سیلاب به سنگان خواف رسید نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است
سرخط خبرها

قلیان با وسایل یک بار مصرف هم ممنوع است

  • کد خبر: ۴۱۵۰۷
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
قلیان با وسایل یک بار مصرف هم ممنوع است
قلیان با وسایل یک بار مصرف هم همان تاثیر را دارد و ممنوع است، اگر موردی گزارش شود با آن برخورد و در صورت واحد مربوطه به مراجع قضایی گزارش می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، با وجود شیوع بیماری کرونا و ممنوع شدن ارائه‌ی قلیان در قهوه‌خانه‌ها و کافه‌ها، هنوز در بعضی کافه‌ها و رستوران‌های شهر قلیان با شلنگ‌های یک بار مصرف ارائه می‌شود.
 
کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در این مورد گفت: ارائه‌ی قلیان از آنجا که استفاده‌ی مشترک از مواد دخانیات است باعث انتقال بیماری می‌شود و به همین علت در این ایام ارائه‌ی قلیان ممنوع است؛ و با مواردی که شناسایی شود برخورد می‌شود و اگر گزارش شود پیگیری خواهد شد. استفاده از قلیان با شلنگ‌های یک بار مصرف نیز همین تاثیر را دارد و ممنوع است.

وی افزود: مکان‌هایی که در آن‌ها پروتکل‌ها رعایت نمی‌شوند یا گزارش‌های مردمی مبنی بر رعایت نکردن این پروتکل‌ها می‌رسد، کارشناسان مرکز بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی استان‌ها و شهرستان‌ها پیگیری می‌کنند و در صورت تکرار به مراجع قضایی گزارش می‌شود و از آن مسیر پیگیری خواهد شد.

منبع: انصاف
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->