سرخط خبرها

تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد

  • کد خبر: ۵۷۴۶۲
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی تشکیل شد
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه استان تشکیل شد.
به گزارش شهرآرانیوز، به گزارش روابط عمومی شرکت تعاونی خدمات رفاهی اصحاب رسانه خراسان رضوی در پنجمین نشست اعضا این شرکت، اساسنامه آن تصویب و ترکیب هیات مدیره و بازرسان مشخص شد؛ بنابراین گزارش حسینعلی آریانی، رضا زحمتکش، محمد فانی، علی یعقوبی، جواد اشکذری، فائزه احمدی و حسن شیروانی خواجویی به عنوان اعضا اصلی هیات مدیره و نجمه فتح پور و محمد مهرنیا به عنوان بازرسان اصلی انتخاب شدند.

همچنین ناصر نعمتی، سعید برند، محسن بخشنده و سید هادی مهدیان اعضای علی البدل هیات مدیره و محمد قاضی زاده بازرس علی البدل شدند.

در این نشست، رضا زحمتکش، حسینعلی آریانی و محمد فانی به ترتیب و پس از رأی گیری اعضا شرکت کننده به اتفاق آرا به عنوان رییس و نایب رییس هیات مدیره و دبیر انتخاب شدند و مجتبی نوریان نیز به عنوان مدیر عامل منصوب شد.

این شرکت تعاونی با هدف ارائه خدمات رفاهی در زمینه‌های مختلف به اصحاب رسانه استان تشکیل شد که پس از طی مراحل اداری و ثبت، عضوگیری خواهد کرد.

از جمله ویژگی‌های موسسان و منتخبان این شرکت، حضور افراد از رسانه‌های مختلف مکتوب، برخط، پیشکسوتان و شهرستان هاست، که میتواند به نمایندگی، انتظار‌های مجموعه اصحاب رسانه را در برنامه ریزی‌ها لحاظ کند.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->