رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول
سرخط خبرها

بازداشت مردی که برای اختلافات مالی، خواهرش را سوزانده بود

  • کد خبر: ۱۷۶۷۲۵
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
بازداشت مردی که برای اختلافات مالی، خواهرش را سوزانده بود
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که درپی اختلاف برسر میراث پدری، خواهرش را آتش زده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری و درپی وقوع یک فقره قتل دریکی از محله‌های جنوب شهر تهران، رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان در همان تحقیقات ابتدایی متوجه شدند که در تاریخ مذکور یک خانم و آقای تقریبا ۳۵ تا ۴۰ ساله بر اثر آتش سوزی در یکی از بیمارستان‌های جنوب شهر تهران بستری شده‌اند که در همان زمان، خانم بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده و مرد با اقدامات به موقع پزشکان و شدت کم جراحات احیا و مداوا شده است.

وی ادامه داد: مرد که خود را برادر آن زن کشته شده معرفی کرده بود طی تحقیقات به کارآگاهان گفت که در تاریخ مذکور در ماشین خواهرش نشسته و مشغول صحبت درباره موضوعات خانوادگی و ارث و میراث خانوادگی بودند که ناگهان خواهرش از شدت عصبانیت از ماشین پیاده شده و با ریختن مایع اشتعال‌زا روی ماشین قصد آتش زدن ماشین را کرد. این مرد مدعی شد که هرچقدر برای جلوگیری از این حادثه مقاومت کرده فایده نداشت و نهایتا با آتش زدن خودرو، خودش و خواهرش دچار سوختگی شدند.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت نسبت به توضیحات برادر مقتول مشکوک شده بودند، گفت: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش‌های علمی و میدانی متوجه شدند؛ در روز حادثه مقتول با ماشین درحال گذر از خیابان‌های اطراف منزلش در جنوب شهر تهران بوده که برادرش از راه رسیده و با عصبانیت مقتول را از ماشین بیرون کرده و پس از درگیری لفظی ناگهان آن مرد چاقو در آورده و با زخمی کردن مقتول او را در ماشین قرار داده و با ریختن مایع اشتعال زا ماشین را به آتش کشیده است. در ادامه این فرد نیز با توجه به گستردگی آتش خودرو، خودش نیز دچار سوختگی شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین با بیان اینکه برادر مقتول در بیمارستان تحت نظر بود، گفت: پس از ترخیص، ماموران اداره دهم پلیس آگاهی این فرد را بازداشت و به مقر انتظامی منتقل کردند. در آنجا این فرد با توجه به اسناد و مدارک موجود، همچنان منکر حقایق شد، تا اینکه با انجام تحقیقات مستمر و ارائه مستندات به‌دست آمده لب به اعتراف گشوده و گفت که به دلیل اختلافات در خصوص ارث و میراث از مدت‌ها قبل با خواهرش درگیر بوده و در روز حادثه نیز در یکی از محلات جنوب شهر تهران جلوی خودروی مقتول را گرفته، ابتدا با چاقو چند ضربه به او وارد کرد است. این مرد همچنین معترف شد که روی خودروی خواهرش بنزین ریخته و با فندک اقدام به ایجاد حریق کرده است.

ولی‌پور گودرزی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، گفت:این فرد به همراه پرونده متشکله به دادسرا ارجاع شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->