ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس مایکروسافت Phi-3-mini را معرفی کرد | یک مدل کوچک هوش مصنوعی که کارهای بزرگی می‌کند گوشی Galaxy Z Flip 6 هفت رنگ خواهد داشت سری iPhone 16 احتمالا دکمه فیزیکی نخواهد داشت استرالیا: X باید فیلم حمله سیدنی را حذف کند |‌ ماسک: به آن‌ها ربطی ندارد تصویر واقعی Google Pixel 8a را ببینید کیف پول تلگرام برای کاربران ایرانی مسدود شد | آیا امکان برداشت پول وجود دارد؟ محققان توانسته‌اند برای اولین‌بار یک اتم را با اشعه ایکس بررسی کنند استقبال از Fallout 76 بیشتر شده است | وقتی سریال به کمک بازی می‌آید نسخه هواداری پرچمدار سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ | علاقه‌مندان Galaxy S24 FE، همچنان منتظر هلند هم فیسبوک را کنار می‌گذارد؟ گوشی Samsung Galaxy C55 خودنمایی کرد | میان‌رده‌ای که ادای پرچمدارها را درمی‌آورد تیک‌تاک: ممنوعیت فعالیت ما در آمریکا ناقض قوانین این کشور است هوش مصنوعی اپل کاملا روی دستگاه اجرا می‌شود و نیازی به اینترنت ندارد نقش هوش مصنوعی در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ | فناورانه‌ترین دوره مسابقات المپیک ابزار VASA-1 تصاویر را سخنگو می‌کند | خوب و بد هوش مصنوعی جدید مایکروسافت
سرخط خبرها

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

  • کد خبر: ۱۱۷۶۰۴
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد
خبر‌ها و شایعات مربوط به گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A۲۳، ۵G بیش از حدود ۶ ماه است که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود، اما همچنان خبری از معرفی این گوشی هوشمند میان‌رده نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، گفته می‌شود که این گوشی قرار است در دو نسخه‌ی ۴ G و ۵ G در اختیار کاربران قرار بگیرد و گمانه‌زنی‌های مربوط به این دو نسخه برای اولین بار در نوامبر ۲۰۲۱ در فضای مجازی به گوش رسید. پیش‌تر نیز نسخه‌ی ۵ G این گوشی هوشمند در گیک‌بنچ ظاهر شد که برخی مشخصاتش از این طریق لو رفت. علاوه بر این، این گوشی هوشمند به همراه گلکسی A۰۴s در وب‌سایت BIS نیز مشاهده شد که این مقوله به عرضه‌ی قریب‌الوقوع این گوشی‌های سری گلکسی A اشاره دارد. اکنون، گلکسی A۲۳، ۵G در وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی FCC دیده شده که جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند آینده سامسونگ را در اختیار ما قرار می‌دهد.

سامسونگ پس از معرفی سری گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی S۲۲ که با استقبال بسیار خوب کاربران روبرو شد، تصمیم به رونمایی از گوشی‌های جدید خود گرفت و این تصمیم را با معرفی گوشی‌های هوشمند بسیاری از سری A و M نظیر A۳۳، A۵۳،  M۳۳ و M۱۳ عملی کرد. اما کار سامسونگ به همین جا ختم نمی‌شود، زیرا این شرکت قصد دارد از نسخه‌ی ۵ G و ۴ G گلکسی A۲۳ خود در آینده‌ای نزدیک رونمایی کند.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

سامسونگ گلکسی A۲۳، ۵G در وب‌سایت صدور گواهینامه FCC با شماره مدل‌های زیر مشاهده شده است:

SM-A۲۳۶M/DS، SM-A۲۳۶M/DSN، SM-A۲۳۶M/N
SM-A۲۳۶B/DS، SM-A۲۳۶B/DSN، SM-A۲۳۶B/N
SM-A۲۳۶E/DS، SM-A۲۳۶E/DSN، SM-A۲۳۶E/N
همانطور که مشخص است، گوشی هوشمند جدید میان‌رده سامسونگ با سه شماره مدل مختلف دیده شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این وب‌سایت، گلکسی A۲۳، ۵G با یک سیستم دوربین سه‌گانه (و نه چهارگانه) روانه‌ی بازار خواهد شد. این گوشی همانطور که از نامش نیز پیداست، از نسل پنجم اینترنت همراه (۵ G) پشتیبانی می‌کند و چندین باند ۵ G را ارائه می‌دهد. از دیگر مشخصات فاش شده‌ی این گوشی می‌توان به وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰ LE، پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD و NFC نیز اشاره کرد.

لیست FCC به ما نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۲۵ واتی پشیتبانی می‌کند و احتمالاً با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. پیش‌تر نیز گلکسی A۲۳، ۵G با شماره مدل «SM-A۲۳۶U» در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است. بر همین اساس، قلب تپنده‌ی این گوشی هوشمند را پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ کوالکام تشکیل می‌دهد.

باید خاطر نشان کنیم که این تراشه، پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با حداکثر فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتزی و هسته‌های Kryo ۶۶۰ دارد. کوالکام می‌گوید که این تراشه، از اینترنت ۵ G در دو حالت mmWave و Sub-۶GHz پشتیبانی می‌کند. به گفته‌ی این سازنده، عملکرد رندر گرافیکی و سرعت پردازش اطلاعات در پردازنده مرکزی این تراشه، به ترتیب تا ۳۰ و ۱۵ درصد قدرتمندتر شده است. پردازنده‌ی گرافیکی Adreno ۶۱۹ در کنار این تراشه به انجام وظیفه می‌پردازد.

علاوه بر این، ظاهراً این گوشی هوشمند از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد. اما انتظار می‌رود این گوشی با پیکربندی حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی بیشتری به کاربران عرضه شود. سیستم‌عامل اندروید ۱۲ روی این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض نصب شده و به احتمال زیاد رابط کاربری OneUI ۴.۱ را اجرا خواهد کرد. بر اساس شماره مدل منتشر شده، این گوشی هوشمند می‌تواند مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا باشد.

گوشی اقتصادی جدید سامسونگ یک قدم دیگر به رونمایی نزدیک‌تر شد

درباره‌ی مشخصات گلکسی A۲۳، ۵G باید گفت که طبق آخرین شایعه‌ها، این گوشی هوشمند از یک پنل ۶٫۶ اینچی بهره می‌برد. به نظر می‌رسد که لنز اصلی سیستم دوربین این گوشی هوشمند ۵۰ مگاپیکسلی باشد که در کنار آن یک لنز ۵ مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ۲ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد. در روی پنل جلویی این گوشی، احتمالاً یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سلفی قرار خواهد گرفت که کاربران می‌توانند از آن برای برقراری تماس‌های ویدیویی و گرفتن عکس‌های سلفی بهره ببرند.

اندازه این گوشی جدید میان‌رده ۱۶۴٫۵ در ۷۷ در ۸٫۵ میلی‌متر تخمین زده می‌شود و ضخامت آن در قسمت دوربین به ۱۰٫۳ میلی‌متر می‌رسد. در مورد امتیازات بنچمارک گلکسی A۲۳، ۵G، باید گفت که این گوشی هوشمند موفق شد در تست‌های چند هسته‌ای و تک هسته‌ای به ترتیب ۲۰۱۹ و ۶۷۴ امتیاز به دست آورد که برای یک گوشی هوشمند میان‌رده، امتیازات بسیار خوبی است.

منبع: دیجی کالا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->