یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

پرواز به کشور ترکیه هنوز قطعی نشده است

  • کد خبر: ۴۱۰۱۵
  • ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
پرواز به کشور ترکیه هنوز قطعی نشده است
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: انجام پرواز به کشور ترکیه هنوز قطعی نشده، چرا که مسئولان ترکیه هنوز با قطعیت این موضوع را اعلام نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، با بیان اینکه در خصوص انجام پروازهای کشور ترکیه هیچ قطعیتی وجود ندارد، گفت: در مورد انجام پروازهای خارجی به ترکیه هنوز مسئولان ترکیه با قطعیت این موضوع را اعلام نکرده‌اند، بنابراین مسافران برای خرید بلیت در این بخش نباید عجله کنند.

او ادامه داد: هنوز پرواز کشورهای ترکیه به ایران هم قطعی نشده و پیش از این مقرر شده بود پرواز های ترکیش ایر از یازدهم شهریورماه انجام شود اما هنوز این موضوع هم قطعی نشده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی با اشاره به اینکه پروازهای خاص و محدود به این کشور برای اتباع این کشور انجام می شود، اظهار کرد: در صورتی که پرواز ترکیه به ایران انجام شود، باید پروازهای ایران به کشور ترکیه هم انجام شود و این رفت و آمد باید دو طرفه باشد.

او اظهار کرد: هم اکنون به صورت محدود پرواز انجام می شود اما هنوز پروازهای برنامه‌ای به این کشور انجام نمی شوند.

سامانی در مورد پروازهای دیگر به کشور عراق هم گفت: مقرر شده پرواز به کشور عراق و به شهر بصره برای جا به جایی اتباع انجام شود اما برای انجام پرواز به نجف هیچ برنامه ای وجود ندارد و  دو کشور ایران و عراق در حال رایزنی در این بخش هستند.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: پرواز به کشور اسپانیا هم آغاز شده و در حال حاضر بخش عمده ای از پروازها به کشورهای اروپایی انجام می‌شود.

سامانی همچنین در مورد وضعیت فاصله‌گذاری اجتماعی در بخش هوایی کشور هم گفت: فاصله گذاری های اجتماعی در بخش حمل و نقل هوایی تنها مربوط به خالی بودن دو ردیف آخر صندلی ها است و در سایر بخش ها هم به دلیل آنکه هر سه دقیقه یکبار سیستم های تهویه هوای داخل کابین را پاکسازی می‌کنند، بنابراین در بخش حمل و نقل هوایی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سامانی بیان کرد: در حال حاضر استفاده از ماسک در تمامی بخش ها رعایت می شود و در صورتی که مسافری ماسک نزده باشد به او تذکر داده می شود و همچنین به صورت کامل و مداوم ضدعفونی در ناوگان هوایی انجام می شود و تمامی شیوه نامه های بهداشتی و دستور العمل های وزارت بهداشت رعایت می شود.

او ادامه داد: در تمامی بخش های فرودگاهی و گیت های مسافری  هم فاصله گذاری های اجتماعی رعایت می شود و مسافران در صورت رعایت نکردن با تذکر بازرسان و ماموران مواجه می شوند.

سامانی در پایان تصریح کرد: میزان جا به جایی مسافران در بخش هوایی کاهش یافته اما در ایام تعطیل ممکن است در برخی از مسیرها تردد بیشتر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->