آیت الله علم الهدی: کارگر باید لذت آسایش و رفاه را در خانواده خود تجربه کند آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری بازرس قلابی رانندگان اتوبوس‌رانی در مشهد اختصاص ۴۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به بافت فرسوده مشهد و ادامه خط ۳ مترو مروری بر ورود رشته روان‌شناسی به مشهد و ایجاد نخستین مراکز رسیدگی به بیماری‌های روحی استاندار خراسان‌رضوی: شورا‌ها نماد حضور مردم در مدیریت کشور هستند وضعیت دیزدر، باز هم پیچیده‌تر | حق و حقوق بهره‌بردار هم به ابهامات پرونده معدن دیزدر اضافه شد نژادحسین: توسعه ورزش حاشیه شهر، در دستور‌کار شورای اسلامی است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: کار شورا یک فضیلت انسانی است + فیلم نائب رئیس شورای عالی استان‌ها: باید نگاه ساختار سیاسی ما به شورا‌ها تغییر کند اعمال قانون ۱۸۵۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری سی‌وسومین نشست مدیران عامل سازمان‌های سیما و منظر کلانشهر‌های کشور در مشهد راهبرد‌های شورای ششم با تمرکز بر مردم پیش‌بینی بهره‌برداری از بوستان بانوان طرق تا پایان سال ۱۴۰۳ کیفیت هوای کلانشهر مشهد در آستانه وضعیت هشدار قرار گرفت (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) انتخاب شورا‌ها گامی به سوی تحقق کامل قانون اساسی است نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود
سرخط خبرها

از گوشه و کنار مشهد چه خبر؟ (۱۷ دی ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۳۹۲۱
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
از گوشه و کنار مشهد چه خبر؟ (۱۷ دی ۱۴۰۱)
از آخرین مهلت ثبت نام کاردانی در دانشگاه آزاد تا تست دو رام قطار در خط ۲ مترو مشهد از جمله خبر‌های کلان‌شهر مشهد است.

به گزارش شهرآرانیوز، زمین‌های ورزشی روباز سایت بانوان بوستان ملت به مساحت ۳هزار متر‌مربع به بهره‌برداری رسید.

زمین‌های ورزشی روباز سایت بانوان بوستان ملت به مساحت ۳هزار متر‌مربع به بهره‌برداری رسید. همچنین عملیات بهسازی، تعمیر و تجهیز زمین‌های بدمینتون، بسکتبال و والیبال با اعتبار ۸۰۰‌میلیون تومان‌ در راستای توسعه ورزش بانوان انجام شده است.

اتمام مرحله نهم طرح ایستگاه شهروند با آموزش ۶۰۰ کودک و دانش‌آموز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد از اتمام نهمین مرحله طرح ایستگاه شهروند با آموزش ۶۰۰ نفر از کودکان و دانش‌آموزان خبر داد.

مجتبی زمانیان‌وحیدی‌ در‌این‌باره گفت: صرفه‌جویی در هزینه‌های آموزش مسافران آینده قطارشهری، جلوگیری از خطرات در قطارشهری برای کودکان و تشویق‌شدن آنان به استفاده از مترو به‌همراه خانواده بخشی از دستاورد‌های این برنامه محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: در طرح «ایستگاه شهروند» آموزش به‌صورت حضوری و چهره‌به‌چهره برای مدارس و مهد‌کودک‌هایی که در مجاورت ایستگاه‌های خط یک و ۲ قطارشهری هستند، ارائه می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری شهرداری مشهد تصریح کرد: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی خود و همچنین اجرای مصوبات شورای راهبردی آموزش‌های شهروندی شهرداری مشهد، با هدف فرهنگ‌سازی استفاده صحیح از مترو اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای طرح ایستگاه شهروند کرده است.

زمانیان‌وحیدی اضافه کرد: در این طرح انتقال مفاهیم آموزشی در ۶ محور، آشنایی با نحوه استفاده صحیح از آسانسور و پله برقی، ایمنی ورود به ایستگاه‌های مترو، گیت ورودی و قوانین آن، ایمنی و رفتار صحیح روی سکوی مسافری، رفتار داخل واگن و آشنایی با مباحث عمومی زلزله و آتش‌سوزی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

تست موفقیت‌آمیز ۲ رام قطار جدید در خط دو

مدیرعامل شرکت قطارشهری شهرداری مشهد گفت: عملیات تست سیگنالینگ برای راه‌اندازی قطار‌های ۲۱۶ و ۲۲۰ از ۶ رام قطار جدید قطارشهری مشهد با موفقیت کامل انجام شد.

کیانوش کیامرز در‌این‌باره افزود: عملیات راه‌اندازی ۶ رام قطار جدید که شامل تست‌های استاتیک، داینامیک و تست ترمز است با همکاری متخصصان چینی در حال انجام است و اکنون ۲ رام از این قطار‌ها تست‌های خود را با موفقیت طی کرده‌اند و آماده مسافرگیری هستند.

وی افزود: به‌زودی ۴ رام قطار باقی‌مانده نیز تست و راه‌اندازی خواهد شد.

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی امروز پایان می‌یابد.

بر این اساس، ثبت‌نام و شرکت در تکمیل ظرفیت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه ۷ دی ماه آغاز شده بود، امروز شنبه ۱۷ دی ماه پایان خواهد یافت. داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به‌نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت کنند و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->