۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید
سرخط خبرها

درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در سراوان

  • کد خبر: ۴۰۱۷۵
  • ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
درگیری مرزبانان با اشرار مسلح در سراوان
فرمانده مرزبانی ناجا از درگیری مسلحانه مرزبانان با اشرار مسلح در منطقه مرزی سراوان و هلاکت یک شرور مسلح و عنصر وابسته به گروهک‌های تروریستی خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدعلی گودرزی افزود: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با اشرار مسلح و ناامن کنندگان مرز‌های ایران اسلامی و با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران سیستان و بلوچستان مستقر در منطقه مرزی سراوان از حضور عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی و اشرار مسلح در این منطقه و قصد ورود آن‌ها به کشور مطلع شدند و با توجه به احتمال انجام هر گونه عملیات علیه نیرو‌ها و مقر‌های مرزبانی این عناصر پلید، شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی ناجا افزود: مرزداران غیور و سرافراز با پشتیبانی اطلاعاتی معاونت اطلاعات مرزبانی استان، محل اختفای اشرار را شناسایی و با اعزام چند تیم عملیاتی، منطقه مزبور در کنترل مرزداران قرار گرفت. اشرار که خود را در تنگنا و محاصره ماموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مرزداران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شوند.

وی گفت: مرزداران غیور و دلاور با اتخاذ موضع صحیح و با استفاده از تاکتیک‌های عملیاتی مناسب، با آتش پرحجم به سمت عناصر گروهک تروریستی، تیراندازی کردند که منجر به هلاکت یک نفر از آن‌ها شد که از این متهم، مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای نیز کشف شد.

گودرزی تأکید کرد: برابر انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی شرور به هلاکت رسیده در فروردین ماه سال جاری در درگیری با عوامل مرزبانی، یکی از مرزداران هنگ مرزی سراوان را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داده بود. برابر اخبار واصله و آثار مشهود، تعدادی از اشرار مسلح نیز در این درگیری به شدت زخمی شده و به سمت ارتفاعات کشور مقابل متواری شده‌اند که شناسایی و دستگیری آن‌ها در دستور کار مرزبانان قرار دارد.

منبع: تسنیم
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->