سامانه بومی هوشمند پایش مزارع با تصاویر ماهواره‌ای سنتینل ۲ در ایران رونمایی شد اقتصاد دیجیتال در اولویت سیاست‌گذاری دولت قرار گرفت رئیس سازمان فناوری اطلاعات: «داشبورد مدیریت ناترازی انرژی» برای پایش مصرف انرژی طراحی شد هفت خانواده دیگر علیه OpenAI به دلیل نقش ChatGPT در خودکشی و تشدید توهمات شکایت کردند آیا وال‌استریت در حال از دست دادن اعتماد خود به هوش مصنوعی است؟ Stream Ring، حلقه‌ای هوشمند برای ثبت و نگهداری افکار با کمک هوش مصنوعی روش جدید کلاهبرداری | این تصاویر واتساپ را باز کنید هک می‌شوید! ایلان ماسک: اپتیموس واقعاً فقر را از بین خواهد برد آمریکا فروش تراشه‌های هوش مصنوعی انویدیا به چین را ممنوع کرد | پایان سلطه انویدیا و جهش تولیدکنندگان داخلی چین افت جزئی قیمت بیت‌کوین | پیش‌بینی صعود خیره‌کننده قیمت بیت‌کوین تا ۱۷۰ هزار دلار! (۱۷ آبان ۱۴۰۴) ٢٥درصد شبکه مشهد زیرپوشش سرویس اینترنت پرسرعت 5G جزئیات فصل دهم کال آف دیوتی موبایل | اسکین لجندری رایگان در راه است + اتچمنت اعطای «جایزه ملی شهر هوشمند ایران» برای تشویق اجرای پروژه‌های هوشمندسازی شهری تولید نخستین ایمپلنت استخوانی جذبی با فناوری پرینت سه‌بعدی در ایران معرفی بازی معمایی Follow the meaning + دانلود (اندروید و IOS) ماجرای «رفع فیلتر یوتیوب» در دانشگاه تهران چه بود؟ + حواشی و واکنش‌ها اپلیکیشن ویدیوساز Sora برای اندروید هم منتشر شد! ایجاد «بازارگاه ملی هوش مصنوعی» با همکاری وزارت ارتباطات و سازمان ملی هوش مصنوعی مذاکرات با تلگرام به‌دلیل ایرادات حقوقی متوقف شد | درخواست کمیته بازگشایی برای اصلاح متن توافق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای صرافی‌های مجاز تبلیغ رمزارز را به وزارت ارشاد معرفی کرد نام ماه‌های کامل سال: تاریخچه، معنا، ریشه‌شناسی و تحلیل فرهنگی
سرخط خبرها

دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد

  • کد خبر: ۱۱۷۷۱۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد
اینستاگرام قابلیت پرداخت در چت را اضافه کرده است که به کاربران در آمریکا امکان می‌دهد از شرکتهای کوچک در بخش پیامهای مستقیم این پلتفرم، خرید کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت مِتا پلتفرمز اعلام کرد کاربران این اپلیکیشن اشتراک گذاری عکس، می‌توانند به شرکت‌های کوچک در بخش پیامی ارسال کنند و در پیام‌های مستقیم سفارش خود را اعلام کنند. همچنین می‌توانند در همان رشته چت، وضعیت سفارش خود را پیگیری کرده و اگر سوالی دارند، بپرسند.

این قابلیت در راستای تلاش شرکت مِتا برای توسعه امکانات تجارت الکترونیکی در پلتفرم‌های این شرکت، عرضه شده است.

دایرکت اینستاگرام تبدیل به مرکز خرید شد

مِتا در سال ۲۰۲۰ بخش شاپس (Shops) را راه اندازی کرد تا امکان یافتن و خرید محصولات در فیس بوک و اینستاگرام را برای کاربران فراهم کند. این شرکت اعلام کرد شرکت‌های کوچک در آمریکا که در حال حاضر از شاپس استفاده نمی‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به استفاده از برنامه دیگری، محصولاتشان را در بخش پیام‌های مستقیم اینستاگرام معرفی کرده، سفارش خرید ایجاد کرده و پرداخت مشتری را دریافت کنند.

بر اساس گزارش رویترز، قابلیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد از سرویس پرداخت مِتا پی (Meta Pay) برای تکمیل خرید استفاده شود.

شرکت مِتا اعلام کرد هر هفته یک میلیارد نفر در اپلیکیشن‌های این شرکت، به شرکت‌ها پیام می‌دهند، محصولات را جست و جو می‌کنند یا درخواست حمایت می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->