سردرگمی و چالش جدید اسراییل مقابل حزب الله محاصره بن گویر در میان معترضان خشمگین صهیونیست + فیلم رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند چین، خواهان پایان فاجعه انسانی در غزه شد تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در برابر محل اقامت نتانیاهو ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند واکنش روسیه به کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین هشدار مصر و تشکیلات خودگردان درباره یورش احتمالی به رفح حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارسال مخفیانه تسلیحات دوربرد آمریکایی به اوکراین کدام بازیگر زن باعث اغفال تتلو شد؟ فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن در خصوص میدان آرش پشت پرده سفر پنهانی روسای شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی به قاهره رئیسی: ایران امروز کشوری پیشرفته است سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
سرخط خبرها

تاکید سید حسن نصرالله درباره مقابله با خط تحریف در منطقه

  • کد خبر: ۹۵۱۲۶
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
تاکید سید حسن نصرالله درباره مقابله با خط تحریف در منطقه
دبیرکل حزب ا... لبنان به تازگی در سخنانی در شهر بیروت که به صورت مستقیم از شبکه‌های منطقه‌ای و عربی پخش شد، به نکاتی درباره «خط تحریف» در منطقه برای جابه جایی جلاد و شهید اشاره کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدحسن نصرا... مردم عراق و برخی مسئولان این کشور را مخاطب قرار داد که «موضع شما چیست؟ قاتل آمریکاست و شهید، حاج قاسم و ابومهدی.»

این نکته در اوضاع و تحولات اخیر منطقه بسیار حائز اهمیت است. دو سال از ترور سردار شهید سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، و ابومهدی مهندس، فرمانده میدانی حشد شعبی، ازسوی دولت تروریست آمریکا در فرودگاه بغداد می‌گذرد و تغییر و تحولات سیاسی و امنیتی بسیاری در عراق و منطقه رخ داده است.

دو سال است که مصطفی الکاظمی، رئیس سابق دستگاه اطلاعاتی عراق در زمان شهادت سردار سلیمانی، به عنوان نخست وزیر این کشور تعیین شده است. او در دو سال گذشته، رابطه پرتنشی با حشد الشعبی به عنوان مولود و پایگاه اصلی مقاومت اسلامی در عراق داشته است.

همکاری آمریکا و عربستان سعودی

الکاظمی در سخنرانی‌های زیادی، آمریکا را شریک مهم عراق در منطقه عنوان کرده و هنوز پرونده ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس را به سرانجام نرسانده است.

از طرفی دیگر او و برخی جریان‌های سیاسی شیعه، سنی و کُرد در این کشور، همراه با آمریکا و برخی کشور‌های خلیج فارس مانند سعودی شده اند و این کشور‌ها را شریک مهم خود عنوان می‌کنند.

در این راستا بود که رهبر معظم انقلاب در دیدار با خانواده شهید سلیمانی با اشاره به هوشیاری مردم عراق درباره این موضوع فرمودند که همه نیرو‌های آمریکایی باید از عراق خارج شوند و مردم این کشور فریب حرف‌های آمریکا را نباید بخورند.

امتداد خط جریان سازی و مقابله با خط تحریف در بیانات رهبر معظم انقلاب توسط سید حسن نصرا... بیان شد.

دبیرکل حزب ا... لبنان به خوبی می‌داند که آمریکا با جریان سازی در فضای مجازی و برخی نهاده‌های مدنی و دانشگاهی که در منطقه به ویژه لبنان و عراق ایجاد کرده، درصدد بوده است خط تحریفی در منطقه راه بیندازد تا آمریکا در نقش منجی کشور‌های منطقه معرفی شود و ایران دشمن درجه یک اعلام گردد.

این پروژه خزنده درباره رژیم صهیونیستی و ایران در منطقه نیز در جریان است. برخی از رژیم‌های عربی با سازش در مقابل رژیم صهیونیستی این موضوع را می‌خواهند در جهان عرب تداعی کنند که اسرائیل دشمن اصلی جهان اسلام و عرب نیست و ایران دشمن اول است.

به همین دلیل مهم‌ترین قسمت‌های سخنرانی سیدحسن نصرا... به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی به مقابله با خط تحریف در منطقه اختصاص داشت.

نصرا... با بیان اینکه عوامل، آمران و مجریان ترور شهید حاج قاسم و ابومهدی المهندس، از ساعات اول حادثه مشخص بودند، گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت برای فرماندهان شهید، شکرگزاری و قدر زحمات آن‌ها را دانستن است و برخی مخالفت‌ها با برگزاری مراسم نمک نشناسی است.

صحبت‌های صریح نصرا... در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و حمله مستقیم او به آمریکا، برخی دولت‌های عربی و عربستان سعودی نشان می‌دهد که او یک تنه قصد دارد در مقابل خط تحریف که یک سالی است در جهان عرب دنبال می‌شود، بایستد تا دوباره جای جلاد و شهید در منطقه عوض نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->