معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی اعلام شرایط جدید متقاضیان خودروی پارس سامانه جامع یکپارچه با موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ با قیمت جدید + جدول اعلام بخشنامه فروش سدان فونیکس آریزو ۶ جی تی (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۹۲۵
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
  • ۲
وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)
برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. سقف این وام‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟

بانک مسکن: این بانک تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و با بازپرداخت ۳۰ ماهه به مشتریان خود وام می‌دهد. این بانک کف مبلغ این وام را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین برای دریافت این وام لازم است مشتری حساب قرض‌الحسنه داشته و سند ملکی را هم به عنوان ضامن به بانک ارائه دهد. اقساط ماهانه این وام هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. مشتری برای دریافت این وام لازم است تا حساب قرض‌الحسنه در بانک داشته باشد. این بانک ادعا کرده است سپرده مشتری بلوکه نمی‌شود، اما ۱۶ درصد از مبلغ وام نزد بانک در حساب دیگر مسدود می‌شود. نوع ضمانت این وام هم سند ملکی است.

بانک دی: این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه وام می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید در بانک دی سپرده‌گذاری کند و تا زمان تسویه کامل سپرده مشتری نزد بانک مسدود می‌ماند. اقساط ماهانه این وام هم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بانک پارسیان: این بانک هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. این بانک برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده را برای مشتری الزامی اعلام کرده است، اما برای دریافت این وام سرمایه متقاضی مسدود نمی‌شود و تنها باید حساب بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد.

بانک شهر: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نوع ضمانت این وام سند ملکی است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، با ضامن کسر از حقوق و مبالغ بیشتر با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌شود. اقساط ماهانه این وام چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
هه آگهی کسی داشته باشه ماهی چهار یا یازده میلیون قسط بده دیگه احتیاجی به وام شما نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
بیشتر شیبه خالی بندی است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->