نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در خراسان‌رضوی سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سازماندهی ۱۲هزار معلم در نظام دوری برای سال تحصیلی جدید | کدام معلمان وارد نظام دوری می‌شوند؟ ۱۰ مورد از حادثه سازترین تخلفات رانندگی| رانندگی با عینک برای چه کسانی اجباری است؟ پسر جوان به جنایتش اعتراف کرد| خفه کردن پدر با کمربند و چاقو زدن به او جزئیات قتل هولناک زن صیغه‌ای به دست نگهبان شب در مشهد سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بیش از ۲ هزار نفر تا ۳۰ بهمن؛ قربانی کرونا

  • کد خبر: ۱۸۲۱۰
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
بیش از ۲ هزار نفر تا ۳۰ بهمن؛ قربانی کرونا
چین با انتشار گزارش جدیدی اعلام کرد که شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲ هزار و چهار نفر رسیده است.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از بلومبرگ، کمیسیون بهداشت استان «هوبی» که کانون اصلی انتشار کرونا به شمار می‌آید، اعلام کرد که فقط در روز سه‌شنبه در این استان ۱۳۲ نفر به تعداد قربانیان اضافه شده و در مجموع به ۱۹۲۱ تن افزایش یافته است.

همچنین در این استان ۱۶۹۳ نفر به شمار مبتلایان افزوده شده و مجموع مبتلایان در هوبی به ۶۱ هزار و ۶۸۲ تن رسیده است.
به گزارش بلومبرگ، بدین ترتیب شمار کل مبتلایان به کرونا در سراسر دنیا به بیش از ۷۵ هزار نفر افزایش یافته است.
آمریکا، ژاپن، سوئد، فرانسه، مالزی و فیلیپین، مصر، امارات متحده عربی از جمله کشور‌هایی هستند که مواردی از ابتلا به کرونا در آن‌ها شناسایی شده است.
بسیاری از کشور‌ها از جمله ایران تدابیری برای جلوگیری از سرایت کرونا اتخاذ کرده‌اند.
«محمودرضا پیروی» دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بیش از ۱۸۰ هزار نفر ظرف یک هفته در دوره آموزشی کرونا ویروس شرکت کردند، آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه و مورد آزمون قرار گرفتند.

همچنین شهرداری تهران سه‌شنبه شب به نمایندگی از شهروندان ایران و تهران با اکران تصاویری بر برج آزادی پیام همدردی ملت ایران با ملت چین را در مبارزه با چالش ویروس کرونا به دنیا مخابره کرد.

در همین حال، سازمان بهداشت جهانی با اشاره به گزارش چین درباره شیوع کرونا اعلام کرده است که نیازی به افزایش سطح هشدار خطر آن در جهان نیست.

این سازمان افزوده است: با توجه به گزارشی که چین درباره ۴۴ هزار مبتلای به ویروس کرونا با جزییات کامل منتشر کرده است، تصویر روشن‌تری از کرونا داریم.
این سازمان که در پایان ماه گذشته میلادی به دلیل شیوع کرونا وضع اضطراری در سطح جهان اعلام کرد، می‌گوید که اطلاعات بسیاری درباره سن مبتلایان و شدت بیماری و ضریب مرگ و میر آن بدست آورده است.
ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد، علاوه بر استان‌های چین به ۲۴ کشور دیگر در جهان نیز سرایت کرده است.

منبع: ایرنا

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->