سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: در دوره ششم، باید گره‌های چندده‌ساله شهر مشهد باز شود ساختمان ستاد و فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در آستانه بهره‌برداری حاشیه هایی از ترافیک پل شهید عباسپور مشهد
سرخط خبرها

۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر: ۹۵۸۲۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: سه بازار درمناطق شهری این کلانشهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی افزود: یکی از این بازار‌ها درمحدوده حرم مطهر امام رضا علیه السلام که مورد نیاز زائران بوده و دو بازار دیگر براساس تقاضای شهروندان و محلات ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برای ایجاد این بازارهابدون احتساب ارزش زمین در مناطق طبرسی، خیابان صدف و بلوار نقویه شهرداری مشهد ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
وی ادامه داد: هدف از ایجاد این بازار‌ها تسهیل دسترسی شهروندان به کالا‌های اساسی و عرضه مستقیم کالا است.
وی با اشاره به اینکه کالا‌های عرضه شده در این بازار‌ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد گفت: رویکرد ما از ایجاد این بازار‌ها در مناطق مختلف خدماتی است که بتواند خدمت دهد و هم سهامدار این فروشگاه‌ها همه مردم هستند و درآمد حاصله در خزانه شهرداری برای همه شهروندان هزینه می‌شود.
رضوی تاکید کرد: بازار‌های میوه و تره بار به عنوان مکان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند، که می‌تواند کمک شایانی را در حوزه عرضه بهینه میوه و ساماندهی تقاضای آن انجام دهند.
وی تصریح کرد: بازار‌های میوه و تره بار به منظور عرضه مستقیم، آسان و به موقع میوه و ارزاق در بازار‌های داخلی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سعی بر فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شکل گرفته است.
رضوی افزود: در این بازار‌ها خدمات متناسب با شرایط روز ارایه می‌شود و محصولات متنوعی به دست مصرف کننده می‌رساند.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->