نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک‌میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تأمین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آیا دانشگاه‌های مشهد امروز (۵ دی‌۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۰۲۲۳۳
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲
آیا دانشگاه‌های مشهد امروز (۵ دی‌۱۴۰۲) تعطیل است؟
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی گفت: همه فعالیت‌های آموزشی دولتی و خصوصی در مشهد شامل دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در موضوعات مختلف به دلیل شدت گردوغبار براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گردوغبار استان در نوبت عصر تعطیل شد.

اله‌پور روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر این اساس تمامی مدارس در مقاطع مختلف، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های مختلف خصوصی و دولتی در نوبت عصر نباید فعالیتی داشته باشند.

وی بیان کرد: همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته تعطیل است.

وی پس از بررسی‌های کارشناسی با تأکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.

اله‌پور تأکید کرد: جلوگیری از تردد افراد با بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آن‌ها باید فعالیت‌های بدنی، پیاده‌روی، ورزش، خرید و پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند.

وی بیان کرد: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان با دورکاری کارکنانی که بیماری‌های زمینه‌ای، تنفسی و قلبی دارند و همچنین مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از شش سال موافقت کنند.

وی تأکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع‌رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیرمجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع هستند و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها باید درخصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام کنند.

وی بیان کرد: مقرر شد شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع‌رسانی موجود در پارک‌های بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی شهر برای اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان استفاده کند و هشدار‌های لازم را بدهد.

وی تأکید کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به دستگاه‌ها و نهادهاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->