بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان‌رضوی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون وزیر کار: مشهد الگوی موفق توسعه حمل‌و‌نقل ریلی در سایر کلانشهر‌هاست ۱۰۰ قطعه زمین در بینالود به خانواده‌های دارای ۴ فرزند اختصاص یافت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهد: سیاست ما واگذاری اجرای برنامه‌های مناسبتی به مردم است به دنبال پذیرش سالانه ۴۰ هزار مددجوی زائر هستیم اصل ۴۳ قانون اساسی مورد غفلت قرار گرفته است «زائرسرای کرامت ۲» در مشهد افتتاح شد پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی احداث رینگ سلامت بوستان بجمهن مشهد شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند استقرار نیرو‌ها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد امسال مشهد به صورت ویژه به استقبال دهه کرامت می‌رود | خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت ۱۴۰۳ است+ فیلم باران بهاری هوای کلانشهر مشهد را پاک کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های صدا وسیمای خراسان رضوی جهت برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعمال قانون ۱۷۴۹ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۹ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو پراید در صدر جدول خودرو‌های آلاینده مشهد قرار دارد ترافیک پر حجم مشهد در مسیر حوزه‌های امتحانی کنکور سراسری ۱۴۰۳ (۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت کار مترو مشهد در روز برگزاری کنکور تغییر کرد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران بهاری درجاده‌های خراسان رضوی | مه‌گرفتگی در محور درگز-قوچان (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

  • کد خبر: ۹۴۵۳۰
  • ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی
شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، دومین سالگرد شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومش را خدمت مقام معظم رهبری و امت انقلابی مشهد تسلیت عرض می‌دارد.

به گزارش  شهرآرانیوز، متن بیانیه شورای اسلامی شهر مشهد به شرح زیر است:

شهادت سردار دل‌ها، حاج قاسم سلیمانی، واقعه‌ای سترگ و جانکاه است که در تاریخ ثبت و هیچگاه فراموش نخواهد شد؛ اتفاقی که سردار سلیمانی را در عرصه ملی و بین‌المللی در جهان اسلام و جبهه مقاومت به پرچم‌دار پرآوازه‌ای بدل کرد تا نامش همیشه بر تارک مبارزه با استکبار و دفاع از مظلومان و حرکت در مسیر حق‌خواهی بدرخشد.
دوباره موسم حزن‌آلود دی‌ماه فرارسیده و امت حزب‌الله در غم از دست دادن سردار مهربان و دلسوز خود است؛ روز‌هایی که جبهه مقاومت دو عنصر تاثیرگذار و محبوب مردمی، "سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی" و "ابومهدی المهندس" را از دست داد.
سردار دل‌ها پس از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری برای شکل‌گیری انقلاب پربرکت اسلامی و رشادت در هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان چهره‌ای موثر در جبهه مقاومت بین المللی شناخته شد.
سردار سلیمانی را نماد روشنی از عزت، اخلاص، فتوت، وطن‌پرستی و استکبارستیزی می‌دانیم؛ به همین دلیل است که آزادی‌خواهان عالم، این چهره شجاع را مدافع ملت مظلوم و حافظ آرامش و امنیت آن‌ها می‌دانند.
از حاج قاسم، به‌عنوان "سردار دل‌ها" یاد می‌کنند و چه لقب زیبا و برازنده‌ای؛ سردار سلیمانی محبوب قلب ستمدیدگان و آزادگان عالم بود. موضوعی مهم که دشمن آن را برنمی‌تابید و سرانجام از روی استیصال و عجز، به طرز بزدلانه‌ای آن "سردار سرافراز" را به شهادت رساند.
آمریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند که با ترور سردار سلیمانی، پرچم جبهه مقاومت و استکبارستیزی بر زمین خواهد افتاد؛ غافل از آنکه این درخت تنومند و پربار با خون حاج قاسم و دیگر همرزمانش، مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و هر قطره خون سردار دل‌ها، در رگ جوانان مؤمن و انقلابی این مرز و بوم جوشیده و رهروان حاج قاسم‌اند.
شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، دومین سالگرد شهادت جانسوز حاج قاسم سلیمانی و همرزمان مظلومش را خدمت مقام معظم رهبری و امت انقلابی و حزب‌الله تسلیت گفته و آرزوی توفیق و نصرت الهی برای تمامی رهروان آن شهید سرافراز دارد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->