند؟ چنددرصد مردم دنیا بیت‌کوین دارند؟ اگر سه روز از موبایل استفاده نکنیم چه تغییری در فعالیت مغزمان ایجاد می‌شود؟ از پهپاد تا هوش مصنوعی؛ فناوری‌های نوین در خدمت تولید و قاچاق مواد مخدر معترضان به سیاست‌های ایلان ماسک، ایستگاه‌های شارژ تسلا را به آتش کشیدند یافته عجیب محققان: شیر سوسک، چهار برابر مغذی‌تر از شیر گاو است!
سرخط خبرها

مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

  • کد خبر: ۳۷۰۳۶
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی
گوگل اعلام کرده که در چارچوب آپدیت‌های امنیتی اخیر برای G Suite، استاندارد جدیدی را برای احراز اصالت ایمیل‌ها تعریف کرده و از این پس آیکون متعلق به شرکت‌ها و برند‌ها را در کنار ایمیل ارسالی از سوی آن‌ها (که البته به تایید گوگل نیز رسیده است) نمایش می‌دهد.
به گزارش شهرآرانیوز، به کمک این استاندارد که شاخص‌های برند برای شناسایی پیام نام دارد گوگل لوگوی متعلق به برند‌ها را (از سازمان‌هایی که پیشتر اصالت ایمیل هایشان با استفاده از سیستم DMARC تایید شده) درون حباب‌های آیکون کاربری جیمیل نمایش خواهد داد و به لطف این اقدام انتظار می‌رود که حملات فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند.
 
مقابله گوگل با فیشینگ و دیگر فعالیت‌های مخرب ایمیلی

اما برای آنکه لوگوی برندی در اینباکس کاربران نمایش داده شوند و به گیرنده‌ها ثابت گردد که ارسال کننده دقیقا همان شرکت است، باید یک فرایند بازرسی ضد سوء استفاده را پشت سر بگذارد که به تعبیر گوگل نوعی روند اعتبارسنجی است و توسط دو شرکت شناخته شده این حوزه به نام‌های Entrust Datacard و DigiCert انجام می‌شود.

این فرایند اعتبارسنجی همانطور که گفته شد تلاش هکر‌ها برای انجام حملات فیشینگ را مختل می‌کند و به کاربران کمک خواهد کرد که بهتر اصالت یک ایمیل را تشخیص دهند؛ در نتیجه کلاهبرداران اینترنتی دیگر به آسانی نمی‌توانند خود را به عنوان شرکت‌های معتبر جا بزنند و از کاربران کلاهبرداری کنند. گوگل اعلام کرده که طرح پایلوت آن طی هفته‌های آتی با چند شرکت محدود آغاز می‌شود هرچند که پس از این بازه شرکت‌های بیشتری میتوانند از این استاندارد استفاده نمایند.

اقدام اخیر گوگل در عمل بسیار شبیه به تیک آبی رنگی است که در شبکه‌های اجتماعی برای پروفایل‌های اصلی شاهدش هستیم منتها اینبار خبری از تیک آبی نیست و در عوض این لوگوی شرکت هاست که اعتبار ایمیل دریافتی را نشان میدهد.

منبع: digiato
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->