سرخط خبرها

بارش باران و برف در خراسان رضوی و مشهد ادامه دارد (٩ بهمن ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۲۰۸۸۹۶
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
بارش باران و برف در خراسان رضوی و مشهد ادامه دارد (٩ بهمن ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: فعالیت سامانه ناپایدار جوی در سطح استان تا صبح چهارشنبه به صورت بارش برف و باران ادامه دارد.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی فعالیت سامانه ناپایدار جوی در سطح استان تا صبح چهارشنبه به صورت بارش برف و باران همراه با تشکیل مه و کاهش میدان دید به خصوص در نیمه شمالی استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه روز چهارشنبه و همچنین روز پنج شنبه به صورت موقت از میزان ناپایداری‌ها در سطح استان کاسته می‌شود، افزود:، اما از اواخر وقت روز پنج شنبه استان مجدد تحت تاثیر سامانه ناپایدار جوی دیگری قرار خواهد گرفت و روز جمعه در غالب نقاط استان شاهد بارندگی خواهیم بود.

شایان ذکر است که روند کاهش دما تا پایان هفته جاری در سطح استان ادامه دارد

به گفته وی برای امروز و فردا در مشهد بارش خواهیم داشت.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٣ و ١١ درجه ثبت شده است، ادامه داد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ۶ درجه و در سردترین ساعات به ١ درجه خواهد رسید. میزان بارش از ایستگاه فرودگاهی مشهد به میزان ۴ دهم میلیمتر بوده است.

طی شبانه روز گذشته، ریوش با منفی ١ درجه و صالح‌آباد با ١٧ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند. بیشترین شدت وزش باد از شهرستان تایباد ۶۵ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارش باران از شهرستان قوچان ١٢.٧ میلیمتر گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->