کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد استفاده از آسانسور عمر شما را کوتاه می‌کند! ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک
سرخط خبرها

آیا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا شنبه (۱۱ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۷۷۴۹
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
آیا مدارس و دانشگاه‌های اصفهان فردا شنبه (۱۱ آذر ۱۴۰۲) تعطیل است؟
استانداری اصفهان با توجه به آلودگی هوا، مدارس و دانشگاه های اصفهان و برخی از شهرهای این استان را تعطیل اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به تداوم پایداری و سکون مطلق جو، انباشت غلظت آلاینده ها همراه با کاهش کیفیت هوا، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان ساعتی پیش برگزار شد.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه شرایط آلودگی هوا تا پایان هفته پیش رو با شدت و ضعف ادامه خواهد داشت؛ فردا یازدهم آذرماه، تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در نواحی ۶ گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش فلاورجان، پیربکران، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، شاهین شهر، برخوار، مبارکه، زرین شهر و فولادشهر به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

شیشه فروش افزود: همچنین مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس استثنایی در مناطق یاد شده تعطیل است.

وی ادامه داد: کلاس‌های دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز به صورت غیرحضوری و مراکز فرهنگی، ورزشی و مسابقات ورزشی نیز تعطیل خواهند بود.

شیشه فروش افزود: مادران شاغل که دارای فرزند دانش آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد فردا شنبه یازدهم آذر ماه، طرح زوج و فرد از درب منزل و از ساعت ۸تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ در شهر اصفهان اجرا شود.

شیشه فروش از تشدید برخورد با واحدهای آلاینده خبر داد و گفت: هرگونه فعالیتی که منجر به آلودگی هوا شود از جمله خاکبرداری و آتش زدن بقایای گیاهی و ممنوع است و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

به گفته وی پلیس نیز با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی بطور جدی برخورد خواهد کرد.

شیشه فروش ادامه داد: در این کارگروه تأکید شد اداره کل محیط زیست استان همچنان نسبت به تداوم پایش واحدهای آلاینده اقدام و همچنین بر توزیع سوخت پاک در جایگاه‌ها نظارت نماید.

شیشه فروش از شهروندان خواست تا با کاهش سفرهای غیرضروری به کاهش آلایندگی منابع متحرک کمک نمایند.

هم اکنون وضعیت شاخص آلودگی هوای اصفهان ۱۷۲ ناسالم برای عموم است.

سازمان هواشناسی کشور نیز پیش‌بینی کرد طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و پایدار مستقر می‌شود که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله کرج، تهران، اراک، اصفهان و تبریز خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->