اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم
سرخط خبرها

تاکید بر برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد

  • کد خبر: ۳۸۶۷۸
  • ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶
تاکید بر برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در مشهد
امام‌جمعه مشهد از مردم و مسئولان خواست تا مراسم دهه اول محرم را پرشورتر از سال‌های قبل و درعین‌حال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که ستاد ملی کرونا بر آن‌ها تأکید دارد، برگزار کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ جشن شکرانه خدمت در عید سعید غدیر با حضور مردم و جمعی از مدیران شهری و استانی از جمله آیت‌ا... علم‌الهدی، نماینده، ولی فقیه در استان خراسان‌رضوی و محمدرضا کلائی، شهردار مشهد، چهارشنبه شب در عرصه میدان شهدا برگزار شد.
 
در این جشن از زحمات و خدمات هیئت‌های مردمی و دستگاه‌های فرهنگی برای برپایی پرشکوه مراسم ایام دهه امامت و ولایت با وجود بیماری کرونا قدردانی شد.

در این برنامه، حجت‌الاسلام سعید آخوندی، دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان خراسان‌رضوی به طرح‌های خوب اجرا شده در این ایام مثل برگزاری جشن‌های ولایت در حرم مطهر رضوی، برنامه شب‌های سناباد در شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی، طرح توزیع یک‌میلیون‌وصدهزار غذای گرم در روز عید غدیر، برپایی بیش از ۷۹۰ مراسم در شب عید غدیر، حرکت کاروان‌های شادی و سرود در ایام عید در سطح شهر، سرکشی از کودکان بی‌سرپرست و خانواده شهدای مدافع سلامت و شهدای مدافع حرم، برگزاری هزاران جشن خانگی و مسابقه و اقدامات مختلف دیگر اشاره و از دست‌اندرکاران این برنامه‌ها قدردانی کرد. وی همچنین از مدیران شهرداری مشهد بابت آذین‌بندی شهر و اکران‌های تبلیغی و پشتیبانی مالی برنامه‌های دهه امامت و ولایت تقدیر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، آیت‌ا... علم‌الهدی به‌عنوان رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر در استان خراسان‌رضوی، مراسم برگزارشده در ایام دهه ولایت و عید غدیر در مشهد را بی‌نظیر توصیف کرد و آن را پرشورتر از ایام قبل از کرونا خواند.

امام‌جمعه مشهد با تقبیح این تفکر که امسال به‌دلیل کرونا باید مراسم محرم را نادیده گرفت و از کنار آن رد شد، از مردم و مسئولان خواست تا با ادامه همین تلاش‌هایی که در دهه ولایت از خود نشان دادند، مراسم دهه اول محرم را نیز پرشورتر از سال‌های قبل و درعین‌حال با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی که ستاد ملی کرونا بر آن‌ها تأکید دارد، برگزار کنند.

در انتهای این مراسم، به‌پاس قدردانی، هدایای مزین به‌نام امام علی (ع) و متبرک‌شده در حرم آن حضرت، به نمایندگان حاضر از نیروی انتظامی، سپاه امام رضا (ع)، شبکه استانی سیمای خراسان‌رضوی، شهرداری مشهد، اداره‌کل اوقاف و کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر نهاد‌ها و سازمان‌های فرهنگی که در برگزاری مراسم عید غدیر در مشهد خدمت کرده بودند، اهدا شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->