دستگیری عوامل شهادت ماموران حافظ آرای مردم در سیستان‌وبلوچستان  آمار‌های اعتیاد در کشور مربوط به دهه ۹۰ است قتل شرور غرب تهران به دست یک مجرم سابقه دار اعترافات تکان دهنده قاتل چاقوکش کارهای مهمی که باید پس از سرقت گوشی انجام دهید قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد 
سرخط خبرها

ماجرای قتل فن پیج بهنوش بختیاری چه بود + عکس

  • کد خبر: ۷۴۲۲۸
  • ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
ماجرای قتل فن پیج بهنوش بختیاری چه بود + عکس
ادمین فن پیج بهنوش بختیاری به قتل رسید.
به گزارش شهرآرانیوز، بهنوش بختیاری در پیج اینستاگرامی خود از قتل ادمین فن پیج خود خبر داد. ادمین بهنوش بختیاری یک روحانی بود که چندی قبل به قتل رسید هنوز پلیس واکنشی به قتل ادمین بهنوش بختیاری نشان نداده است. ادمین فن پیج بهنوش بختیاری را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.
 
ماجرای قتل فن پیج بهنوش بختیاری چه بود + عکس
 
بهنوش بختیاری خبر از به قتل رسیدن ادمین اینستاگرامش بخاطر سرقت خبر داد. بهنوش بختیاری در ادامه ادعا کرد که عاملان قتل دستگیر شدند و تسلیت گفت.

جنازه این روحانی در چیتگر آن هم سه روز بعد از قتل پیدا شده است.
 
منبع:رکنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->