جزئیاتی از توافق انتقال گاز روسیه به ایران (۲۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت انواع مدل‌های گوشی موبایل (۲۷ تیر ۱۴۰۳) یکی از مطالبه‌های کارگران از دولت چهاردهم حفظ و اصلاح سه‌جانبه‌گرایی در تعیین حقوق است قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | دیگنیتی پرستیژ ۲ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان شد قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | کوییک دنده‌ای ۴۲۴ میلیون تومان پرش در جا در بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۷ تیر ۱۴۰۳) آخرین اخبار از پرداخت وام اربعین ۱۴۰۳ طلا به کانال بالاتر ورود کرد | قیمت طلا و سکه در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تردد در جاده مخصوص تهران-کرج محدود شد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) بازگشت دلار به کانال ۵۸ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۲۷ تیر ۱۴۰۳) فروش محصول سایپا از یکشنبه آینده (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جزئیات و لینک ثبت‌نام وزیر نفت: سوخت پایدار تامین و بدون مشکل ارائه می‌شود بالاخره پایان کار ۱۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار صادر می‌شود خراسانی‌ها می‌توانند دست کم ۲۰ درصد قطعات خودرو‌های کشور را  تأمین کنند معامله غیرقانونی امتیاز نهضت ملی مسکن توسط بنگاه‌های املاک | فریب سوداگران را نخورید قیمت امروز میوه و صیفی‌جات در مشهد (۲۷ تیر ۱۴۰۳) | میوه گران شد آیا ترور ناموفق ترامپ رکورد جدیدی برای قیمت جهانی طلا ثبت می‌کند؟ قیمت طلا در بازار جهان (۲۶ تیر ۱۴۰۳) سهم ۷۰ درصدی خراسان رضوی از تجارت ایران و افغانستان قیمت جدید دام زنده اعلام شد (۲۵ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام خودرو‌های فرسوده در سامانه نوسازی ناوگان + لینک | سن فرسودگی انواع خودرو‌ها چقدر است؟ قیمت بلیت هواپیما به مقصد عراق پرواز کرد! | قیمت بلیت رفت و برگشت هواپیما به نجف چقدر است؟ سازمان بازرسی: از تعطیلی شرکت صنایع سیم و کابل مشهد و بیکاری ۴۰۰ نفر جلوگیری شد استقرار ۱۱ جایگاه ارزاق عمومی و ۵ نانوایی در اطراف حرم مطهر رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی گوشی‌های موبایل کارکرده را چند بخریم؟ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) افزایش ۸۰۰ هزار تومانی قیمت سکه امامی در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + یک اطلاعیه مهم
سرخط خبرها

وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)

  • کد خبر: ۹۰۹۲۵
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۳
  • ۲
وام ۱۳۰ میلیون تومانی تعمیرات مسکن به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ (۱۵ آذرماه ۱۴۰۰)
برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را اعطا می‌کنند. سقف این وام‌ها تا ۵۰۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

به گزارش شهرآرانیوز، برخی از بانک‌های فعال در شبکه بانکی در حال حاضر برای تعمیرات مسکن به متقاضیان تسهیلاتی را می‌دهند. اما تسهیلات تعمیر مسکن هر کدام از بانک‌ها چقدر است؟

بانک مسکن: این بانک تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان با نرخ سود ۹ درصد و با بازپرداخت ۳۰ ماهه به مشتریان خود وام می‌دهد. این بانک کف مبلغ این وام را ۴۰ میلیون تومان اعلام کرده است. همچنین برای دریافت این وام لازم است مشتری حساب قرض‌الحسنه داشته و سند ملکی را هم به عنوان ضامن به بانک ارائه دهد. اقساط ماهانه این وام هم یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می‌شود.

بانک گردشگری: این بانک تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. مشتری برای دریافت این وام لازم است تا حساب قرض‌الحسنه در بانک داشته باشد. این بانک ادعا کرده است سپرده مشتری بلوکه نمی‌شود، اما ۱۶ درصد از مبلغ وام نزد بانک در حساب دیگر مسدود می‌شود. نوع ضمانت این وام هم سند ملکی است.

بانک دی: این بانک تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان و با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه وام می‌دهد. برای دریافت این وام متقاضی باید در بانک دی سپرده‌گذاری کند و تا زمان تسویه کامل سپرده مشتری نزد بانک مسدود می‌ماند. اقساط ماهانه این وام هم ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان است.

بانک پارسیان: این بانک هم تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۶۰ ماهه به متقاضیان وام می‌دهد. این بانک برای دریافت این وام داشتن حساب سپرده را برای مشتری الزامی اعلام کرده است، اما برای دریافت این وام سرمایه متقاضی مسدود نمی‌شود و تنها باید حساب بین ۶ تا ۹ ماه گردش داشته باشد.

بانک شهر: این بانک با نرخ سود ۱۸ درصد و با بازپرداخت ۴۸ ماهه تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام می‌دهد. نوع ضمانت این وام سند ملکی است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات، با ضامن کسر از حقوق و مبالغ بیشتر با ضمانت سند ملکی پرداخت می‌شود. اقساط ماهانه این وام چهار میلیون و ۴۰۶ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
هه آگهی کسی داشته باشه ماهی چهار یا یازده میلیون قسط بده دیگه احتیاجی به وام شما نداره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
0
0
بیشتر شیبه خالی بندی است
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->