مصرف شکر را به خاطر حفظ سلامتی خود کاهش دهید گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک: زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم تاخیر ۵ ساعته پرواز مشهد-تهران به علت نقص فنی هواپیما + فیلم (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تصادف ۲ دستگاه پراید در جاده کلات ۹ مصدوم بر جا گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی تاثیر کرونا بر روح و روان| ۳۰ درصد مبتلایان به کرونا درگیر مه مغزی هستند سرنوشت متفاوت برای ۵ قاتل پای چوبه دار جاده کندوان یکطرفه شد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری نخستین سارقی که با پابندالکترونیکی قصد سرقت داشت ! خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (فردا شنبه ۸ اردیبهشت) کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و دستگیری ۱۳ قاچاقچی در مرز‌های خراسان رضوی راهکار جدید وزارت راه و شهرسازی برای حاشیه‌نشینی| نوسازی بافت‌های فرسوده تسریع می‌شود فرونشست زمین در خیابان کلاهدوز مشهد + تصاویر (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداری اسکیمری قرار نگیریم؟ شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود برگزاری همایش روز روان‌شناس و مشاور در مشهد | ارتقای سلامت جامعه باعث تشخیص روان‌شناس‌نما‌ها می‌شود انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی در کشور

  • کد خبر: ۱۷۸۶۱
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی در کشور
در نخستین مرحله مشکل تامین لاستیک رانندگان با طراحی فرایندی قرار شد رانندگان۴۰ درصد ارزان‌تر لاستیک‌ها را خریداری کنند.
به گزارش شهرآرانیوز، جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور درخصوص آنچه که پس از سهمیه بندی شدن بنزین با استفاده از منابع مالی این محل در حوزه ایمنی و حمل و نقل عمومی انجام شده است گفت: در کمیسیون ایمنی راه‌های کشور که دبیرخانه آن در وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته است که در تلفات جاد‌های و امن کردن جاده‌ها فعالیت می‌کند و موضوعات دیگر در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور به ریاست معاون وزیر کشور دنبال می‌شود در حقیقت در این شورا مسائل ترافیکی مختلفی که از استان‌ها و شهر‌های مختلف می‌آیند و موضوعاتی که توسط کمیسیون‌های متناظر ارسال می‌شود مورد بررسی قرار میگیرد.
وی افزود: باید حمل و نقل عمومی مناسبی داشته باشیم تا شهروندان را به سمت استفاده از آن و خودداری از استفاده خودرو شخصی سوق دهیم. بی‌تردید مردم باید با خیال آسوده از حمل و نقل عمومی بهره بگیرند، در همین راستا در حوزه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در طول دولت فعلی اقدامات خوبی انجام شده به شکلی که ۶۷ هزار دستگاه نوسازی شده و ۷۰ هزار تاکسی هم اسقاط شده یعنی تعدادی پس از اسقاط برای دریافت تاکسی مراجعه نکرده‌اند البته امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
وی در خصوص روند نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در کشور گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها بسیاری از خودروسازان ما متاسفانه موجودی اتوبوس ندارند؛ جلسات متعددی با معاون اول رییس جمهور گذاشته شد تا روند تزریق اتوبوس‌های جدید به ناوگان موجود تعیین تکلیف شود.

جذب ۴۰۰۰ نیروی آتش نشان جدید برای شهرداری‌های کشور
وی ادامه داد: در حوزه جذب نیروی انسانی در شهرداری‌ها نیز ۴۰۰۰ جذب در حوزه آتش نشانی انجام می‌گیرد که فرایند آزمون انجام شده و در حال طی فرایند گزینش هستند که ۳۰۰۰ نفر از آن‌ها در نیمه نخست سال آینده در شهرداری‌های مورد نظر مشغول به کار خواهند شد. همچنین در سال آینده برای کلیه مشاغل شهرداری‌ها در حوزه‌های فنی، معماری و آتش نشانی آزمون استخدامی بر اساس نیاز شهرداری‌ها و جمع بندی نیاز‌ها و اخذ مجوز برگزار خواهد شد.

توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان تاکسی در کشور
وی درباره بسته‌های معیشتی رانندگان تاکسی هم گفت: در نخستین مرحله مشکل تامین لاستیک رانندگان با طراحی فرایندی حل شد تا به صورت مستقیم از کارخانه لاستیک دریافت کنند و به این ترتیب ۴۰ درصد ارزان‌تر لاستیک‌ها را خریداری کنند و تا به امروز هم ۲۰ هزار حلقه لاستیک بین رانندگان توزیع شده است. در مرحله دیگر امکان خرید اقلام ضروری از طریق فروشگاه‌ها برای آن‌ها فراهم شد که با کارت اعتباری خریداری کنند و اقساطی پرداخت کنند.
وی ادامه داد: لوازم یدکی نیز در دستور کار قرار گرفته است که از هفته آینده با هزینه‌ای خیلی کمتر در اختیار رانندگان تاکسی قرار گیرد. در بحث بیمه شخص ثالث نیز با هماهنگی بانک قرض الحسنه مهر ایران فرایندی تبیین شده که بدون پیش پرداخت و سودبانکی به صورت اقساط ۱۲ ماهه امکان اخذ بیمه فراهم شده است.
منبع:ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->