کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟ پدیده مد و مدگرایی خوب است یا بد؟ مدیریت اقتصادی خانواده چطور امکانپذیر است؟ هر کدملی یک مراقب سلامت دارد | پوشش ۵۵ میلیون نفری پزشک خانواده + جزئیات عربستان سعودی: زائران حج فقط با کارت هوشمند می‌توانند وارد مکه شوند پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی و مشهد (۱۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران تا پایان هفته
سرخط خبرها

تغییرات جدید آزمون عملی کارشناسی ارشد اعلام شد

  • کد خبر: ۱۷۴۲۲۵
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸
تغییرات جدید آزمون عملی کارشناسی ارشد اعلام شد
همزمان با آغاز برگزاری آزمون‌های عملی یا پروژه آزمون ورودی مقطع کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ از امروز، زمان برگزاری آزمون عملی درس "طراحی صنعتی" تغییر یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی هشتم خرداد بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ هزار نفر از پذیرفته شدگان اولیه در این آزمون انتخاب رشته کردند.

طبق تاکید سازمان سنجش، معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های دارای شرایط خاص یا بورسیه در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ باید با توجه به شرایط اعلام شده و برنامه زمانی مشخص شده، برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش به نشانی اعلام شده مراجعه کنند.



عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی مربوط تلقی می‌شود و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

در این راستا سازمان سنجش تاکید کرد؛ پیرو اطلاعیه این سازمان در ۲۸ خرداد درخصوص اعلام اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های بورسیه، دارای شرایط خاص و همچنین برنامه زمانی برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کدرشته‌های ذیربط در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲، متقاضیان پروژه آزمون‌های تشریحی و عملی کدرشته‌های امتحانی ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۶، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۰، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ و ۱۳۶۵ که براساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) بوده و حداقل یکی از کدرشته محل‌های رشته‌های تحصیلی پروژه‌دار را نیز انتخاب کرده‌اند (منحصراً دوره‌های روزانه و نوبت دوم «شبانه») و هزینه برگزاری آزمون تشریحی یا عملی خود را نیز موقع تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، باید برای انجام آزمون عملی خود اقدام کنند.

بر این اساس آزمون عملی رشته‌های کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ از امروز شنبه ۲۴ تیر ماه از رشته‌های هنر آغاز شد و تا اواسط مرداد تمامی آزمون‌های عملی ارشد به پایان می‌رسد.

بر این اساس زمان برگزاری درس طراحی صنعتی از کدرشته امتحانی ۱۳۶۲ از عصر جمعه به تاریخ ۳۰ تیر به عصر چهارشنبه به تاریخ ۲۸ تیر ماه تغییر یافته است.

متقاضیانی که بر اساس مندرجات کارنامه نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های روزانه و نوبت دوم (شبانه) شده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی خود در موعد مقرر اقدام کرده و هزینه برگزاری آزمون عملی پروژه یا پروژه‌های انتخابی خود را در کدرشته امتحانی مربوط همزمان با تکمیل فرم انتخاب رشته پرداخت کرده‌اند، در صورتی که در پرینت کارت شرکت در آزمون با مشکل مواجه شوند یا اشکالی در مندرجات کارت خود مشاهده کنند، لازم است در روز سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۲ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ برای پیگیری با شماره تلفن ۳۶۲۷۰۰۶۱ با پیش شماره ۰۲۶ تماس بگیرند.

به گزارش ایسنا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه سال گذشته طی دو روز برگزار شد.

تعداد ۴۷۰ هزار و ۵۲۸ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی به رقابت پرداختند.

در مجموع ۳۵۵ هزار داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند که بر اساس آمار نهایی بدست آمده بیش از ۲۰۰ هزار نفر از داوطلبان این آزمون نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کرده‌اند. نتیجه نهایی این آزمون نیز در دهه اول شهریور ماه اعلام خواهد شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->