علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها

اطلاعیه راه آهن درباره حواشی یک ضرب و شتم در قطار مسافری

  • کد خبر: ۱۱۹۸۴۹
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
  • ۱
اطلاعیه راه آهن درباره حواشی یک ضرب و شتم در قطار مسافری
راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص مشاجره بین مسافران یک قطار مسافری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، اطلاعیه راه آهن به شرح زیر است:

پیرو انتشار خبری مبنی بر مشاجره بین مسافران قطار مسافری تهران - یزد متعلق به شرکت ریل ترابر سبا به دلیل عدم رعایت حجاب توسط یکی از افراد، روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران لازم می‌داند به منظور تنویر افکار عمومی توضیحاتی در این خصوص ارائه می‌دهد:

یکی از بانوان محترم حاضر در قطار (فرزند شهید بزرگوار جعفری) با مشاهده عدم رعایت حجاب در داخل سالن مسافری، به درستی و از باب وظیفه همگانی امر به معروف و نهی از منکر، از مهماندار و همچنین سوار شدن به مسافرت خود از خانواده محترم شهدا. و ایثارگران بوده اند، درخواست تذکر می‌نمایند که به تذکر می‌دهند.

مشکل با‌دار شدن موضوع و گرفتن عکس از مسافر، مشاجره و در پی آن درگیری ایجاد شد که با حمله پلیس، ادامه مدیریت و در ایستگاه مسافری یزد نیز با حضور مدیر کل منطقه، نیروهای پلیس، حراست و دیگر نظارتی، جلسه‌ای با دیگران. یاد شده برگزار و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شد.

در این راستا ذکر چند نکته ضروری است:

۱- راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، بر خود لازم می‌داند تا در تمامی بخش‌ها حجاب اسلامی و آزاد عمومی به طور کامل رعایت شود و پیاده‌سازی شود و در این باب همیشه به معروف و ناهی منکر است.

۲- مشاهده می شود که رعایت حجاب به عنوان یک واجب شرعی و الزام قانونی به اهتمام جدی راه آهن است و عوامل قطارهای مسافربری از مهمانداران و روسای قطارها در صورت مظاهر بیحجابی، موظف به ارائه تذکر بوده و در صورت لزوم، برخورد قانونی و قانونی است. قضایی صورت می پذیرد.

۳- مواردی از این دست، مورد بررسی قرار گرفته و عواقب قانونی، گریبانگیر افراد قانون شکن خواهند بود. در این راستا ملاحظاتی در خصوص نحوه رفتار مسافرین محترم، مامورین قطار و پلیس وجود دارد که در حال بررسی است.

همچنین با توجه به اهمیت این اتفاق، موضوع به مراجع قضایی منعکس شده و در حال حاضر حل و فصل است و در حال حاضر حاضر رئیس قطار از خدمت انجام شده است.

ضرب و شتم خانم جعفری که راه آهن در رابطه با آن اطلاعیه صادر کرده شب هشتم مرداد ماه روی داده بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Akbar
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
0
0
چقدر غلط املایی دارین. خودتان این خبر اصلا بخونید. معلوم نیس چی نوشتید
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->