چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث ۱۴ بوستان بزرگ در شهر مشهد | پروژه‌های زودبازده‌ برای محرومیت‌زدایی از حاشیه شهر ترافیک سنگین در بولوار ملک‌آباد و وکیل‌آباد مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

محمدرضا کلائی: فرهنگسازی و جلب مشارکت ذی نفعان در تحقق «شهر همگان» مورد توجه قرار گیرد

  • کد خبر: ۱۶۳۴۲
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۶
محمدرضا کلائی: فرهنگسازی و جلب مشارکت ذی نفعان در تحقق «شهر همگان» مورد توجه قرار گیرد
محمدرضا کلائی شهردار مشهد در نشست هم اندیشی "شهر همگان" گفت: در پی اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص "شهرهمگان "هستیم اما ابتدا باید این رویکرد دربرنامه ریزی ها جدی گرفته شده و پروژه ها از وضع موجود به وضع مطلوب نزدیک شوند که این موضوع در پروژه های سال آینده باید مورد توجه قرارگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کلائی در نشست هم اندیشی "شهر همگان" افزود: با توجه به این موضوع که معاونت‌های مختلف از جمله؛ برنامه ریزی، عمران، حمل ونقل و ترافیک، خدمات شهری و ... در تحقق" شهرهمگان" دخیل هستند باید ستادی متشکل از همه معاونت‌های شهرداری ذیل حوزه شهردار تشکیل و تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها در این ستاد مصوب و اجرایی شود.

وی ادامه داد: در تحقق "شهرهمگان "مشارکت و شناسایی نیاز‌های همه ذی نفعان از جمله؛ افراد دارای معلولیت، زنان، سالمندان و کودکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

شهردار مشهد افزود: در اجرای "شهرهمگان" باید به موضوع اقدامات فرهنگی و جلب مشارکت مردم و ذی نفعان توجه جدی شود.

کلائی متذکر شد: مدیریت شهری از اجرای طرح های"شهرهمگان"، "رعایت حق تقدم عابران پیاده "و " تفکیک زباله از مبدا" کوتاه نمی‌آید، لذا اطلاع رسانی کافی با ارائه آمار و ارقام ضمن داشتن روش‌های مختلف جهت فرهنگسازی و آماده سازی بدنه اجتماعی برای اجرای این طرح‌ها باید مورد توجه ویژه قرارگیرد.

وی تصریح کرد: برای تحقق "شهرهمگان" برنامه‌های کلان در این حوزه خرد و درچهارچوب راهبرد‌های عملیاتی ظرف یک ماه دیده شود. همچنین ستادی ذیل حوزه شهردار تشکیل و برای اجرایی شدن برنامه‌ها و پروژه‌ها دراین حوزه بودجه به صورت گلوبال در نظر گرفته شود.

شهردار مشهد گفت: رویکرد و چهارچوب اصلی کار مشارکت ذی نفعان است، در این راستا نظرات معلولان، سالمندان و زنان توسط مشاور جمع آوری و پس از راستی آزمایی در ستاد بررسی و اجرایی شود. مجموع پروژه‌هایی که در بودجه سال آینده وجود دارد و می‌تواند به تحقق "شهرهمگان"کمک کند شناسایی و به ستاد معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->