ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آغاز پویش مهرورزی در خراسان رضوی با هدف توزیع صبحانه گرم میان ۱۰۰ هزار دانش‌آموز

  • کد خبر: ۱۹۶۱۵۱
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
آغاز پویش مهرورزی در خراسان رضوی با هدف توزیع صبحانه گرم میان ۱۰۰ هزار دانش‌آموز
این پویش با هدف توزیع صبحانه گرم و لوازم ورزشی میان ۱۰۰‌هزار دانش‌آموز مدارس کم‌برخوردار استان آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز «نان و مهر» عنوان پویشی است که روز گذشته با هدف توزیع صبحانه و اهدای لوازم ورزشی در مدارس کم‌برخوردار و محروم خراسان‌رضوی، به‌طور رسمی آغاز شد. این پویش به همت کمک‌های خیران و بنیاد نیکوکاری و جهادی عماد مشهد اجرا می‌شود و طبق هدف‌گذاری این بنیاد قرار است صبحانه گرم میان ۱۰۰‌هزار دانش‌آموز مناطق کم‌برخوردار خراسان‌رضوی توزیع شود.

البته مراسم آغاز رسمی این پویش که قرار است یک وعده صبحانه گرم میان دانش‌آموزان مدارس کم‌برخوردار توزیع کند، درحالی برگزار شد که دانش‌آموزان مدرسه با وجود سرمای هوا ناچار به حضور در حیاط مدرسه بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه نسل جدید، آیندگان خوبی برای جمهوری‌اسلامی خواهند بود، اظهار کرد: از انقلاب‌اسلامی بیش از چهل سال می‎گذرد و در این راه، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‎ایم. برای این انقلاب و تثبیت آن خون‌های زیادی ریخته شده است. امروز دشمن به غزه رحم نمی‌کند و زمانی هم که ما انقلاب کردیم، به ما رحم نکرد. در آن‌زمان شاهد صحنه‌های فراوان جنایت بودیم که توسط دست‌نشانده‌های استکبار جهانی، به‌خصوص آمریکا صورت می‌گرفت.

امیر آذریان با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران برای پیروزی این انقلاب مقاومت کردند، افزود: امروز هم در همه مرز‌های جمهوری‌اسلامی‌ایران، پدران و برادران شما از مرز‌های این کشور حفاظت و حراست می‌‎کنند. او همچنین در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران، بیان کرد: ارتش جمهوری‌اسلامی‌ایران مسئولیت و مأموریت برقراری امنیت در جامعه و مرز‌ها را برعهده دارد، اما علاوه بر این‌ها مسئولیت اجتماعی نیز دارد. به همین دلیل هراز‌گاهی به همه مدارس سرکشی می‌کنیم که بگوییم ارتش فقط امنیت‌ساز نیست و برای فرهنگ‌سازی جامعه نیز تلاش می‌کند.

هنوز تعداد دانش آموزان مشخص نیست

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی هم در حاشیه این مراسم، در پاسخ به شهرآرا، درباره شمار دانش‌آموزانی که قرار است در پویش نان و مهر از صبحانه گرم بهره‌مند شوند، بیان کرد: تعداد دانش‌آموزان مشخص نیست، اما سعی کردیم مدارس حاشیه شهر در ناحیه یک، ۲، ۵ و تبادکان را زیرپوشش قرار دهیم که شمار آن‌ها هنوز معلوم نیست.

آذر رشیدی در پاسخ به پرسش بعدی شهرآرا درباره اینکه چند وعده صبحانه گرم سهم هر یک از این مدارس است، گفت: این سهم برای هر مدرسه در حاشیه شهر یک بار است، زیرا تعداد مدارس بسیار بالاست و برای اولین‌بار است که این پویش در استان انجام می‌شود؛ بنابراین سعیمان بر این است که با کمک خیران، به مدارسی که بیشتر نیازمند این موضوع هستند، توجه کنیم.

«نان و مهر» ۶‌ساله شد

رشیدی در‌حالی امسال را نخستین سال اجرای پویش «نان و مهر» دانست که به گفته مؤسس و دبیر اجرایی بنیاد نیکوکاری عماد، امسال ششمین سال اجرای پویش «نان و مهر» در خراسان‌رضوی است و پارسال در قالب اجرای این پویش در ۸۷ مدرسه تبادکان صبحانه گرم بین ۳۳‌هزار دانش‌آموز توزیع شد.

سعید کاظمی هدف‌گذاری امسال برای توزیع صبحانه گرم را ۱۰۰‌هزار دانش‌آموز در استان بیان کرد و ادامه داد: این پویش از اول مهر در حال انجام است، اما امروز آغاز رسمی اجرای این طرح است. چهار روز در هفته را به توزیع صبحانه گرم میان دانش‌آموزان مناطق یک، ۴ و ۵ مشهد و تبادکان اختصاص داده‌ایم، البته این طرح سایر شهرستان‌های خراسان‌رضوی مانند تربت‌جام، نیشابور، سرخس و... را نیز شامل می‌شود. اینکه بتوانیم به هر یک از این مدارس در سال یک وعده صبحانه گرم ارائه دهیم، کار بزرگی است، زیرا از توان ما خارج است که چند وعده میان این مدارس توزیع کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->