نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

نگاهی به شماره جدید هفته‌نامه PC Quest | آموزش هوشمند جایگزین سنتی می‌شود

  • کد خبر: ۴۸۰۲۱
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
نگاهی به شماره جدید هفته‌نامه PC Quest | آموزش هوشمند جایگزین سنتی می‌شود
 هفته نامه PC Quest پرونده اصلی شماره جدید خود را به آموزش در سایه کووید ۱۹ اختصاص داده است.
نجفی | شهرآرانیوز - این نشریه هندی با اشاره به شیوع بیماری و تعطیلی اجباری واحد‌های آموزشی در دومین کشور پرجمعیت جهان، از آن به عنوان فرصتی طلایی برای راهکار‌های مرتبط با فناوری‌های آموزشی برای استمرار تعلیم و تربیت در این کشور نام می‌برد. در این روز‌ها که دیجیتالی سازی صنایع و مشاغل امری گریزناپذیر تلقی می‌شود، حوزه آموزش در هند با سرعت خیره کننده تری رشد کرده است. هم اکنون استارت آپ‌های آموزشی در هند پس از ایالات متحده مقام دوم را از لحاظ تعدد و تنوع در اختیار دارند و شرکت Byju با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار در میان ۱۰ استارت آپ برتر این حوزه در جهان قرار دارد.
 
در حالی که چشم انداز ارزش بازار فناوری‌های آموزشی تا پایان سال ۲۰۲۲ میلادی حدود ۳ میلیارد دلار پیش بینی شده بود، این رقم تا پایان سال ۲۰۲۰ به ۵/۳ میلیارد دلار رسیده است. تحصیلات تا مقطع دیپلم، آماده سازی برای آزمون ها، گواهی نامه‌ها و مدارک مهارتی، تحصیلات تکمیلی، فراگیری زبان‌های خارجی و آموزش‌های مهارتی برای کسب درآمد به ترتیب پرطرف دارترین حوزه‌های فعالیت استارت آپ‌های آموزشی در شبه قاره هستند. از دیگر موضوع‌هایی که در شماره جدید PC Quest به آن‌ها پرداخته شده است آینده نگاری جهان پساکروناست. اگرچه دوران رکود و بیماری سختی در حال سپری شدن است، با کمک ابزار‌های دیجیتالی انتظار می‌رود اقتصاد جهانی به سرعت به مسیر رشد بازگردد. به نوشته این نشریه، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، دسترسی پذیری و رایانش ابری ۴ کلید اصلی تحقق بهبود اقتصاد جهانی است که نسل پنجم شبکه ارتباطات بی سیم یا همان ۵G زمینه ساز آن خواهد بود.
 
 
 

برای دانلود این شماره کلیک کنید:

 

 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->