هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم

  • کد خبر: ۱۵۲۱۸۳
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی: پاسخگویی به مردم و زائرین را وظیفه می‌دانیم
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به آن‌ها را مطالبه و تاکید تولیت آستان قدس و تکلیف مدیران این آستان اعلام کرد و گفت: رمز موفقیت آستان قدس رضوی، ارتباط مستمر با مردم است.

به گزارش شهرآرانیوز، مالک رحمتی اظهار کرد: تولیت آستان قدس رضوی برپایی دیدار‌های مردمی و چهره به چهره را در گره‌گشایی از کار مردم بسیار مثمر ثمر می‌داند. وی به شخصه پیگیر برپایی مرتب و مستمر این جلسات در دفتر کاری خودش است و مدیران ارشد این آستان مقدس را هم همواره بر تقویت ارتباط‌شان با مردم ملزم می‌دارد.

وی به اهمیت بهره‌وری مناسب از سامانه پاسخگویی ۱۳۸ اشاره و تصریح کرد: این سامانه بستری مناسب برای انتقال پیشنهادات، مطالبات و انتقادات مردمی از سراسر کشور به آستان قدس رضوی و ظرفیتی بی‌بدیل جهت تسهیل‌گری فرآیند پیگیری مطالبات و امورات اداری مجاوران است.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: سامانه ۱۳۸ پل ارتباطی میان زائران و مجاوران با آستان قدس رضوی است که مردم ولایمتدار مشهد و سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با مدیران ارشد این آستان گفتگو کرده و انتقادات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کنند تا طی فرآیندی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رحمتی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مدیران آستان قدس رضوی پاسخگویی به مردم است، تصریح کرد: مدیران این آستان مقدس خود را مکلف به اطلاع‌رسانی نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حرم مطهر رضوی و فعالیت‌های آستان قدس می‌دانند و در صورت نیاز نیز از طریق سامانه ۱۳۸ و بدون واسطه، پاسخگوی سوالات و شبهات مردم خواهند بود که در حقیقت خود این عمل، مصداقی بارز از جهاد تبیین در حوزه اقدامات، خدمات و مسئولیت‌های ما در این آستان است.

وی آستان قدس رضوی را مردمی‌ترین نهاد فرهنگی و دینی در کشور برشمرد و افزود: تشرف سالانه ۳۰ میلیون دلداده اهل بیت (ع) به حرم مطهر رضوی گواه این ادعاست و از همین رو نظرات و پیشنهادات این حجم از عاشقان امام رضا (ع) برای‌مان گنجینه‌ای گرانبها جهت افزایش کمی و کیفی خدمت‌رسانی است.

وی افزود: معتقدیم که موفقیت ما در گرو ارتباط‌گیری موثر با مردم و بهره‌گیری از نظرات مردم در حوزه‌های اجرایی و فعالیت‌های این آستان نورانی است.

رحمتی تصریح کرد: لذا شنیدن حرف مردم شرط اول و آخر کار ماست. از همین رو برای هرچه بیشتر و بهتر شنیدن دغدغه‌های مردم تمام سعی خودمان را خواهیم داشت تا با انجام این تکلیف رضایت خداوند تبارک تعالی و امام رضا (ع) حاصل شود.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه گفت: همه ما باور داریم که داشته‌هایمان در آستان قدس رضوی در کنار عنایت حضرت رضا (ع) از محل نذورات و موقوفات اهدایی مردم ارادتمند به ساحت مقدس حضرت است.

بر اساس گزارش روابط عمومی آستان قدس رضوی، وی ادامه داد: بر همین اساس شعار «آستان قدس رضوی، از مردم، با مردم، برای مردم» را سرلوحه اقداماتمان قرار داده‌ایم، تمامی فعالیت‌هایمان نیز برای خدمت‌رسانی به آحاد مردم عزیز است و خدمات روزانه در این بارگاه ملکوتی نیز همواره با محوریت فعالیت‌های خالصانه، خادم و خادمیاری پیش می‌رود.

منبع: آستان نیوز 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->