اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۴۴۳۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
اعتراف ایلان ماسک درباره کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغات و جریان نقدی منفی توییتر
ایلان ماسک روز شنبه در توییتر فاش کرد که به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و «بار بدهی سنگین»، این پلتفرم همچنان دارای جریان نقدی منفی است.

شهرآرانیوز - ایلان ماسک روز شنبه در پاسخ به توصیه‌های تجاری یکی از دنبال‌کنندگانش، توییت کرد: «قبل از اینکه از چیزی لذت ببریم، باید به جریان نقدی مثبت برسیم.»

این توییت کاملاً با لحن او در ماه آوریل، زمانی که ماسک به بی‌بی‌سی گفت که اکثر تبلیغ‌کنندگان به پلتفرم بازگشته‌اند، کاملاً مغایرت دارد.

پس از مدیریت ماسک بر توییتر، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان از این پلتفرم فرار کردند و همین موضوع درآمد تبلیغات را برای ماسک به مشکلی بحث‌برانگیز و نبردی دشوار تبدیل کرد. تبلیغ‌کنندگان نگران تعدیل محتوا، اخراج‌های گسترده و عدم اطمینان عمومی درباره آینده توییتر بودند.

لیندا یاکارینو، مدیر بازاریابی سابق NBCUniversal، اخیراً سمت مدیر عاملی را از ماسک گرفته است. ماسک احتمالاً روی تجربه تبلیغاتی یاکارینو حساب باز کرده است.

نیویورک تایمز گزارش داد که درآمد تبلیغاتی توییتر در ایالات متحده از هفته اول آوریل تا هفته اول ماه می و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۵۹ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌هایی که ماه گذشته شرکت اطلاعاتی Sensor Tower در اختیار سی‌ان‌ان قرار داد، تنها ۴۳ درصد از ۱۰۰۰ تبلیغ‌کننده برتر توییتر تا آوریل همچنان در این پلتفرم تبلیغ می‌کردند.

پس از آنکه اپلیکیشن رقیب توییتر، Meta’s Threads، کمتر از یک هفته پس از راه‌اندازی از ۱۰۰ میلیون دانلود عبور کرد، توییتر تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفت.

ماسک انواع مختلفی از اقدامات کاهش هزینه یا کسب درآمد را به سایت اضافه کرده است، از جمله دادن تیک آبی. در روز پنجشنبه، توییتر اعلام کرد که سازندگان محتوا می‌توانند بخشی از درآمد تبلیغات سایت را دریافت کنند. برای واجد شرایط بودن، سازندگان باید توییتر آبی داشته باشند و در هر یک از سه ماه گذشته حداقل ۵ میلیون بار از پست‌های خود بازدید گرفته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->