تعامل برای حل و فصل مسائل و مشکلات مشهدالرضا(ع) تسریع در بازگشایی مسیر‌ها و تسهیل تشرف زائران به حرم مطهر رضوی خیابان امام رضا(ع)؛ مدرن‌ترین خیابان مشهد در دهه ۳۰ + نقشه تنوع ملت‌ها؛ فرصتی برای بهبود سرمایه اجتماعی مشهد مشهدالرضا (ع) چهره‌ای بین‌المللی مشهدالرضا (ع) شهر جهانی جغرافیای ملیت‌ها در مشهد هویت، زیارت و جهان شهر مشهد مشهد چگونه جهان‌شهری است؟ گشت‌وگذاری در دیروز و امروز محله نخریسی مشهد نگاهی به راهکار‌های بهره‌گیری از دارایی‌های نامولد برای توسعه مشهد فرصت‌سازی از تهدید فاضلاب کشف‌رود مشهد ماجرای پیامک اشتباهی از سامانه «مسکن حمایتی» در مشهد تجلیل از ۵۰۰ همسر شهید استان خراسان رضوی در روز میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س) بهره‌برداری از دوربرگردان آزادی‌ به جانباز مشهد در دهه فجر شاهد تغییر ریل اساسی در مدل بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۱ و اداره شهر هستیم پیشرفت و شکوفایی شهر در گرو طراوت و بالندگی وجود زن است تقدیم لایحه بودجه ۲۶هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ شهرداری به شورای شهر مشهد مشاهیر شهر کشف گور دسته‌جمعی در مشهد؛ سندیت دارد؟
خبر فوری

۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر: ۹۵۸۲۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: سه بازار درمناطق شهری این کلانشهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی افزود: یکی از این بازار‌ها درمحدوده حرم مطهر امام رضا علیه السلام که مورد نیاز زائران بوده و دو بازار دیگر براساس تقاضای شهروندان و محلات ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برای ایجاد این بازارهابدون احتساب ارزش زمین در مناطق طبرسی، خیابان صدف و بلوار نقویه شهرداری مشهد ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
وی ادامه داد: هدف از ایجاد این بازار‌ها تسهیل دسترسی شهروندان به کالا‌های اساسی و عرضه مستقیم کالا است.
وی با اشاره به اینکه کالا‌های عرضه شده در این بازار‌ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد گفت: رویکرد ما از ایجاد این بازار‌ها در مناطق مختلف خدماتی است که بتواند خدمت دهد و هم سهامدار این فروشگاه‌ها همه مردم هستند و درآمد حاصله در خزانه شهرداری برای همه شهروندان هزینه می‌شود.
رضوی تاکید کرد: بازار‌های میوه و تره بار به عنوان مکان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند، که می‌تواند کمک شایانی را در حوزه عرضه بهینه میوه و ساماندهی تقاضای آن انجام دهند.
وی تصریح کرد: بازار‌های میوه و تره بار به منظور عرضه مستقیم، آسان و به موقع میوه و ارزاق در بازار‌های داخلی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سعی بر فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شکل گرفته است.
رضوی افزود: در این بازار‌ها خدمات متناسب با شرایط روز ارایه می‌شود و محصولات متنوعی به دست مصرف کننده می‌رساند.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
دوست دارید به چه محتوایی در سایت شهرآرانیوز بیشتر پرداخته شود؟
فرهنگی، هنری
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}