عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت  اخذ پروانه تخصصی روانشناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است! آب نیسان چیست؟ + روش تهیه، خواص و ادعیه هدیه ۴۰۰هزار تومانی تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان برای خرید کتاب + شرایط و نحوه دریافت بُن مرگ پدروپسر مشهدی براثر برق‌گرفتگی آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و تامین اجتماعی (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ابتلا به سرطان‌های گوارش با مصرف مایعات داغ و غذا‌های فرآوری شده بهترین راه‌های پیشگیری از عفونت لثه کوتاه درباره جشن‌های نوظهور به عنوان سنت‌های جدید خانواده‌ها کدام غذا‌ها و ویتامین‌ها در کاهش یبوست تاثیر دارند؟ آماده‌سازی ۳ مکان جدید برای ساماندهی انبار‌های ضایعات در مشهد مشهد نیازمند افزایش تعداد مراکز «شلتر» با استفاده از ظرفیت‌های غیردولتی است
سرخط خبرها

وزیر آموزش و پرورش: تمام مردم مظلوم جهان تحت حمایت انقلاب اسلامی ایران هستند

  • کد خبر: ۱۸۷۷۴۰
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲
  • ۲
وزیر آموزش و پرورش: تمام مردم مظلوم جهان تحت حمایت انقلاب اسلامی ایران هستند
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیام آیین همبستگی با مردم مظلوم فلسطین این است که سنت خداوند نمی‌گذارد فلسطینی‌ها همیشه مظلوم بمانند بلکه آن‌ها نیز روزی پیروز می‌شوند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضامراد صحرایی در آیین حمایت از مردم مظلوم فلسطین که همزمان با سراسر کشور در دبیرستان شاهد مشیر تهران برگزار شد، اظهار کرد: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا پیام همبستگی خود را به ملت مقتدر و مظلوم و غیور فلسطین اعلام کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند نوع جنگ داریم، گفت: یکی جنگ سخت مثل جنگ تحمیلی است که علیه ملت مظلوم ما ایجاد شد و ملت ایران بعد از ۸ سال مقاومت توانستند دشمن را شکست دهند. از این نوع جنگ‌های سخت هوایی و دریایی و فضایی هم هست که امروز هیچ‌کدام برای کشوری مثل ایران که ۸ سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته، خطرناک نیستند و امروز دشمن جرات نمی‌کند از زمین، هوا، فضا ‌یا روش‌های دیگر به ما نزدیک شود. گزینه‌های دشمنان همیشه زیر میز است و هیچ وقت روی نیز نمی‌آید.

وی اظهار کرد: جنگی را از چند سال پیش آغاز کرده‌اند که جغرافیای آن در مرزها نیست بلکه در مغزها است. در این جنگ، کاری می‌کنند که یا فکر نکنید یا طوری که آن‌ها می‌خواهند فکر کنید. نمونه آن اسرائیل است که هر روز ملت مظلوم فلسطین را می‌کشد و آیین‌نامه سازمان ملل را هم تعیین می‌کند و ۷۰ سال است که علیه کشوری مظلوم‌، ظلم کرده و مردم را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این شرایط ادامه داشت تا اینکه انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: برای مردم فلسطین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تنها چیزی که مشخص شد این بود که می‌توان از آن‌ها حمایت معنوی کرد و این‌ حمایت همواره از سوی ایران اسلامی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه دیروز در این جنگ، اتفاقی افتاد که هنوز هم اسرائیل و استکبار از آن بهت‌زده هستند، گفت: ما در شادی فلسطینی‌ها می‌خواهیم شاد باشیم و پیام دهیم که این سنت خداست که نمی‌گذارد فلسطین همیشه مظلوم بماند بلکه پیروز می‌شوند. این سنت خداست که مکتب حاج قاسم سبب تشکیل جبهه مقاومت و پیروزی مظلومان عالم می‌شود.

وی افزود: پیام آیین امروز این است دانش‌آموزانی می‌توانستند در فلسطین درس بخوانند اما شهید شدند و به احترام والدین و مردم فلسطین، آیین همبستگی را برگزار کردیم تا یادآوری کنیم که یاری مظلومان، سنت خداست و هر کس، مظلوم را یاری کند، خداوند او را یاری می‌کند.

صحرایی با بیان اینکه ما کشوری هستیم که نه ظلم‌ می‌کنیم و نه ظلم را می‌پذیریم، تصریح کرد: پیام مدرسه ایران قوی و اسلامی و محمدی این است که ظلم نمی‌کنیم و ظلم را هم نمی‌پذیریم.

وی افزود: پیام برنامه امروز این است که هر کجای دنیا مظلومی باشد بداند یک حامی با تمام قدرت و قوت و اعتقاد،‌ پشت اوست و کشوری وجود دارد که یار مظلومان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
0
1
52سال عمر از خدا گرفتم این وزیر بی عقل تربنی که تا حالا در عمرم دیدم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
به نظرم سال اینده که اکثر معلمان قدیمی بازنشسته شده اند و دیگر شاهد خروخی سنگین نیستیم و از ۱۴۰۴ به ان طرف اموزش پرورش خروجی سنگین ندارد وقت ان هست صندوق دخیره فرهنگیان بسته شود و تکلیف ان مشخص شود و واریزی ها دوباره اغاز شود البته این بار هدفمند صندوق دخیزه فرهنگبان ۲ شروع به کار کند ،تا معلمان جدید خودشان صندوق دخیره فرهنگیان دو را هدفمند بسازند
چون صتدوق دخیره فرهنگیان یک بیشار برای فرهنگیان قدیمی هست که ریال ارزش زیادی داشته و سرمایه گذاری کردند
سو استفادا مافیا کمتر میشود در خراب کاری واریری های نقدی معلمان و هر کله گتده هر ملک و کارخانه زیان ده بود با مافیا کری و باند بازی به صتدوق نمی اندازد
این روش حق ناس ندارد
و سو استفاده هم کمتر میشود
اگر صندوق دخیره یک ادامه پیدا کند میشود معادله صد مجهولی
و سنگین ترین حق ناس
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->