هشتمین شب جشنواره هنر‌های نوری کوهسنگی مشهد| ترازی بین‌المللی با هنرمندانی ایرانی+ فیلم تعطیلی موقت جشنواره هنر‌های نوری مشهد به مناسبت لیالی قدر عیدانه مدیریت شهری به اهالی محدوده جاده سیمان مشهد+ فیلم سخنگوی شورای شهر مشهد مطرح کرد: لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده ۵ به کلانشهرها افزایش ۳۰ درصدی نیرو‌های کارگری شهرداری مشهد در شب‌های قدر همراهی مشهد با پویش جهانی «ساعت زمین» سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع) کاهش محسوس دما در مشهد فردا جمعه (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) شهردار مشهد: تست گرم فاز اول خط ۳ قطار شهری مشهد ١٨ فروردین انجام می‌شود یک قلاده گرگ هار در مشهد زنده‌گیری شد + عکس سرویس دهی رایگان قطار شهری مشهد در روز شهادت امام علی(ع) | فعالیت قطار شهری در شب های قدر تا پایان مراسم سومین دوره پویش «مشهد مهربان» در مشهد آغاز شد+ فیلم شهردار مشهد مطرح کرد؛ تجلی ظرفیت‌های شورای اجتماعی محلات در پویش «مشهد مهربان» خدمات‌رسانی رایگان خطوط قطار شهری و اتوبوسرانی مشهد در شب‌های قدر + فیلم ورود بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار زائر به خراسان رضوی (۸ فروردین ۱۴۰۳) خدمت رسانی ۳۵ هزار ناوگان مسافربری برون شهری به زائران و مسافران نوروزی مشهد مراسم شب‌های قدر در گلزار مطهر شهدای بهشت رضا (ع) برگزار می‌شود «جناب خان» و فرزاد حسنی روی آنتن شبکه نسیم می‌روند فرماندار مشهد: رضایت زائران از اقدامات شهرداری مشهد در استقبال از بهار ملموس است اسکان ۸ هزار زائر نوروزی طی هشت روز در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
سرخط خبرها

خریداران موتور برقی در مشهد از تسهیلات ۹۰ درصدی برخوردار می‌شوند

  • کد خبر: ۵۲۹۱۸
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
خریداران موتور برقی در مشهد از تسهیلات ۹۰ درصدی برخوردار می‌شوند
با توجه به مصوبه شورای شهر و با پای کار آمدن بانک عامل، قدم‌های نهایی برای ارائه تسهیلات خرید موتور‌های برقی در حال برداشته‌شدن است و بر اساس آن ۹۰ درصد هزینه موتور برقی به‌صورت تسهیلات به شهروندان پرداخت می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ شهردار مشهد گفت: با توجه به مصوبه شورای شهر و با پای کار آمدن بانک عامل، قدم‌های نهایی برای ارائه تسهیلات خرید موتور‌های برقی در حال برداشته‌شدن است و بر اساس آن ۹۰ درصد هزینه موتور برقی به‌صورت تسهیلات به شهروندان پرداخت می‌شود.
 
محمدرضا کلائی در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از مرکز کنترل ترافیک و پایانه مسافربری امام رضا (ع) به‌مناسبت ۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل، گفت: در کنار این موضوع، برای انجام مطالعات جامع برقی‌کردن سیستم حمل‌ونقل عمومی و خرید اتوبوس‌های برقی نیز با شرکت مپنا تفاهم‌نامه‌ای امضا کرده‌ایم. وی با بیان اینکه برای برقی‌کردن تاکسی‌ها نیز پیش‌قدم شده‌ایم که این موضوع نیز در میان کلان‌شهر‌ها بسیار مهم است، یادآور شد: در حمل‌ونقل ریلی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و اکنون حدود چهارپنج‌هزار نفر زیر زمین در پروژه‌های احداث خطوط مترو مشهد مشغول کار هستند و پیشرفت این پروژه‌ها با وجود تحریم‌های سنگین بسیار مهم است.
 
کلائی تصریح کرد: در ساخت قطعات و بومی‌سازی آن در بخش بهره‌برداری مترو نیز اقدامات درخور توجهی انجام شده است که باید به همکارانمان در این‌باره خداقوت بگویم. شهردار مشهد با اشاره به اینکه در موضوع اصلاح هندسی معابر نیز در ۲ سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: در همین حوزه تا پایان سال نیز ۲ پروژه بزرگ اصلاح هندسی حدفاصل میدان قائم (عج) تا میدان شهید فهمیده و ابتدای رسالت اجرا و آماده بهره‌برداری خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی نیز در این بازدید با قدردانی از اقدامات شهرداری مشهد در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک، گفت: شهرداری مشهد در حوزه ترافیک هم در بخش نرم‌افزاری در مرکز کنترل ترافیک و هم در بخش سخت افزاری در اصلاح هندسی معابر فعالیت‌های خوبی انجام داده است. سیدکمال‌الدین میرجعفریان ادامه داد: در بحث حمل‌ونقل درون‌شهری و برون‌شهری نیز شاهد اقدامات درخور توجهی در حوزه اتوبوس‌رانی و خدمات پایانه‌ای در پایانه مسافربری امام‌رضا (ع) بودیم. مجموعه این فعالیت‌ها رفاه و ایمنی را برای شهروندان به‌دنبال داشته است و امیدواریم با هم‌افزایی میان همه دستگاه‌ها ادامه داشته باشد.


امروز؛ افتتاح پارکینگ مجد

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در حاشیه این بازدید گفت: پارکینگ هوشمند مجد با ظرفیت پارک ۱۱۰۰ خودرو، امروز با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهد شد. خلیل‌ا... کاظمی افزود: پروژه پارکینگ مجد در محدوده منطقه۲ شهرداری مشهد، حدفاصل چهارراه شهید کریمی و چهارراه مجد، با ۳۳۰متر طول و ۳۵متر عرض در ۳ طبقه ساخته شده است. کاظمی در ادامه افزود: در کنار افتتاح پارکینگ هوشمند مجد، از ۳۱ دستگاه اتوبوس، ۱۷۰ دستگاه مینی‌بوس و ۴۰۵ دستگاه تاکسی نوسازی‌شده نیز رونمایی خواهد شد.


بازدید رئیس شورای شهر از معاونت عمران و حمل و نقل

همچنین محمدرضا حیدری، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد از معاونت عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری و سازمان‌های تابعه به‌مناسبت روز حمل و نقل و رانندگان بازدید به‌عمل آوردند.
رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد نیز با حضور در سازمان‌های حمل‌ونقلی شهرداری مشهد گفت: حمل‎ و نقل پاک مورد توجه جدی شورای شهر مشهد است و شورا مصوبات خوبی در این زمینه داشته است.
 
مسعود ریاضی گفت: یکی از این مصوبات جایگزینی موتورسیکلت‌های بنزینی با برقی از طریق اعطای تسهیلات است.
شهناز رمارم، عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز با حضور در جمع اتوبوس‌رانان و تاکسی‌رانان، از اتوبوس‌رانان پایانه طبرسی (انت‌های طبرسی‌شمالی) و بانوان تاکسی‌ران در پایانه انتهای نخریسی با اهدای شاخه گل قدردانی کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->