آیا همه زندانیان می‌توانند از پابند الکترونیک استفاده کنند؟ منع بیماران مبتلا به سرطان از سفر زیارتی اربعین تصادف رانندگی در بزرگراه پیامبر اعظم مشهد یک مصدوم بر جای گذاشت (۲ مرداد ۱۴۰۳) تغذیۀ سالم راهی برای افزایش ایمنی بدن در برابر هوای آلوده طراحی کیت تشخیص «مننژیت» پژوهشگران مشهدی آیا ادارات استان اصفهان روز پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کشف ۱۹ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی بارش باران تابستانی در جاده‌های خراسان رضوی + فیلم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آتش‌نشانان مشهدی مانع انفجار نشت الکل در شهرک صنعتی شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) تاکنون ۲۵۰۰ نفر به اداره گذرنامه خراسان رضوی مراجعه کردند | سریعترین راه صدور گذرنامه با اپلیکیشن «پلیس من» جزئیات تازه از جنایت تولیدکننده پادکست در کانادا | چرا راوی «آخرین شاهد» همسرش را به قتل رساند؟ جزئیات تعطیلی چهارساعته واحد‌های صنفی مشهد از ۳ مرداد ۱۴۰۳ تا ۲۰ روز آینده | تابلو‌های تبلیغاتی اصناف خاموش شود خدمات دهی به بیماران سکته قلبی در سه مرکز درمانی مشهد بیش از ۳۰ درصد سالمندان یک بار در عمر خود، سقوط را تجربه می‌کنند سازمان سنجش کشور به تشریح اقدامات ۳۳ ماه گذشته خود پرداخت همه‌چیز درباره مراسم ازدواج «آنانت آمبانی» و «رادیکا مرچنت» آیا پشه آئدس به خراسان شمالی رسیده است؟ جلوگیری از ۵۰۰ سقط جنین سالم در مشهد و خراسان‌رضوی نقش انرژی خورشیدی در شکل‌دادن به شهرهای پایدار آینده پیرترین ببر سیبری ایران در باغ‌وحش ارم تلف شد (دوم مرداد ۱۴۰۳) با گریه و لج بازی کودک برای رسیدن به خواسته‌هایش چه کنیم؟ وجود پشه آئدس در ۶ استان کشور (۲ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

۵ نفر در پرونده روح‌الله زم بازداشت هستند/پلمب منزل مسکونی مداح معروف صحت دارد؟

  • کد خبر: ۱۶۸۳۵
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
۵ نفر در پرونده روح‌الله زم بازداشت هستند/پلمب منزل مسکونی مداح معروف صحت دارد؟
سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پلمب منزل مسکونی یکی از مداحان و ربط آن به پرونده بابک زنجانی و طبری گفت: آنچه اتفاق افتاد ربطی به پرونده‌های قضایی نداشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیلی در نوزدهمین نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: این ملک را بابت اخذ تسهیلات از یکی از بانک‌ها به‌عنوان رهن و تضمین ارایه کرده بودند.


وی ادامه داد: گیرنده هم خود فرد نبود. دیگری از بانک وام گرفته بود و با ضمانتی که از مالک این ملک داشت این زمین را به‌عنوان وثیقه قرار داده بود. اصل خبر توقیف درست است، ولی در رابطه با تسهیلات وام بانکی و سندی که به بانک سپرده شده بوده است.

 

بیشتر بخوانید:

حکم جعبه سیاه پرونده بابک زنجانی قطعی شد

حکم اعدام رحیم‌پور ،جاسوس سیا در ایران به زودی اجرا می‌شود

 

۵ نفر در پرونده روح‌الله زم‌ بازداشت هستند

اسماعیلی در بخش دیگری از نشست خبری خود در مورد روح الله زم و تعداد متهمان مرتبط و قاضی پرونده گفت: خبر صدور کیفرخواست درست است و این پرونده به شعبه ۱۵ دادگاه ارجاع شده است.


وی ادامه داد: به این دلیل که قبلا هم در مورد وی پرونده‌ای تشکیل شده بود و کیفرخواستی هم صادر شده بود لذا بموجب قانون باید به پرونده‌ها به صورت توام به اتهامات رسیدگی می‌شد و الزاما با توجه به سابقه قبلی به این شعبه فرستاده شده است.


سخنگوی قوه قضائیه گفت: هنوز زمان رسیدگی به پرونده تعیین وقت نشده شاید امروز انجام شود البته برای این پرونده وقت رسیدگی نزدیک تعیین می‌شود.


اسماعیلی گفت: غیر از متهم اصلی، ۵ نفر در این پرونده در بازداشت هستند البته هنوز کیفرخواست این افراد صادر نشده و شاید طی این روز‌ها کیفرخواستشان صادر شود.


وی ادامه داد: افراد زیادی در این پرونده اسامی‌شان مطرح است و کار تحقیقات و راستی آزمایی در حال انجام است.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: خیلی‌ها در این پرونده خودمعرف و خوداظهاری داشته و اظهار پشیمانی نسبت به ارتباطات خود با شبکه را اعلام کرده که حتما مراعات قانونی با آن‌ها می‌شود.


اسماعیلی درخصوص علنی برگزار شدن جلسات رسیدگی گفت: علنی بودن دادگاه نیز به تشخیص و از اختیارات رییس دادگاه است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->