اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی
سرخط خبرها

عوارض مصرف همزمان چای و تخم مرغ

  • کد خبر: ۲۰۲۶۲۳
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
عوارض مصرف همزمان چای و تخم مرغ
نوشیدن چای با فاصله کوتاه از مواد غذایی حاوی آهن، سطح جذب آهن موجود در آن ماده خوراکی را کاهش می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران اظهار داشت: نوشیدن چای با فاصله کوتاه از موادغذایی حاوی آهن مثل تخم‌مرغ می‌تواند سطح جذب آهن موجود در آن ماده خوراکی را کاهش دهد.

وی افزود: با اشاره به اینکه در چای ترکیبی به‌نام تانن وجود دارد که تمایل شدیدی به ترکیب با آهن مواد غذایی دارد و مانع جذب آهن موادغذایی به بدن می‌شوند.

هاشمی ادامه داد: این اتفاق در درازمدت، درجاتی از فقر آهن را در فرد ایجاد می‌کند. پس چای را کم‌رنگ و با فاصله نیم ساعته از موادغذایی حاوی آهن مثل گوشت قرمز و تخم‌مرغ مصرف کنید.

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->