نگاهی به مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد | قانون گذاری شهری با چاشنی پژوهش قفل صنایع غرب مشهد با صدور اولین پایان‌کار صنعتی باز شد ۱۵ درصد مشهدی‌ها، مالک اراضی قولنامه‌ای هستند| لایحه تشویق تفکیک اراضی در دستور کار شهرداری خلیل موحد جانشین هاشم دائمی در شورای شهر مشهد شد سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار درون‌شهری شهرداری مشهد، نمونه ای از یک سازمان موفق است افتخارات طلایی هادی رضایی، دارنده نشان مشهدالرضا(ع) | از معلولیت تا قهرمانی جهانی برگزیده نشان مشهد الرضا (ع) در سال ۱۴۰۲: این رویداد فضایی برای معرفی افراد سرآمد است هوای امروز مشهد، برای گروه‌های حساس ناسالم است (۳ دی ۱۴۰۳) | برای مقابله با آلودگی هوا باید برنامه‌محور پیش برویم افزایش چشمگیر آلاینده‌ها در مشهد | هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۳ دی ۱۴۰۳) هشدار خودمراقبتی برای شهروندان کلانشهر مشهد صادر شد | مشهدی‌ها ماسک تنفسی بزنند (۳ دی ۱۴۰۳) «کافه بازی»، «کافه علم» و «کافه کارآفرینی» ویژه دختران مشهدی احداث می‌شود شهردار مشهد: بوستان‌های «بهشت» و «آفتاب» ویژه بانوان به زودی به بهره‌برداری می‌رسد مبدا تعیین مسافت شهر مشهد از سایر شهر‌ها کجاست؟ چهارمین کنفرانس بین‌المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در مشهد مقدس برگزار می‌شود نشان مشهدالرضا(ع) باعث رونق فعالیت‌های مردمی و جهادی می‌شود لزوم معرفی مشهد به عنوان دومین کلانشهر مذهبی دنیا روزشماری وقایع انقلاب اسلامی در مشهد، از اول تا چهارم دی‌ماه ۱۳۵۷ (بخش اول) | بیمارستان شاه‌رضا، پایگاه انقلاب مشهد آغاز هفته ملی مشهد با اجرای برنامه‌های ویژه فرهنگی، هنری و گردشگری جذب ۲۱ بانوی آتش‌نشان در مشهد ابلاغ برنامه‌های استقبال از بهار ۱۴۰۴ در مشهد از نیمه دی‌ماه
سرخط خبرها

۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد

  • کد خبر: ۹۵۸۲۶
  • ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
۳ بازار در مشهد آماده بهره‌برداری شد
مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: سه بازار درمناطق شهری این کلانشهر آماده بهره‌برداری است.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود رضوی افزود: یکی از این بازار‌ها درمحدوده حرم مطهر امام رضا علیه السلام که مورد نیاز زائران بوده و دو بازار دیگر براساس تقاضای شهروندان و محلات ایجاد شده است.
وی ادامه داد: برای ایجاد این بازارهابدون احتساب ارزش زمین در مناطق طبرسی، خیابان صدف و بلوار نقویه شهرداری مشهد ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کرده است.
وی ادامه داد: هدف از ایجاد این بازار‌ها تسهیل دسترسی شهروندان به کالا‌های اساسی و عرضه مستقیم کالا است.
وی با اشاره به اینکه کالا‌های عرضه شده در این بازار‌ها با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد گفت: رویکرد ما از ایجاد این بازار‌ها در مناطق مختلف خدماتی است که بتواند خدمت دهد و هم سهامدار این فروشگاه‌ها همه مردم هستند و درآمد حاصله در خزانه شهرداری برای همه شهروندان هزینه می‌شود.
رضوی تاکید کرد: بازار‌های میوه و تره بار به عنوان مکان‌هایی ویژه جهت عرضه‌ی مایحتاج روزانه شهروندان، در زندگی شهری از اهمیت فراوانی برخوردارند، که می‌تواند کمک شایانی را در حوزه عرضه بهینه میوه و ساماندهی تقاضای آن انجام دهند.
وی تصریح کرد: بازار‌های میوه و تره بار به منظور عرضه مستقیم، آسان و به موقع میوه و ارزاق در بازار‌های داخلی، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سعی بر فراهم کردن زمینه ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان شکل گرفته است.
رضوی افزود: در این بازار‌ها خدمات متناسب با شرایط روز ارایه می‌شود و محصولات متنوعی به دست مصرف کننده می‌رساند.

منبع:سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->