درباره قدیمی‌ترین کوچه خیابان عبادی مشهد | گذر «حوض لقمان» که بعدها به «کوی سعادت» رسید نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت شهری مسئولیت دارد زمینه جمع‌آوری سرمایه خُرد مردم را فراهم کند طی سال ۱۴۰۳ چند نفر در مشهد فوت کردند؟ موحدی: کارگروه‌های مختلف در شورای شهر مشهد جهت حمایت از جبهه مقاومت تشکیل شده است| مساله فلسطین باید بزرگ شود نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: امیدوارم همت مجموعه دولت و استان برای قطار سریع السیر مشهد-تهران نتیجه‌بخش باشد سید حسین احمدزاده، سرپرست معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد شد (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) آرایشِ نوروزیِ مشهدِ عزیز! باران بهاری در مشهد آلودگی هوا را شست (۲۰ فروردین ۱۴۰۴) هدف گذاری برای تحقق کامل اهداف پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴ علوی مقدم: سال ۱۴۰۴ نویدبخش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در شهر امام رضا(ع) است تدوین بسته جامع سرمایه‌گذاری در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفت باید اقدامات شهرداری مشهد در زبان و ذهن مردم جاری شود ضمیری: نتیجه اقدامات مدیریت شهری کسب رضایت عمومی در سال ۱۴۰۳ بود شهردار مشهد مقدس: توسعه شهر در گرو تعامل سازنده ایست که در مدیریت شهری شکل گرفته است ناصحی: در سال ۱۴۰۴ شهرداری مشهد مکلف به ارتقای نشاط اجتماعی از طریق رویداد‌های ورزشی است چرا تصویب بزرگ‌ترین قرارداد خرید واگن اهمیت دارد؟ | شتاب مترو مشهد با خرید ۶۰ واگن قطار شهری + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: باید اقتصاد درست باشد تا مردم در بستر آن رشد معنوی و تعالی داشته باشند  اجرای ۵۳ عنوان اصلی فعالیت استقبال از بهار توسط معاونت خدمات شهری مشهد مجموع فروش صنایع‌دستی خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۴ به بیش از ۷۸ میلیارد تومان رسید نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس: سال ۱۴۰۴ تلاش‌های مدیریت شهری در دوره ششم به ثمر خواهد نشست خراسان رضوی با ۸۶ رویداد گردشگری در صدر کشور قرار گرفت | پیش بینی توسعه اقامتگاه‌های بومگردی
سرخط خبرها

پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز

  • کد خبر: ۵۰۵۰۱
  • ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
پست اینستاگرامی شهردار مشهد درباره اقدامات انجام شده برای کاهش بار ترافیکی مسیرهای منتهی به طرقبه و شاندیز
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی شهردار مشهد در پست اینستاگرامی نوشت:
 
مردم خوبِ مشهد، سلام

مسئله ترافیک در مسیر منتهی به طرقبه و شاندیز و مسیر برگشت به مشهد همیشه یکی از معضلاتی بوده که غالب ما مشهدی‌ها و حتی زائران عزیز به نحوی گرفتارش بودیم، برای کاهش بار ترافیک این دو مسیر چند اقدام و پروژه رو برنامه ریزی و پیاده‌سازی کردیم.

اولین اقدام افزایش عرض پل شهید پرتوی و اصلاح هندسی دو راهی وکیل آباد به سمت طرقبه و شاندیز بعد از سی و اندی سال بود که فکر می‌کنم تاثیر مثبتی داشت و تونستیم مسیر رو روان کنیم.
اقدام دوم در مسیر برگشت بولوار وکیل‌آباد بود که دور برگردان غرب به شرق رو محدود با ورودی جنوبی از بولوار شهید برونسی کنیم و ترافیک این بولوار رو بتونیم از طریق بولوار شهید برونسی به بولوار نمایشگاه و تقاطع چهار سطحی آزادگان هدایت کنیم. برای این کار از تیرماه امسال، پروژه زیرگذر شهید برونسی رو آغاز کردیم.
طبیعتاً احداث زیرگذر برای یک مسیر دارای تردد، خیلی سخت‌تر و به لحاظ مهندس پیچیده‌تر از تقاطع روگذر هست، اما شرایط مکانی و وجود خطوط فشار قوی انتقال برق، این مدل اجرا رو به تنها امکان ما تبدیل کرده بود.
امیدوارم طبق زمان‌بندی و برنامه‌ریزی ٨ ماهه‌ای که داشتیم، این پروژه رو در بهمن‌ماه به بهره‌برداری برسونیم تا فاز دوم کاهش بار ترافیکی انتهای بولوار وکیل‌آباد رو عملیاتی کنیم.
انشاءالله این دو طرح در مسیر‌های منتهی به طرقبه و شاندیز بتونه برای تردد آسان‌تر و کم‌دردسرتر شما همشهریان عزیز مثمرثمر باشه و واقعاً هم در زمان و هم تردد بدون ترافیک‌تون اتفاق مثبتی رقم بخوره؛ در مسیر برگشت از شاندیز هم داریم یک کار فوق العاده رو انجام میدیم که موقعش که برسه خدمتتون عرض خواهم کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->