تاریخ منوّرالفکری در ایران (۱) روشن‌فکری دینی از کمبود نگاه تاریخ‌محورانه رنج می‌برد برگزاری جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام‌رضا (ع) مشهد استقبال زائران و مجاوران بارگاه رضوی از نمایشگاه «در آستان بقیع» بازدید رئیس بعثه مقام معظم رهبری از نمایشگاه «در آستان بقیع» افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت پذیرش زائران مددجو در خراسان رضوی به کجا می‌روم آخر؟ بررسی فضیلت امیرالمؤمنین(ع) در حدیث ردالشمس برگزاری نشست تخصصی «وعده صادق» در مشهد مقدس دومین نشست کارگروه ملی امام‌رضا(ع) در مشهد برگزار شد درباره بانویی نیکوکار که بانی روشنایی حرم مطهر رضوی شد شکر نعمت همجواری با امام رئوف (ع) بازخوانی شخصیت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)| نامه‌ای از مسافر مشهد به مسافر ری ارائه خدمات «آب‌رسانی» در پهنه سیستان توسط خادمیاران رضوی و با هدف کمک به مدیریت کم‌آبی جزئیات برنامه‌های قرآنی روزانه حرم‌مطهررضوی (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) «چشمه‌های معارف رضوی»؛ روایتی از مهم‌ترین احادیث امام رضا(ع) کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب شهادت حمزه سیدالشهدا(ع) چند هزار حافظ قرآن در خراسان رضوی داریم؟
سرخط خبرها

نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید

  • کد خبر: ۱۹۷۰۱۰
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید
سازمان هیأت و تشکل‌های دینی همزمان با ایام عزاداری فاطمیه، طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها به ویژه نقش‌آفرینی زنان را عملیاتی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و برپایی مجالس عزاداری فاطمیه، سازمان هیأت و تشکل‌های دینی سومین فصل طرح «هیأت خبرنگار» را با هدف روایت اقدامات و برنامه‌های هیأت‌ها در ایام فاطمیه به خصوص هیأت‌های کوچک با موضوع نقش زنان در تقویت پیوند‌های اجتماعی و جهادتبیین و نشر خوبی‌ها برگزار می‌کند.

در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند مانند یک خبرنگار، حس و حال هیأت خود را در قالب متن، صوت، تصویر، فیلم و … اطلاع‌رسانی کنند. روایت‌های برتر در رسانه‌های کشور و فضای مجازی این سازمان منتشر می‌شود.

راویان برتر هیأت‌ها در فاطمیه از کمک هزینه سفر عتبات و هدایای نقدی برخوردار خواهند شد. روایت‌های برگزیده این طرح بناست در تلویزیون و رسانه‌های معتبر کشور بازنشر داده شود.

نقش‌آفرینی زنان در فاطمیه را روایت کنید

علاقه‌مندان برای شرکت در این طرح کافی است عدد ۵ را به سامانه ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال کنند. مهلت ارسال آثار در این طرح، تا دهم دی‌ماه است.

ارائه روایتی از نقش مادران در ایجاد و تقویت پیوند‌های اجتماعی در قالب و بستر هیأت‌های مذهبی، امیدآفرینی و نشر خوبی‌ها با انعکاس تشریح و روایت برنامه‌های جانبی هیأت مانند کمک‌رسانی به نیازمندان، حل مسائل و مشکلات محله، روایت اقدام شاخص هیأت در موضوع فلسطین و غزه، ثبت و نگارش مهمترین محور‌های سخنرانی‌های جلسه، وصف و روایت مداحی شاخص هیأت خودتان، روایت اتفاق خاص و ویژگی متفاوت هیأت نسبت به دیگر مجالس، وصف و روایت مجالس روضه‌های خانگی به خصوص مجالس قدیمی و قدمت‌دار، روایت حضور دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها در مجالس فاطمیه و فضای حسینیه کودک، معرفی و تفدیر از مادران شهدا در بستر هیأت، روایت فعالیت زنان موفق از جمله سوژه‌های پیشنهاد شده برای روایت‌گری به هیأت خبرنگاران است.

طرح هیأت خبرنگار در ایام ماه محرم و همچنین ماه صفر و اربعین حسینی هم از سوی سازمان هیأت و تشکل‌های دینی برگزار شد که بیش از ۲ هزار نفر در قالب این طرح، روایتگر هیأت‌ها شدند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->